Szukaj
Geely
Geely
3,8 (1 ocena)
Wybierz inną markę
Polecamy
Geely w pigułce

Test euroncap Geely Emgrand EC718 'Luxury', LHD

Geely Emgrand EC718 'Luxury', LHD
2011
Dane testowanego auta
Wersja nadwozia:
5-drzwiowy kabriolet
Klasa auta:
Duże auta rodzinne
Masa auta:
1355 kg
Wynik testu
75%
Ochrona dorosłego
80%
Ochrona dziecka
42%
Zabezpieczenie przechodnia
86%
Asystent bezpieczeństwa
Szczegóły testu

Ochrona dorosłego

27 pkt | 75 %

Kabina pasażerska podczas zderzenia czołowego pozostała stabilna. Czytania wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Uważa się, że struktura deski rozdzielczej zagraża pasażerom zajmującym inne miejsca. W trakcie zderzenia czołowego zanotowano znaczące odkształcenie obszarów na nogi. Fakt ten wskazał na marginalną ochronę stóp i kostek kierowcy. W teście bariery bocznej, samochód zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Podczas testu słupa bocznego, czujniki na manekinach wykazały niedostateczną ochronę klatki piersiowej kierowcy. Miejsca i zagłówki zapewniały dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia a tył pojazdu.

Uderzenie przodem
9,1pkt
Kierowca
Kierowca
Pasażer
Pasażer
Uderzenie z boku przez auto
8,0pkt
Zderzenie ze słupem
6,1pkt
Uderzenie z boku przez auto
Uderzenie z boku przez auto
Zderzenie ze słupem
Zderzenie ze słupem
Uderzenie z tyłu
3,7pkt
Uderzenie z tyłu - przód
Uderzenie z tyłu - przód
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna
Słaba
Bardzo słaba

Ochrona dziecka

39 pkt | 80 %

Na podstawie sztucznych wczytań badania dynamicznego, model zdobył maksymalną iloćś punktów za ochronę dziecka 3-letniego. W testach wpływów bocznych ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego oceniona została jako odpowiednia. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Informacja o aktualnym statusie poduszki, dostarczana kierowcy nie jest wystarczająco. Etykiety informujące o niebezpiecznym ustawianiu fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej są tłumaczone na języki krajów, w których model jest w sprzedaży.

Bazowa ocena auta
5,0pkt
Wydajność
10,0pkt
Instrukcja
4,0pkt
Montaż
2,0pkt
Dziecko 18 miesięcy
Siedzonko:
Britax Roemer Duo Plus
Ustawienie:
do tyłu
Dziecko 18 miesięcy
Dziecko 18 miesięcy
Wydajność
12,0pkt
Instrukcja
4,0pkt
Montaż
2,0pkt
Dziecko 36 miesięcy
Siedzonko:
Britax Roemer Duo Plus
Ustawienie:
do przodu
Dziecko 36 miesięcy
Dziecko 36 miesięcy

Niechronieni użytkownicy drogi

15 pkt | 42 %

Zderzak zapewnił marginalną ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski nie zdobyła żadnych punktów, zapewniając słabą ochronę w większości testowanych obszarów. W większości obszarów mających szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska zapewniała dobra ochronę. Natomiast w obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej ochrona była słaba.

Głowa
9,2 pkt
Miednica
0,0 pkt
Nogi
5,8 pkt
Bezpieczeństwo przechodnia
Bezpieczeństwo przechodnia
Legenda
Dobra
Wystarczająca
Marginalna

Asystent bezpieczeństwa

6 pkt | 86 %

Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem, spełniającym wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca siedzące. Ogranicznik prędkości jest elementem wyposażenia standardowego, jednak nie spełnia wymogów Euro NCAP.

Ogranicznik prędkości
0,0 pkt
System stabilizacji pojazdu
3,0 pkt
Przypominacz o pasach
3,0 pkt
Wyposażenie bezpieczeństwa
  • Napinacz przednich pasów
  • Ogranicznik obciążenia przednich pasów
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Boczna poduszka powietrzna na ciało
  • Boczna poduszka powietrzna na głowę
  • Ogranicznik prędkości
  • Elektroniczna kontrola trakcji
  • Przypominacz o pasach - kierowca
  • Przypominacz o pasach - pasażer
  • Przypominacz o pasach - tylne siedzenia