Szukaj

Informacje o Fiat Stilo Hatchback 1.9 16V JTD 140KM 103kW 2003-2005

Lata produkcji: 2003 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 2001-2007. W ofercie Fiata, Stilo zastąpił parę Bravo/Brava. Model omal nie doprowadził do bankructwa włoskiego koncernu i okazał się jedną z jego największych wpadek. Stworzenie Stilo kosztowało 850 mln euro, kolejne miliony pochłonęła gigantyczna kampania reklamowa. Mimo udanej konstrukcji i wielu nowatorskich rozwiązań technicznych, model sprzedawał się słabo. Nie zmienił tego face-lifting przeprowadzony w 2005 roku. W 2007 roku Stilo został zastąpiony przez nowego Bravo.
czytaj więcej
Produkowany od 2003 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1910 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 90,4 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Ryszard
Hatchback 1.9 16V JTD 140KM 103kW
Fiat Stilo
Za brak miejsca na wymianę żarówek - np. osłona tyłu reflektora jest niemalże przyciśnięta obudową akumulatora należy się potężna nagana projektantowi tego rozwiązania i wyrazy współczucia mechanikom, którzy to wymieniają. Odklejająca się podsufitka przy tylnych drzwiach - klapie- od kufra jest przejawem brakoróbstwa czy błędu projektowego? Uczywty do mocowania bagażu niemalże w 1/3 odległości od oparć tylnej kanapy - trudne do racjonalnego wykorzystania - dlaczego ich nie umieszczono tak jak w Fiat Brava-wzorowo! w narożnikach. Bardzo skomplikowane podejście do wymiany żarówek w tylnich lampach - należało skorzystać z wzorca zastosowanego w Fiat Brava!
4,1
~Ria
Hatchback 1.9 16V JTD 140KM 103kW
Fiat Stilo
Jedno z ciekawszych aut w swoim roczniku i klasie, bardzo niedoceniane przez co za śmiesznie niska cenę kupujemy bardzo fajne jezdzidełko zarówno dla ludzi młodych jak i odrobinę starszych które nie zrujnuje naszej kieszeni. Silnik jest rewelacyjny i zaskoczy nie jedną osobę na trasie. Wyprzedzanie to czysta przyjemność , auto płynnie przyspiesza do 160/170km/h a i powyżej daje radę. Przestrzeń w kabinie jak i bagażnik pozwala wygodnie podróżować rodzinie 2+1.
4,2
~akigor@poczta.onet.pl
Hatchback 1.9 16V JTD 140KM 103kW
Fiat Stilo
Za pieniądze za które go dostałem, za ten silnik i za sam wygląd tego auta byłbym nie fair gdybym coś teraz na siłę wymyślał. Dla odmiany zaznaczę, że wersja 5D strzasznie mi się nie podoba i nie nabyłbym jej za żadne pieniadze
Średnie spalanie dla Fiat Stilo Hatchback 1.9 16V JTD 140KM 103kW 2003-2005
5,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
Hatchback 1.9 16V JTD 140KM 103kW
Fiat Stilo
ekonomiczność świetna naprawdę oszczędny motor pomimo 140 KM pod maską a zarazem i części są stosunkowo nie drogie chyba że inwestujemy w oryginalne to wtedy wiadome jest że za jakość musimy zapłacić trochę więcej pieniążków ;) ale nie są to jakieś ogromne koszty zwłaszcza jeżeli zmieniamy wszystko na czas to nie powinno nas nic kompletnie zaskoczyć
5,5
Hatchback 1.9 16V JTD 140KM 103kW
Fiat Stilo
bardzo miło się nim jeździ, niestety czasami potrafi zdenerwować "pierdołami", generalnie nie ma problemów (zawór EGR lubi się popsuć), wymiana żarówki możliwa tylko przez magika (samemu to jest impreza na ok 2h) generalnie jestem zadowolony, potrafi jechać szybko i oszczednie, duża zaletą jest elastyczny silnik i 6stka skrzynia
6,4
Hatchback 1.9 16V JTD 140KM 103kW
Fiat Stilo
Zużycie paliwa ON jak do tej pory na akceptowalnym poziomie. Dość przewidywalne zachowanie podczas jazdy, chętnie przyspiesza, ma niezłe hamulce. Ostatnio zostawiłem parę tysięcy zł. w serwisie za wymianę sprzęgła, pompy wspomagającej, wymianę silend bloków przy tylnej osi. W tej sytuacji nie jestem zbyt zadowolony z tych niedawnych, niespodziewanych dosyć dużych wydatków.

Usterki Fiat Stilo

Liczba wpisów: 39
Zapalenie ASR, ESP i gasniecie pojazdu
  • Fiat Stilo Kombi
  • instalacja elektryczna
  • 206 tys. km
Witam, mam problem od dnia wczorajszego z moim Stilo. Jest to wersja silnikowa 1.8 (133km). Przebieg auta 206000 Podczas trasy zapaliła się najpierw kontrolka ASR i Check engine oraz były 2 sygnały dźwiękowe. Mimo wszystko auto jechało dalej normalnie. Na postoju został odpiety akumulator i podpięty znowu-błąd zniknął. Podczas jazdy po ok 10 minutach zapalił się błąd ESP i auto zgaslo podczas jazdy. Następna taka sytuacja miała miejsce po ok 20 km, a jeszcze kolejna po przejechaniu ok 100 km. Przy czym po ostatnim zgasnieciu auta podczas jazdy temperatura na zewnątrz zdaniem komputera pokazywała - 39,5 stopnia i pojazd zaczął grzać w środku. Odrazu powiem, że temperatura cieszy była w porządku. Co robić?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Spadające obroty przy hamowaniu i dojazdach
  • Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW 2001-2005
  • lpg
Witam. Problem tkwi w tym że przy dojazdach do skrzyżowań lub hamowaniu tylko na lpg silnik raz gaśnie całkowicie a raz obroty spadają do około 500 i wracają na normalny poziom( 900) . Wszysto to raz się dzieję 3 razy dziennie a raz nawet przez 2-3 dni bez objawów.? Posiadam od 2003 r instalację sekw. ELPIGAZ auto to Fiat Stilo 1,6 16V 103km. rok prod.2003, 107 tyś.km. Reduktor wymieniony 2 tyg.temu ,( był ELISA AG a teraz jest Scorpion mini) wtryski czyszczone ( są SW 4-sekw. HJ544.07) , komputer wymieniony w 2005 r ( był ELISA 4-cyl jest STELLA/ELISA 4 cyl) , świece wymienione 3 tyg. temu ,przepustnica czyszczona.Proszę o pomoc bo mechanicy i gazownicy już rozkładają ręce.Sam już nie wiem czy do tego auta jest preferowany gaz lub czy może innego typu.? Proszę o pomoc
Problem rozwiązany
5 komentarzy
CHECK ENGINE i jakies klekotanie pod pokrywą zaworów w okolicy korka oleju.
  • Fiat Stilo Hatchback 1.9 16V JTD Multijet 150KM 110kW 2005-2007
  • silnik
Proszę o pomoc. Jadąc z góry wrzuciłem na luz, i nagle pojawił się komunikat check engine. od razu sie zatrzymałem, i otworzywszy maskę usłyszałem jakis dziwny klekot jakby szkła ktos nasypał do silnika (muszelki z ropy naftowej albo co...a tankowałem ultimate!)Wyłączyłem, poczekałem i nadal problem był. Auto zostało zwiezione do serwisu, na zajutrz odpaliło normalnie. Za drugim odpaleniem komunikat zniknął. Wykazano błąd mechanicznego zablokowania zaworu przepustnicy powietrza. Czy to mogło spowodować klekotanie silnika? Dodam tylko, że pod korkiem oleju jest zadziwiająco sucho, oleju na bagnecie jest full. Czy jest prawdopodobne ze się cos mogło przytkac w silniku?Proszę o pomoc w diagnozie, mój mejl: matisound@interia.pl awaria przepustnicy? nic narazie nie zrobiono
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Fiat Stilo Hatchback