Od 2012 roku Fiat oferuje trzecią, najnowszą i obecnie produkowaną generację modelu Panda. W porównaniu do poprzedniczki zwiększyły się rozmiary auta, choć jego sylwetka do złudzenia przypomina poprzedni model. Panda III została zbudowana, tak jak model drugiej generacji na płycie podłogowej Fiat Mini platform, tak jak m.in. Fiat 500, Ford Ka II oraz Lancia Ypsilon III. Inspiracją dla stylistyki samochodu był m.in. wygląd nowego Fiata 500. Panda trzeciej generacji nie jest produkowana w Tychach, tak jak Panda II – jej produkcję ulokowano w zakładach marki pod Neapolem.
czytaj więcej
Fiat wyszedł z dobrego założenia: po co naprawiać coś, co nie jest zepsute. Dzięki temu Panda zapowiada się na rynkowy przebój na miarę swojej poprzedniczki. Wygląda znakomicie, trochę bardziej cukierkowo, ale wciąż znakomicie.
~Powagosław
Zupełnie nie w moim typie, ale wiem jedno. To Panda jest prawdziwym następcą tanich (również w eksploatacji), bezpretensjonalnych i prostych maluchów. Żaden Fiat 500.
Fiat wyszedł z dobrego założenia: po co naprawiać coś, co nie jest zepsute. Dzięki temu Panda zapowiada się na rynkowy przebój na miarę swojej poprzedniczki. Wygląda znakomicie, trochę bardziej cukierkowo, ale wciąż znakomicie.
~PowagosławZupełnie nie w moim typie, ale wiem jedno. To Panda jest prawdziwym następcą tanich (również w eksploatacji), bezpretensjonalnych i prostych maluchów. Żaden Fiat 500.
~Luzacjusz