| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Vany |
| Nadwozie | minivan |
| Masa | 1743 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Poduszka powietrzna na kolana chroni je, ale również uda przed twardymi elementami deski rozdzielczej. Kierownica w trakcie zderzenia przesuwa się w przód dla większej ochrony kierowcy. Tylko ochrona klatki piersiowej nie otrzymała maksymalnej liczby punktów.
Auto uzyskało maksimum punktów w testach zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 16 pkt (100%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 13 pkt (46%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 81 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Ochrona nóg pieszego ze strony zderzaka została oceniona jako wystarczająca. Jednak przednia krawędź nie uzyskała już żadnego punktu. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Przycisk dezaktywujący przednią poduszkę powietrzną pasażera jest dostępny w wyposażeniu dodatkowym. Euro NCAP nie oceniało więc funkcjonalności przycisku ani widoczności statusu. Bez przycisku nie należy używać fotelika na przednim siedzeniu. Obecność mocowań ISOFIX nie została dostatecznie oznaczona. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |