Szukaj

Informacje o Fiat Palio I Weekend 1.4 71KM 52kW 1997-2003

Lata produkcji: 1997 – 2003
Segment: Niższa klasa średnia

Dane techniczne Fiat Palio I Weekend 1.4 71KM 52kW 1997-2003

Produkowany od 1997 do 2003 roku
Pojemność skokowa 1372 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 71 KM (52 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 110 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Średnica cylindra × skok tłoka 80,5 x 67,4 mm
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Oceny Fiat Palio I Weekend 1.4 71KM 52kW 1997-2003

Liczba ocen: 70
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Koszty utrzymania - Karoseria

Wybrane oceny

4,0
~kostowski
Weekend 1.4 71KM 52kW
Fiat Palio I
Na pierwsze auto może być tylko trochę za duże, nigdy mnie nie zawiódł, zawsze szybko odpala w zimę, moja wersja to "bieda edition" :D brak klimy wspomagania elektrycznych szyb i poduszek powietrznych, posiada u mnie instalacje gazową i strasznie czuć spadek momentu silnika(spada elastyczność silnika) przy przyśpieszaniu np z 50 do 60 na 4 biegu, ale jeżeli chodzi o mocniejsze przeciągnięcie obrotów :P to na gazie tylko trochę gorzej się zbiera
3,0
~inhaky
Weekend 1.4 71KM 52kW
Fiat Palio I
samochod idealny do traktowania go jako samochod do bardzo brudnej roboty typu wozenie cegiel kamieni szaf, mebli wszelkich psa nad rzeke, drzwi, okien i paru innych rzeczy. w tym sprawdza sie idealnie. jesli ma to byc samochod rodzinny na dlugie wyprawy to odrradzam - kiepskie wykonanie komfort zaden sporo pali. nie jest tak usterkowy jak mozna by sie spodziewac:) kupilbym ten samochod po raz drugi ale tylko dla tych rzeczy ktore opisalem pozwyzej.
3,6
[email protected]
Weekend 1.4 71KM 52kW
Fiat Palio I
1998r - pierwszy właściciel wersja podstawowa 102 tys.km plusy:-bardzo pakowny, łatwy do załadowania, wytrzymały i uniwersalny samochód, praktycznie nie rdzewieje, tani serwis i dobra dostępność tanich części,zadziwiająco wygodny, nikt go nie ukradnie. Minusy: bardzo ślamazarny silnik, duże zużycie paliwa - 8l trasa nawet powyżej 11l w trasie. dosyć słabe hamulce gdy samochód obciążony. Lubię go i używam częściej niż C5 !

Raporty spalania Fiat Palio I Weekend 1.4 71KM 52kW 1997-2003

Liczba raportów: 45
Średnie spalanie dla Fiat Palio I Weekend 1.4 71KM 52kW 1997-2003
9,3
l/100 km
10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,7
Weekend 1.4 71KM 52kW
Fiat Palio I
Auto rewelacyjne do gazu, posiadam je 7 lat z czego odrazu zamontowałem gazik przy przebiegu 84 tyś, teraz mam 194tyś i zadnych problemów. Dodam że auto odpala na gazie nawet w najwieksze mrozy i od 7 lat zadnych problemów, zawieszenie bezawaryjne, autko jak teraz za śmieszne pieniądze około 3 tysięcy złotych, a naprawdę jak dla mnie idealne przy dzisiejszych cenach paliw zostaje dużo w kieszeni oraz nie wydajemy pieniędzy na usterki. Przez te wszystkie lata wymieniłem altelnator, typowa usterka w fiatach z tych lat, oraz z 2 lata temu komputer, bo coś się psuło ( koszt ok 100zł) Palio zostanie ze mną do końca :-)
8,9
Weekend 1.4 71KM 52kW
Fiat Palio I
Mam już drugie Palio (pierwsze było 1,2 w gazie) i jestem zadowolony, koszty naprawy na początek jakie wyłożyłem były duże (zawieszenie, skrzynia biegów, amortyzatory, łatanie układu wydechowego) ponad 2000zł, od 2,5 roku jeżdżę i wymieniłem tylko linkę od sprzęgła. Jeżeli chodzi o spalanie to ok 5,5-6l wyszło mi na autostradzie za tirem 85km/h Przy 130-140 bierze ok 10l w mieście czy na pusto czy z 450-500kg ładunkiem + kierowca 10-10,7 l
12,0
Weekend 1.4 71KM 52kW
Fiat Palio I
przy przebiegu blisko 200000 jestem dla niego wyrozumialy i przyjmuje to ze pali jak smok. ceny przegladó i serwisu sa bardzo male do przelkniecia chyba dla kazdego. spalanie w trybie mieszanym to jakies 11-12 litrów. miasto bez problemow 15 a w trasie ponizej 10 nie ma co liczyc. przyznaje ze jezdze dosc szybko i dynamicznie ale sa oszczedniejsze samochody

Usterki Fiat Palio I

Liczba wpisów: 34
Jak wymienić gałkę zmiany biegów?
  • Fiat Palio I
Starą albo rozcinasz brzeszczotem lub czymś podobnym, albo (jak ja to zrobiłem) podważasz gałkę śrubokrętem płaskim i wypychasz ją do góry, ale wtedy trochę pękła w jednym miejscu. Zresztą i tak stara już się nie przyda, bo wymieniasz przecież na nową. Co do nowej, to musisz zwrócić uwagę na to, żeby była krótka i miała od dołu większy otwór (pierścień wstecznego) i właściwie to wszystko. No poza tym trzeba jeszcze sam lewarek u góry trochę popiłować (nieprzyjemna robota), bo to jest taka kulka, a trzeba z niej zrobić walec. Lewarek jeszcze trochę powierciłem od góry, żeby zrobić większe wgłębienie na śrubę, która przytwierdzała denko gałki do reszty (konstrukcja gałki). Potem tylko założyłem odpowiedni pierścień plastikowy, który był w komplecie i zamocowałem śrubką, która także była w całym zestawie. Ogólnie efekt wizualny na plus.
Problem rozwiązany
Jak założyć osłonę zbiornika paliwa?
  • Fiat Palio I
Osłona podwozia tylna FIAT PALIO FIAT SIENA (1997-2002) zapłacilem 40zł + 13,5 koszty przesyłki. Osłona o numerze: 46446327 stal pomalowana proszkowo - zdj 1. Montujemy, odkręcając (po kolei) śruby trzymające zbiornik paliwa (przyda się nasadkowa 13 i 13 zwykła). Patrząc od tyłu auta najwięcej pracy jest z odkręceniem i przykręceniem, przedniej lewej śruby. Przyda nam się też nasadkowa 8 którą odkręcimy, przeszkadzające plastiki i osłonę termiczną (która właśnie blokuje dostęp do tej kłopotliwej śruby) - zdj 2. Zdjęcie zdj 3 przymiarka osłony (widać 2 śruby trzymające zbiornik- tylne). Osłona zamontowana, przylega prawie idealnie do zbiornika (odstęp ok 5-7mm- opiera się na gumowych zderzakach) - zdj 4. Właściwe to wszystko. Montaż zajmuje ok 1h-2h ze względu na kłopotliwy dostęp właśnie do tej jednej śruby. Warto też na końcu sprawdzić, czy tylne wąsy (płaskowniki mocowane do tylnych śrub) nie ocierają o zbiornik. Jeśli tak to je lekko przeginamy, w taki sposób, aby nie miały bezpośredniego kontaktu, ze zbiornikiem. PS.Taka osłona w ASO kosztuje ok 200zł, więc, jeżeli ktoś chce to tam kupić, to nie polecam. Lepiej skonstruować sobie taką osłonę samemu.
Problem rozwiązany
Jak zdjąć przednie zagłówki?
  • Fiat Palio I Weekend 1.2 i 73KM 54kW 1999-2003
Przednie zagłówki od dołu mają plastikowe prostokątne nakładki, które zasłaniają wywinięcie tapicerki (przechodzą przez ten plastik oba pręty zagłówka). Ten plastikowy prostokąt (wygląda jak linijka z dwoma otworami) należy go wyjąć z zagłówka zsuwając w dół wzdłuż prętów. Ukaże się dalsza część prętów zagłówka i zobaczysz na nich zabezpieczenia (takie duże agrafki), które należy zdjąć i zagłówek już mamy (pręty możesz wówczas wsunąć maksymalnie w oparcie siedzenia i nie będą przeszkadzały). Tak było w moim Palio z 1998 roku. A tak w ogóle to przednie siedzenie przesuwamy maksymalnie do przodu, a oparcie opuszczamy do tyłu, na tylną kanapę i będzie cała długość do wykorzystania, a zagłówki nie będą przeszkadzać. Pozdrawiam,
Problem rozwiązany
Fiat Palio I Weekend