Szukaj

Informacje o Fiat Cinquecento 1.2 16V 86KM 63kW 1994-1998

Lata produkcji: 1994 – 1998
Segment: Auta najmniejsze
Model należący do segmentu A produkowany w latach 1991-1998, najpierw na licencji Fiata w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Tychach, a po przejęciu FSM przez włoski koncern – przez firmę Fiat Auto Poland. Cinquecento to następca wysłużonego Fiata 126p. Swoją nazwę zawdzięcza słynnemu modelowi 500 (cinquecento to również pięćset, ale wyrażone słownie) z lat 1957-1975. Podobnie jak on, Cinquecento stał się jednym z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 1998 roku zastąpił go model Seicento.

Dane techniczne Fiat Cinquecento 1.2 16V 86KM 63kW 1994-1998

Produkowany od 1994 do 1998 roku
Pojemność skokowa 1242 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 86 KM (63 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 114 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)

Usterki Fiat Cinquecento

Liczba wpisów: 13
Auto nie odpala - rozrusznik "pstryka", ale nie kręci
  • Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998
  • instalacja elektryczna
21.05.2016 - Dziwna sprawa, znajomy (któremu pożyczyłem autko) podjechał na miejsce spotkania i następnie chciał wrócić do domu - wsiadł do auta i nic. Kontrolki się świecą, rozrusznik nie kręci, myślałem, że nie łączy automat rozrusznika - poruszałem kabelkiem i dalej nic - sprawdziłem próbówką - niestety, prądu nie ma. Sprawdzam więc stacyjkę - i dalej lipa, nie dochodzi prąd do stacyjki. Gdzie uciekły prądy? 26.05.2016 - Dzisiaj (właściwie wczoraj, a dzisiaj kończyłem), znalazłem prądy - jeszcze raz posprawdzałem wszystkie połączenia, wtyczki, itp., prąd jest - ale... po włączeniu zapłonu i próby uruchamiania auta, automat (elektromagnes) "pstryka" i nic się nie dzieje - tzn. przygasają kontrolki tak, jakby akumulator był rozładowany - ale nie, jest świeżo ładowany i próbowany na dwóch akumulatorach. Wyciągnąłem rozrusznik, sprawdzam (wyciągnięty) - działa, montuje i dalej to samo. Kupiłem elektromagnes, wymieniłem - na zewnątrz rozrusznik działa, w aucie to samo. Odpaliłem "na ostro" (przytknąłem kabel rozruchowy bezpośrednio do śruby prądowej rozrusznika), zrobiłem rundkę, m.in. tankując, dopompowując opony. Przyjechałem pod dom, zgasiłem auto i dalej to samo. Czy jest możliwe, aby ten gruby kabel łączący akumulator z rozrusznikiem nie przewodził? Sprawdzałem też bezpiecznik 100A - wszystko ok. Kabel wygląda na dobry, ale już nie mam się czego złapać. :-( Co może być przyczyną?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zgasł po drodze i nie odpala
  • Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998
  • silnik
Polski gaźnik mam, i tak: Odpaliłem go, pochodził na ssaniu trochę i pojechałem, po chwili ok.20 sekundach zaczęło nim szarpać jadąc na 1, więc wcisnąłem sprzęgło do końca ale to nic nie dało. Zbliżałem się już do skrzyżowania i widziałem że zaraz zgaśnie, więc ja mu zwiększyć chcę obroty ale on nie reaguje na to że dodaje mu gazu...i zgasł - nie odpali niestety, rozrusznik kręci ale nie ma iskry aby odpalił Bardzo proszę o przyczynę
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
kręce po nocy a,tu nie chce odpalić cc700
  • Fiat Cinquecento 0.7 i 31KM 23kW 1994-1998
  • inne
gdy zimą, po nocy stania a na dworzu temp ujemna to cc700 kręcę,kręcę a tu nic az aku pada,a jak odpali,to feluje obrotami do góry i w duł,aż gaśnie nie mam pojecia,pomocy PROSZę gażnik FOS nie udało
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze