Szukaj

Informacje o Daihatsu Sirion I 1.0 i 69KM 51kW 1998-2005

Lata produkcji: 1998 – 2005
Segment: Auta małe
Miejski samochód należący do segmentu B, produkowany od 1998 roku. Wprowadzony na rynek jako następca modelu Eufor. Sirion wypełnił lukę między najmniejszym w ofercie Cuore oraz kompaktowym Charade. Auto powstało we współpracy z Toyotą. Bliźniaczym modelem pierwszej generacji Siriona była Toyota Duet. W latach 2000, 2001 i 2004 samochód był poddawany kilku modernizacjom. Od 2005 roku dostępna jest druga generacja modelu. Jego bliźniaczym modelem jest Toyota Passo. Na innych rynkach auto znane jest też jako Daihatsu Boon (Japonia) Perodua Myvi (Malezja) i Subaru Justy (Europa).
czytaj więcej
Powagosław
Miejski samochodzik dla klientów Daihatsu szukających czegoś większego od modelu Cuore. Jeśli dość zgrabna sylwetka i niska cena to za mało, można wybrać bliźniaczy model Subaru Justy. Z wiadomych względów. ~Powagosław
Luzacjusz
Sirion jest jak chińska zupka. Mała, tania i trudno uznać go za coś wyszukanego. Ale znajdą się tacy, którzy na jedno i drugie będą mieli apetyt. W sumie sam wolę zupkę instant od przerafinowanych sałatek z rukolą. ~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2005 roku
Pojemność skokowa 989 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 69 KM (51 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 88 Nm przy 3600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Całokształt - Układ jezdny

Wybrane oceny

3,4
~krzbik@jadamspam.pl
Hatchback 1.0 i 69KM 51kW
Daihatsu Sirion I
Pierwsze moje wrazenie po zakupie tego auta to wszechobecna tandeta. Auto jest jak chinska zabawka. Niby jest bogato wyposazone: posiada 4 poduszki, klime.Niestety np. klima jest malej wydajnosci i raczej przypomina atrape klimatyzacji niz prawdziwe urzadzenie.Podobnie z reszta.Napewno nie jest to auto na lata czy tez miliony kilometrow jak poprzednie japonce.To auto ma chodzic bezawaryjnie podczas trwania gwarancji a potem zgodnie zasadami ekologii zostanie przetworzone, przetopione i tak otrzymamy natepne nowe auto z lekkim retuszem nadwozia-modniejsze i najprawdopodobniej bardziej badziewne.Mozna sie zgadzac z taka polityka lub nie ale dzis za naprawde porzadne a w dodatku spelniajace wymogi ekologii auto trzeba zaplacic fure kasy.Moze wiec lepiej kupic sobie porzadny rower?????
3,5
~mimose
Hatchback 1.0 i 69KM 51kW
Daihatsu Sirion I
Niedopracowane japonskie auto.Japonczycy znani z niesamowitej dokladnosci, solidnosci tym razem wypuszczaja bubla. Auto jest nieedopracowane, design takze moim zdaniem wymaga korekty.To pierwsze auto japonskie , ktore budzi we mnie tak mieszane odczucia. Niby moje auto z pelnym wypasem to jednak ten wypas jest taki jedynie z nazwy bo wszystko raczej tandetne ki tanie
4,2
~rasw@op.pl
Hatchback 1.0 i 69KM 51kW
Daihatsu Sirion I
Jak na auto które zdobyło 3* w EURONcap ze stajni Toyoty to bardzo dobrze. Mi trochę przeszkadza bardzo twarde zawieszenie (nawet w stosunku do Fiata 126P).
Daihatsu Sirion I