| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Auta najmniejsze |
| Nadwozie | 3-drzwiowy hatchback |
| Masa | 865 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie uderzenia. Twarde elementy deski rozdzielczej stanowią potencjalne ryzyko obrażeń kolan i ud kierowcy. Dobra ochrona w przypadku pasażera.
Ka był testowany bez bocznych poduszek, chroniących tułów i głowę, które są dostępne jako wyposażenie dodatkowe. Pomiary obciążeniowe wykazują nierealistycznie duży nacisk na klatkę piersiową, który w przypadku człowieka byłby wiele niższy. Mimo wszystko ochronę oceniono na marginalną w tym aspekcie.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
| Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
| Potrącenie pieszego | 11 pkt (39%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 29 pkt (67%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 62 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Tylko zderzak wykazał dobrą ochronę - maksimum punktów za amortyzację nóg pieszego. Przednia krawędź i maska zostały ocenione bardzo słabo. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Podczas zderzenia czołowego, 1,5-roczne "dziecko" doznało dużego nacisku na klakę piersiową, a w czasie bocznego - głowa starszego była zagrożona. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie została wystarczająco oznaczona. Etykiety, ostrzegające o niebezpieczeństwie umieszczania fotelika tyłem do aktywnej poduszki powietrznej na przednim siedzeniu, są trwałe i dostępne w każdym europejskim języku. |
|
| 1,5 - letniego | brak danych |
| 3,0 - letniego | brak danych |