Szukaj

Informacje o Dacia Sandero II

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Auta małe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu wprowadzona na rynek w 2012 roku. Model nadal bazuje na rozwiązaniach zastosowanych w Dacii Logan. Zbudowano go na tej samej płycie podłogowej, zmodyfikowanej jedynie w stosunku do tej użytej u poprzednika (platforma Nissan B zmodyfikowana i nazwana Dacia B0 platform). Pod względem stylistycznym model jest kontynuatorem trendów zapoczątkowanych przez inne auta Dacii. Z zewnątrz jest spokrewniony z modelem Logan, zaś jego we wnętrzu – z modelem Lodgy. Sandero dostępny jest także w uterenowionej wersji Sandero Stepway.
czytaj więcej
Powagosław

Dacia nie musi się już wstydzić za wygląd swoich aut, a ich nabywcy nie muszą wstydzić się, że jeżdżą Dacią. Sandero to jeden z niewielu przykładów w tej klasie, gdy auto wygląda na znacznie droższe niż jest w rzeczywistości.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak sobie myślę, że gdyby nasz wspaniały kraj wyprodukował coś na obraz i podobieństwo Dacii Sandero, wszyscy cmokalibyśmy z zachwytu. A tak mówimy: bue… Dacia. To w ramach komplementu. Bo obiektywnie to mi się średnio ten wóz podoba.

~Luzacjusz

Dacia Sandero II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Dacia Sandero

Cena od: 32 900 PLN

Oceny Dacia Sandero II

Liczba ocen: 43
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~MK
Hatchback 5d Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Dacia Sandero II
Jak na samochód w takich pieniądzach nie ma nic lepszego. Wiadomo, to Dacia ale bardzo się wyrobiła patrząc na to co produkowali kiedyś. W tym samochodzie nie ma się co zepsuć. Za to ja z ciekawością przysłuchuję się żali gdy ktoś wydał 40 czy 50 tysięcy na używane ale stare auto klasy premium i założył już encyklopedie wydatków u mechanika :) Swoją kupiłem w salonie na jesieni 2019, brat ma taką samą, z lipca 2019. 47 tysięcy w pełnym wyposażeniu. Zero wydatków, spalanie tak małe, że czasami zapominasz tankować, 800km na zbiorniku spokojnie do zrobienia.
4,6
~Marcin
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Sce 73KM 54kW
Dacia Sandero II
Tylko 4 gwiazdki za całokształt, bo mogło być lepiej, ale chyba nie za tą cenę. W telegraficznym skrócie: Zaraz minie 2 lata jak odebrałem Sandero z salonu, po przejechaniu 25 tyś km nadal tylko leję benzynę i w drogę. Mity o awaryjności można wsadzi pomiędzy bajki. Przez ten okres nie miałem żadnych problemów. Może jest trochę gorzej wyciszony i niby ma gorsze plastiki ale chyba nie widzieliście fabii droższej o 10k pln. Jeżeli ktoś chce dopłacać 10 tys złotych do Fabii, Tipo, Clio, i20 czy Rio to proszę bardzo. Gwarancje na 3 lata mało kto daje, no poza i20 i Rio. Czy to był dobry zakup ? Za te pieniądze nie ma konkurencji ( poza gruzami w komisach ) i nie jestem zawiedziony. Uwaga to nie jest samochód dla sfrustrowanych korposzczórów i nigdy taki nie będzie. Jeżeli chcesz gwiazdorzyć przed sąsiadem a największy atut ma znaczek na masce, to nie jest wybór dla Ciebie.
4,0
~k_tomek
Hatchback 5d Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Dacia Sandero II
Sandero służy mi jako drugi samochód w rodzinie, do dojazdu do pracy, na niewielkich dystansach. Ma nie sprawiać problemów i nie generować za wielkich kosztów. Trzeba przyznać, że dobrze spełnia te założenia. Warto jednak pamiętać, że dobra cena nie bierze się znikąd. Skąd zatem? Z niezbyt mocnego silnika, średniej jakości materiałów i montażu, słabego wyciszenia, może też z braku prestiżowego znaczka na masce... Jeśli to akceptujemy, to idziemy do salonu po nowe, kompletnie wyposażone auto w cenie nie przekraczającej 40 000 zł. Nie wiem, jak obecnie wygląda sytuacja na rynku, ale 1,5 roku wcześniej trzeba było by dołożyć jeszcze z 10 000 żeby kupić nowe auto segmentu B bez wspomnianych wyżej ograniczeń.
Średnie spalanie dla Dacia Sandero II
5,5 – 7,7
l/100 km
5,2 – 7,0
l/100 km
6,4 – 10,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,6
Stepway TCe 90KM 66kW
Dacia Sandero II
Ogólnie silnik w kwestii spalania może bardzo zaskoczyć nie jest przewidywalny, przy większej pojemności silnika spalanie było by bardziej "skupione". Minimalne spalanie 7,6 osiągnąłem podczas jazdy drogami lokalnymi z włączoną funkcja ECO ale szczerze to nie jest jazda, jazda w cyklu mieszanym drogi lokalne i autostrada 8,5 l do prędkości 120 km/h, jazda tylko autostradą. Ogólnie ten silnik pracuje lepiej na gazie niż na benzynie. Chcąc jeździć z prędkościami powyżej 150 km/h trzeba się liczyć ze spalaniem w granicach 12 litrów, przy zbiorniku 30 litrów za daleko ie przejedziemy. Reasumując powyższe auto godne polecenia.
6,6
Hatchback 5d TCe 90KM 66kW
Dacia Sandero II
Generalnie spalanie minimalnie większe niż podaje producent. przy jeździe 90% czasu w mieście tj. małe prędkości, częste postoje na światłach potrafi dobić do 7l przy w miarę dynamicznej jeździe. Zwykle moje spalanie waha się w granicach 6.5 - 6,6l /100km. Wielokrotnie na trasie Wawa-Trójmiasto przy prędkościach 90-120km/h potrafi spalić 6,3l / 100 km. Natomiast na autostradzie przy prędkościach powyżej 150 km/h pali jak smok a auto potrafiło zużyć prawie 11l. Schodząc do prędkości max 130 km/h spalanie na autostradzie przy jeździe na tempomacie ok 7,5-8l. Auto świetne do miasta ale w trasie zachowując rozsądek tj. nie piłując tej małej jednostki powyżej 3000 obrotów potrafi spalić nie co mniej niż w mieście.
6,4
Stepway Facelifting 0.9 TCe LPG 90KM 66kW
Dacia Sandero II
Witam, mam sandero w wersji TECHROAD. Po 10000 km mogę powiedzieć że autem jeździ się rewelacyjnie zwłaszcza dzieci do szkoły, do pracy i wokół domu. Jak na takie autko super się zbiera zwłaszcza kiedy się turbina załączy. Tankuje ok 29/30 l. i robie około 450km bez wyjeżdżania w jakieś dłuższe trasy max20km od domu. Na trasie przy normalnej jeździe max 120km/h robię na zbiorniku lekko ponad 500km. Jak dla mnie to rewelacja Polecam!!!!

Usterki Dacia Sandero II

Liczba wpisów: 3
instalacja gazowa
  • Dacia Sandero II
  • lpg
  • 100 tys. km
Auto na krótko przed upływem gwarancji zaczęło dziwnie szarpać podczas jazdy na lpg(instalacja fabryczna!) . Tak jak by się dusiło, nie mogło wejść na obroty . Przy jeżdzie tylko na benzynie w tych samych warunkach na tej samej trasie - wzystko ok. Dealer w Olsztynie próbował naprawić przez 2ponad miesiąe i mu się nie udało . Tzn. udało się na chwilę - dopóki nie minęła gwarancja ( usterka pojawiła się na miesiąc przed upływem 5-cio letniej gwarancji) - dealer przetrzymał prawie miesiąc auto bez auta zastępczego !! ( zaoferował odpłatne) . Podczas naprawy żeby stwierdzić czy regulacja luzów zaworowych zlikwiduje problem dealer stwierdził że to usługa odpłatna i albo zabieram auto albo płacę. Dealer twierdzi że wymienił "znaczną" część instalacji lpg na nową ...ale problemu tak naprawdę nie zlikwidował . Auto nadal jest na lpg zdecydowanie problematyczne ( na tych samych obrotach tylko na benzynie nic się nie dzieje...więc jako laik mniemam że problemem jest fabryczna instalacja lpg ). Auto było serwisowane tylko w ASO (warunek 5-cio letniej gwarancji). Generalnie z perspektywy czasu auta nie polecam ( za słaby silnik do lpg - wyżyłowany) a tym bardziej serwis olsztyńskiego dealera tej marki - mnie zawiódł na całej linii.
Oczekuje na rozwiązanie
Pompa wspomagania się rozsypała w środku
  • Dacia Sandero II Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW od 2012
  • układ kierowniczy
  • 154 tys. km
Wysiadła pompa wspomagania akurat na a4 w Balicach. Kupa dymu z pod auta a potem plama oleju. Nie obeszło się bez lawety.
Problem rozwiązany
1 komentarz
stukot silnika, problemy z chłodnicą
  • Dacia Sandero II Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW od 2012
  • silnik
  • 7 tys. km
Występowanie usterki:
silnik strasznie klekocze - wyraźnie słychać rolki i coś jeszcze wibruje. Słyszalny stukot zaworów- rozregulowały się po 5 tyś
3 komentarze
Dacia Sandero II