Szukaj

Informacje o Mitsubishi Outlander III SUV PHEV

Lata produkcji: 2014 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w 2012 r. Stylistycznym pierwowzorem Outlandera III był prototyp noszący nazwę PX-MiEV II. Trzecia generacja tego SUV-a jest także pierwszym modelem w katalogu japońskiego producenta, który odcina się od filozofii stylistycznej „jet fighter” i inicjuje nowy język designerski marki. Samochód powstał na zmodernizowanej platformie podłogowej swego poprzednika – Mitsubishi GS platform. Dostępny jest także w wersji z napędem hybrydowym Plug-in Hybrid EV, stając się pierwszym SUV-em na świecie z technologią hybrydową typu plug-in.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz

Mitsubishi Outlander III SUV PHEV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Mitsubishi Outlander III SUV PHEV

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4655 mm
Szerokość 1800 mm
Wysokość 1680 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1540 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Zwis przedni 955 mm
Zwis tylny 1030 mm
Prześwit 4x4 190 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1741 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 463 l

Oceny Mitsubishi Outlander III SUV PHEV

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Koszty utrzymania

Wady

- Drobne usterki - Ergonomia - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~Ksu
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
Kupiony trochę przypadkowo - z listy branych pod uwagę nadawały się tylko 3 a tylko ten był dostępny od ręki. Teraz szukając kolejnego zaznaczam w wyszukiwarce "hybryda" i zaczynam od Mitsu. To nie jest samochod dla każdego - ale dla mnie całkiem udany kompromis. To SUV do miasta, bez problemu radzi sobie poza miastem, ale wtedy już nie błyszczy. U mnie 2/3 tras to miesto i okolicach a 1/3 długie przeloty autostradowe. Przed kupnem należy koniecznie pamiętać, że: a) Bez gniazdka w garażu czy na słupku przed domem ten samochód po prostu nie ma sensu. Ładowanie w trasie jest mało praktyczne, a komercyjne ładowarki wychodzą często drożej niż benzyna (chyba stwierdzili, że jak jeleń kupił elektryka to nie ma wyjścia). Często wymagany jest też własny kabel do ładowarek za dodatkowe 1000 PLN. b) samochód nie lubi jeździć nerwowo (choć odzyskuje prąd z hamowania) ani bardzo szybko - powyżej 140 na liczniku męczy się i hałasuje, no i trzeba wtedy śledzić odległość od stacji.
4,9
~marian
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
Genialne rodzinne auto typu suv dla osób korzystający pn-pt - dojazdy dom-praca-dom i mieszczą się w zasięgu EV czyli ok 50km - wtedy praktycznie jedźmy za free - tankowanie z przydomowego gniazdka w II taryfie to koszt ok 3zł/50km Na urlopy i weekendy można za to jechać bez stresu że się prąd skończy w dalsze trasy. UWAGA to auto nie ma sensu gdy nie mamy gdzie go codziennie "zatankować" z gniazdka - a najlepiej z II taryfy.
4,7
~Leszek
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
Auto za rozsądne pieniądze które wymaga inteligentnego kierowcy. Auto nie dla cymbała w dresie który z Dżesiką w e36 piszczy pod remizami. Oszczędne w eksploatacji ale i niestety jakości materiałów.

Raporty spalania Mitsubishi Outlander III SUV PHEV

Liczba raportów: 9
Średnie spalanie dla Mitsubishi Outlander III SUV PHEV
6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,4
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
Generalnie jest super, gdy dystans mozna przejechac na baterii, czyli jakies 15-20 km (zalezy czy klima wlaczona, jak szybko), bo wtedy spalanie jest 0 l/km :) Samochod idealny do jazdy po miescie na krotkich dystansach. Na trasie, nie po autostradzie, przy predkosci 90-110 spalanie na poziomie 6-7.5 L, zalezy jak sie cisnie. Na autostradzie, predkosc okolo 140 km spalanie na poziomie 11-12l. Bede wstawial gaz niedlugo, bo silnik ten jest do tego idealny i wtedy podzielę się jeszcze raz wynikami.
8,5
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
miasto do 8 l/100km autostrada jazda za tirem 5,4 l/100km autostrada przepisowo do predkości 140 km/h pali 10 l/100km autostrada niemcy ile fabryka dała czyli 170 km/h pali 12 l/100km temat rzeka, w lecie nie tankuje czasami przez 2 miesiace, praca, zakupy, dom pieć razy w tygodniu mieszkam blisko miejsca pracy ładuje jeden raz w tygodniu.
7,1
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Mitsubishi Outlander III
Zasięg EV deklarowany przez producenta max 52 km ciężko osiągnąć, mój rekord to 51,5 km po mieście 40-60 km/h z zachowaniem zasad eko-jazdy, bez klimatyzacji (4 letnia bateria). Bez problemu osiągany zasięg w trybie czystego EV to 42-45 km po mieście, bez klimy. Z klimatyzacją zasięg spada o co najmniej 5 km. Zasięg EV na obwodnicy przy 120 km/h spada do 28-32 km.
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV