Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
5
Liczba miejsc
5
5
Średnica zawracania
10.6 m
10.4 m
+0.2 m
Promień skrętu
5.3 m
5.2 m
+0.1 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
4655 mm
4560 mm
+95 mm
Szerokość
1800 mm
1760 mm
+40 mm
Wysokość
1680 mm
1460 mm
+220 mm
Rozstaw osi
2670 mm
2600 mm
+70 mm
Rozstaw kół - przód
1540 mm
1535 mm
+5 mm
Rozstaw kół - tył
1540 mm
1535 mm
+5 mm
Zwis przedni
955 mm
920 mm
+35 mm
Zwis tylny
1030 mm
1040 mm
−10 mm
Prześwit
140 mm
Prześwit 4x4
190 mm

Wymiary wewnętrzne

Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi
900 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny
1830 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny
1485 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny
1180 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
1741 l
1658 l
+83 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
463 l
530 l
−67 l
Długość do oparcia tylnej kanapy
1115 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
2047 mm

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2014 do 2016 roku
od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa
1998 cm³
1798 cm³
Typ silnika
benzynowy
hybrydowy
Moc silnika
121 KM (89 kW) przy 4500 obr/min
136 KM (100 kW) przy 5200 obr/min
−15 KM
Maksymalny moment obrotowy
190 Nm
142 Nm przy 4000 obr/min
+48 Nm
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
DOHC
Liczba cylindrów
4
4
Układ cylindrów
rzędowy
rzędowy
Liczba zaworów
16
16
Stopień sprężania
13.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
80.5 × 88.3 mm
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym

Opony

Opony podstawowe
225/55 R18
195/65 R15
Opony opcjonalne
205/55 R16

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
tarczowe
Średnica tarcz hamulcowych (przód)
277 mm
Średnica tarcz hamulcowych (tył)
270 mm

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
kolumny McPhersona
kolumny McPhersona
Rodzaj zawieszenia (tył)
system o architekturze Multilink
dwuwahaczowe

Nasze pomiary wyciszenia

Na postoju
46.4 dB
Przyspieszanie od 0 do 90 km/h
63.5 dB
70.5 dB
Przy prędkości 130 km/h
69.4 dB
70.4 dB
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV