| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
| Masa | 1063 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia, a przedni panel został wgnieciony tylko o 4 mm. Na podstawie pomiarów obciążenia, ochrona kolan i ud kierowcy oraz pasażera została oceniona na bardzo dobrą, zanotowano obecność poduszki powietrznej chroniącej kolana kierowcy. Ford zapewnia taki sam poziom bezpieczeństwa pasażerom różnych rozmiarów i w różnych pozycjach.
Etykieta ostrzegająca o niebezpieczeństwie umieszczania fotelika tyłem na przednim siedzeniu jest niejasna i łatwa do usunięcia. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach również niewystarczająco oznaczona.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 20 pkt (71%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 38 pkt (88%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 86 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. Wystarczająca amortyzacja krytycznych dla głowy dziecka obszarów. Jednak słabej w przypadku dorosłego. |
|
| 1,5 - letniego | Britax Roemer Baby-safe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax Roemer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |