Szukaj

Informacje o Daewoo Nubira II Hatchback

Lata produkcji: 1999 – 2003
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 1997-2004. Nubira wytwarzano między innymi w polskiej fabryce Daewoo-FSO. W ofercie koreańskiej marki Nubira zastąpiła model Espero. Pierwowzorem auta był prototyp oznaczony symbolem J100. Pierwszą i drugą generację modelu zaprojektowało biuro I.DE.A Institute. Po ogłoszeniu upadłości Daewoo, w części krajów europejskich (w tym w Polsce) model w 2004 roku został przemianowany na Daewoo Lacetti, a potem na Chevrolet Lacetti. Chevrolet Nubira był wersją sedan modelu Lacetti.
Powagosław
Tanie samochody mogą mieć wiele atutów. Nubira jest tego dobrym przykładem. Wygląda nie najgorzej, jest duża, przestronna i dość wygodna. Gorzej z awaryjnością. ~Powagosław
Luzacjusz
Moim pierwszym doświadczeniem z Nubirą była reklamówka tego samochodu w jakiejś azjatyckiej telewizji. Auto pokonywało wszystkie żywioły po kolei, a lektor mówił coś takiego: „Łinon nynon nyk, czundo kuknage mandro suta”. Mówcie, co chcecie, ale słaby slogan. ~Luzacjusz

Daewoo Nubira II Hatchback – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Daewoo Nubira II Hatchback

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4280 mm
Szerokość 1700 mm
Wysokość 1430 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Rozstaw kół - przód 1453 mm
Rozstaw kół - tył 1445 mm
Zwis przedni 920 mm
Zwis tylny 790 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 860 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 320 l

Oceny Daewoo Nubira II Hatchback

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Całokształt - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,2
~Bartek ([email protected])
Hatchback 2.0 i 133KM 98kW
Daewoo Nubira II
Spośród wszystkich samochodów, którymi jeździłem (Toyoty, Skody, Honda, Audi, Fiaty - to dopiero porażka!!!), Nubira jest najbardziej niezawodna. Sam fakt przejechania już ponad 300,000 km bez poważnych awarii, czy remontu silnika, którego ciśnienie na cylindrach jest porównywalne do "normalnego" przebiegu 80,000 - 100,000 km, świadczą o ogromnej solidności tej konstrukcji. Rekompensuje to z nawiązką minimalnie niższy poziom kultury wykończenia auta, w porównaniu z "renomowanymi" markami, które z kolei okazały się być niejednokrotnie znacznie bardziej zawodne w trasie. Mimo oczywistych faktów, większość - pożal się Boże - tzw. fachowców-teoretyków ocenia wyłącznie na podstawie znaczka - bo przecież nie wypada dobrze mówić o czymś takim jak jakieś Daewoo. No cóż - tym profesjonalistom chętnie pomacham przejeżdżając obok swoją Nubirą, podczas gdy sami będą czekali na poboczu na pomoc drogową do swoich wypasionych fur...
4,5
~Mariusz
Hatchback 2.0 i 133KM 98kW
Daewoo Nubira II
Bardzo dobry samochodzik polecam go my mamy Nubire 2.0 DCI 16v 137KM z 2000 roku w kombi i nie można narzekać na nią bardzo dobrze się jeździ.
4,6
~mob
Hatchback 1.6 i 106KM 78kW
Daewoo Nubira II
Naprawde rewelacyjne autko, mimo ze juz prawie 10latek to az zal sie z nim rozstawac, dlatego jeszcze nim posmigam troche. Brakuje tylko klimy.

Usterki Daewoo Nubira II

Liczba wpisów: 7
Ogrzewanie-klimatronik
  • Daewoo Nubira II Sedan 2.0 i 16V CDX 126KM 93kW 2002-2003
  • inne
Pomóżcie zdiagnozować. Klimatronik ustawiony na "auto" silnik się nagrzewa , zaczyna lecieć ciepłe powietrze-jest ok. Silnik osiągną odpowiednią temperaturę, i po około 15-20 minutach zaczyna lecieć zimno z nawiewów-nie jest ok, temperatura ustawiona na 30 stopni ,bo przy 25-27 leci delikatnie letnie powietrze_nagrzewnica.panel sterowania klimą?? Teraz ciekawostki: 1.Po wyłączeniu trybu "auto" na klimatroniku i włączeniu nawiewu na przednią szybę grzeje znacznie dłużej ,praktycznie tylko sporadycznie przestaje grzać. 2. Kiedy przestanie grzać, sposobem na to jest wyłączenie i ponowne włączenie zapłonu. 3.Grzanie wyłącza się prawie od razu kiedy tylko spróbuję zmniejszyć temperaturę ogrzewania o 1lub 2 stopnie.Zmniejszenie siły nadmuchu wentylatora nie powoduje wyłączenia ogrzewania. Termostat wymieniłem.Porad ,które podpowiedzą abym jeździł z ogrzewaniem na przednią szybę mam dosyć. No i czy macie namiar na mechanika z Warszawy lub okolic , który zna się na tym i potrafi pomóc. Bo nie uśmiecha mi się najpierw wymieniać nagrzewnicy, a kiedy to nie okaże się przyczyną , wybulenie kasy np. na panel sterowania klimatronikiem.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Silnik - wysokie obroty na biegu jałowym i przy trzymanym sprzęgle
  • Daewoo Nubira II Sedan 1.6 i 106KM 78kW 1999-2003
  • silnik
Witam. Kiedy odpalam silnik na biegu jałowym, obroty automatycznie wskakują na 2000, by spaść do 1500 i się na nich zatrzymać. To samo dzieję się, kiedy np. zatrzymuję sie na światłach i wciskam sprzęgło, obroty wskakują na około 1500 i się na nich trzymają. Od czasu do czasu strzałka sie waha.
Problem rozwiązany
1 komentarz
nie działa nadmuch na 1 i 2
  • Daewoo Nubira II Kombi 1.6 i 106KM 78kW 1999-2004
  • instalacja elektryczna
nie działa nadmuch na 1 i 2 no czasami złapie ale to na perę sekund jak wracam z 3 na 2 co to może być gdzie szukać przyczyny pomocy [email protected] to namiar na mnie z góry dzięki za pomoc XXXXXXXXX
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Daewoo Nubira II Hatchback