Szukaj

Informacje o Dacia Sandero II

Lata produkcji: 2011 – 2020
Segment: Auta małe
Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu wprowadzona na rynek w 2012 roku. Model nadal bazuje na rozwiązaniach zastosowanych w Dacii Logan. Zbudowano go na tej samej płycie podłogowej, zmodyfikowanej jedynie w stosunku do tej użytej u poprzednika (platforma Nissan B zmodyfikowana i nazwana Dacia B0 platform). Pod względem stylistycznym model jest kontynuatorem trendów zapoczątkowanych przez inne auta Dacii. Z zewnątrz jest spokrewniony z modelem Logan, zaś jego we wnętrzu – z modelem Lodgy. Sandero dostępny jest także w uterenowionej wersji Sandero Stepway.
czytaj więcej
Powagosław

Dacia nie musi się już wstydzić za wygląd swoich aut, a ich nabywcy nie muszą wstydzić się, że jeżdżą Dacią. Sandero to jeden z niewielu przykładów w tej klasie, gdy auto wygląda na znacznie droższe niż jest w rzeczywistości.

~Powagosław
Luzacjusz

Tak sobie myślę, że gdyby nasz wspaniały kraj wyprodukował coś na obraz i podobieństwo Dacii Sandero, wszyscy cmokalibyśmy z zachwytu. A tak mówimy: bue… Dacia. To w ramach komplementu. Bo obiektywnie to mi się średnio ten wóz podoba.

~Luzacjusz

Dacia Sandero II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Dacia Sandero II

Liczba ocen: 50
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Michal
Stepway TCe 90KM 66kW
Dacia Sandero II
Biorąc pod uwagę cenę auta i to co oferuje w zamian jest więcej niz dobrze. Auto nie jest może wirtuozem motoryzacji, ale to sprawia, że jego obsługa i ewentualne naprawy nie są skomplikowane. W samochodzie widać i czuć oszczędności natomiast dla mnie nie jest to istotne ponieważ auto traktuje tylko jako środek transportu. Samochód jest praktyczny - daje radę zarówno w mieście, na autostradzie a także można nim zjechać w delikatny teren. Dużo osób krytykuje dacie za "tandetę" natomiast wielokrotnie ta "tandeta" ratuje przed kosztami. Nie raz dziecko siedząc w foteliku zabryzgalo mi całe drzwi sokiem czy innym jogurtem - wystarczyła mokra ściereczka i po minucie wszystko czyste ( teraz wyobraźmy sobie jaki byłby koszt czyszczenia gdyby boczek drzwi pokryty był droga tapicerka..). Z auta jestem zadowolony i dopóki nie będę potrzebował czegoś mocniejszego lub bardziej reprezentatywnego to zostanę przy tej marce. Nie lubię płacić za zanczek czy mit o niezawodnosci
4,9
~MK
Hatchback 5d Facelifting 1.0 SCe 73KM 54kW
Dacia Sandero II
Jak na samochód w takich pieniądzach nie ma nic lepszego. Wiadomo, to Dacia ale bardzo się wyrobiła patrząc na to co produkowali kiedyś. W tym samochodzie nie ma się co zepsuć. Za to ja z ciekawością przysłuchuję się żali gdy ktoś wydał 40 czy 50 tysięcy na używane ale stare auto klasy premium i założył już encyklopedie wydatków u mechanika :) Swoją kupiłem w salonie na jesieni 2019, brat ma taką samą, z lipca 2019. 47 tysięcy w pełnym wyposażeniu. Zero wydatków, spalanie tak małe, że czasami zapominasz tankować, 800km na zbiorniku spokojnie do zrobienia.
4,6
~Marcin
Hatchback 5d Facelifting 1.2 Sce 73KM 54kW
Dacia Sandero II
Tylko 4 gwiazdki za całokształt, bo mogło być lepiej, ale chyba nie za tą cenę. W telegraficznym skrócie: Zaraz minie 2 lata jak odebrałem Sandero z salonu, po przejechaniu 25 tyś km nadal tylko leję benzynę i w drogę. Mity o awaryjności można wsadzi pomiędzy bajki. Przez ten okres nie miałem żadnych problemów. Może jest trochę gorzej wyciszony i niby ma gorsze plastiki ale chyba nie widzieliście fabii droższej o 10k pln. Jeżeli ktoś chce dopłacać 10 tys złotych do Fabii, Tipo, Clio, i20 czy Rio to proszę bardzo. Gwarancje na 3 lata mało kto daje, no poza i20 i Rio. Czy to był dobry zakup ? Za te pieniądze nie ma konkurencji ( poza gruzami w komisach ) i nie jestem zawiedziony. Uwaga to nie jest samochód dla sfrustrowanych korposzczórów i nigdy taki nie będzie. Jeżeli chcesz gwiazdorzyć przed sąsiadem a największy atut ma znaczek na masce, to nie jest wybór dla Ciebie.

Usterki Dacia Sandero II

Liczba wpisów: 3
instalacja gazowa
  • Dacia Sandero II
  • lpg
  • 100 tys. km
Auto na krótko przed upływem gwarancji zaczęło dziwnie szarpać podczas jazdy na lpg(instalacja fabryczna!) . Tak jak by się dusiło, nie mogło wejść na obroty . Przy jeżdzie tylko na benzynie w tych samych warunkach na tej samej trasie - wzystko ok. Dealer w Olsztynie próbował naprawić przez 2ponad miesiąe i mu się nie udało . Tzn. udało się na chwilę - dopóki nie minęła gwarancja ( usterka pojawiła się na miesiąc przed upływem 5-cio letniej gwarancji) - dealer przetrzymał prawie miesiąc auto bez auta zastępczego !! ( zaoferował odpłatne) . Podczas naprawy żeby stwierdzić czy regulacja luzów zaworowych zlikwiduje problem dealer stwierdził że to usługa odpłatna i albo zabieram auto albo płacę. Dealer twierdzi że wymienił "znaczną" część instalacji lpg na nową ...ale problemu tak naprawdę nie zlikwidował . Auto nadal jest na lpg zdecydowanie problematyczne ( na tych samych obrotach tylko na benzynie nic się nie dzieje...więc jako laik mniemam że problemem jest fabryczna instalacja lpg ). Auto było serwisowane tylko w ASO (warunek 5-cio letniej gwarancji). Generalnie z perspektywy czasu auta nie polecam ( za słaby silnik do lpg - wyżyłowany) a tym bardziej serwis olsztyńskiego dealera tej marki - mnie zawiódł na całej linii.
Oczekuje na rozwiązanie
Pompa wspomagania się rozsypała w środku
  • Dacia Sandero II Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW 2012-2015
  • układ kierowniczy
  • 154 tys. km
Wysiadła pompa wspomagania akurat na a4 w Balicach. Kupa dymu z pod auta a potem plama oleju. Nie obeszło się bez lawety.
Problem rozwiązany
2 komentarze
stukot silnika, problemy z chłodnicą
  • Dacia Sandero II Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW 2012-2015
  • silnik
  • 7 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 1
silnik strasznie klekocze - wyraźnie słychać rolki i coś jeszcze wibruje. Słyszalny stukot zaworów- rozregulowały się po 5 tyś
6 komentarzy
Dacia Sandero II