Szukaj

Informacje o Fiat Stilo Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW 2005-2007

Lata produkcji: 2005 – 2007
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 2001-2007. W ofercie Fiata, Stilo zastąpił parę Bravo/Brava. Model omal nie doprowadził do bankructwa włoskiego koncernu i okazał się jedną z jego największych wpadek. Stworzenie Stilo kosztowało 850 mln euro, kolejne miliony pochłonęła gigantyczna kampania reklamowa. Mimo udanej konstrukcji i wielu nowatorskich rozwiązań technicznych, model sprzedawał się słabo. Nie zmienił tego face-lifting przeprowadzony w 2005 roku. W 2007 roku Stilo został zastąpiony przez nowego Bravo.

Dane techniczne Fiat Stilo Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW 2005-2007

Produkowany od 2005 do 2007 roku
Pojemność skokowa 1910 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Oceny Fiat Stilo Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW 2005-2007

Liczba ocen: 7
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,5
~Jerzy
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Fiat Stilo
POSIADAM AUTO OD 3-LAT KUPIONE Z PRZEBIEGIEM 24,500KM OD I WŁASCIELA,STILO KUPIONE W SALONIE W OLSZTYNIE.NAPRAWDĘ DOBRE AUTKO POD WZGLĘDEM JAZDY SPALANIA ,ORAZ PRZYŚPIESZENIA,GOLFY ZOSTAJĄ W TYLE,BARDZO SZYBKIE PRZYŚPIESZENIE,WADA PRZEDNIE ZAWIESZENIE TRZEBA WYMIENIAĆ CAŁY PRZEDNI WAHACZ,BEZ WYMIENNYCH CZĘŚCI NOWY TRW 300ZŁNARAZIE ŻADNYCH PROBLEMÓW .WYMIENIŁEM KOMPLETNY Z POMPĄ WODY ZA 700ZŁ,PRZY PRZEBIEGU 70TYŚ -Z UWAGI NA 8-ROK EKSPLOATACJI BAŁEM SIĘ ŻE PASKI MOGĄ BYĆ SPARSZAŁE,JESZCZE JEDNO-SŁABA WIDOCZNOŚĆ NA SKRZYŻOWANIACH ZE WZGLĘDU NA SZEROKIE SŁUPKI PRZEDNIE SŁABA WIDOCZNOŚĆ NA BOKI
4,3
~Stilomaniak
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Fiat Stilo
Bardzo dobry samochód, polecam wszystkim, którzy szukają samochodu ładnego, nietuzinkowego, dynamicznego, a jednocześnie oszczędnego. Bardzo efektowne czerwone podświetlenie zegarów uprzyjemnia jazdę w nocy.
4,7
~madamaxx
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Fiat Stilo
Jestem szczerze zaskoczony tym jak w ostatnich latach Fiat podnosi jakość swoich samochodów.Stilo można spokojnie polecić.Ja jestem szczerze zadowolony.I z pewnością jak kiedyś będe zmieniał samochód to będzie to następca Stilo.

Raporty spalania Fiat Stilo Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW 2005-2007

Liczba raportów: 16
Średnie spalanie dla Fiat Stilo Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW 2005-2007
0,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Fiat Stilo
Ten silnik, żre rope jak smok nawet przy zwykłej jeździe. Wygrzewam silnik na postoju, stopniowo zwiekszam dynamike jazdy, tak żeby oszczędzać silnik. Pomimo spokojnej jazdy w cyklu mieszanym powolne rozpedzanie jazda max do 70 km/h ten silnik potrafi zjeść nawet 7.5 litra. Przełączam biegi pomiedzy 1750 a 2000 obrotów na minutę. Przed górką rozpedzam samochod, stosuje eko driving, cały czas pracuje z komputerem i turbiną podczas jazdy, a to nic nie daje. w zimie potrafi zjeść nawet 9 litrów. Przy pałowaniu na trasie zezre nawet 15 litrów.
5,8
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Fiat Stilo
Spalanie: miasto Kielce 6,6 z włączona klimatyzacją średnie dom - praca/szkoła 6,1 z klimatyzacją włączoną trasa średnio 5l przy ekonomicznej jeździe Przykładowo trasa Kielce - Katowice lotnisko 4,6 l/100km średnia prędkość 90-100 Co do ceny przeglądów i napraw to wiadomo jak w każdym aucie do ASO nie jeździmy bez worka pieniędzy uwieszonego na szyi. Tak poza tym przykładowe ceny części i napraw: rozrząd - 750zł z robocizną firmy SKF komplet klocki hamulcowe tył Ferodo - 120zł filtr kabinowy - groszowe sprawy filtr oleju i powietrza - ok 50zł filtr paliwa to jedyny mankament oryginalny UFI - 160zł ale za to bardo długowieczny
5,5
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Fiat Stilo
O spalaniu najlepiej świadczy średni wynik uzyskany na dystansie ponad 150 tys. km. Dane z poszczególnych tankowań nie dają w pełni określić spalania w poszczególnych warunkach, gdyż zasięg od tankowania do tankowanie wynoszący średnio 700 - 800 km powoduje, że przy każdym tankowaniu można mówić o cyklu mieszanym. Oczywiście jazda na krótkich dystansach, w mieście czy na autostradzie podnosi spalanie do blisko 7 litrów zaś spokojna jazda pozamiejska pozwala uzyskać wynik poniżej 5 litrów.

Usterki Fiat Stilo

Liczba wpisów: 37
Spadające obroty przy hamowaniu i dojazdach
  • Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW 2001-2005
  • lpg
Witam. Problem tkwi w tym że przy dojazdach do skrzyżowań lub hamowaniu tylko na lpg silnik raz gaśnie całkowicie a raz obroty spadają do około 500 i wracają na normalny poziom( 900) . Wszysto to raz się dzieję 3 razy dziennie a raz nawet przez 2-3 dni bez objawów.? Posiadam od 2003 r instalację sekw. ELPIGAZ auto to Fiat Stilo 1,6 16V 103km. rok prod.2003, 107 tyś.km. Reduktor wymieniony 2 tyg.temu ,( był ELISA AG a teraz jest Scorpion mini) wtryski czyszczone ( są SW 4-sekw. HJ544.07) , komputer wymieniony w 2005 r ( był ELISA 4-cyl jest STELLA/ELISA 4 cyl) , świece wymienione 3 tyg. temu ,przepustnica czyszczona.Proszę o pomoc bo mechanicy i gazownicy już rozkładają ręce.Sam już nie wiem czy do tego auta jest preferowany gaz lub czy może innego typu.? Proszę o pomoc
Problem rozwiązany
5 komentarzy
CHECK ENGINE i jakies klekotanie pod pokrywą zaworów w okolicy korka oleju.
  • Fiat Stilo Hatchback 1.9 16V JTD Multijet 150KM 110kW 2005-2007
  • silnik
Proszę o pomoc. Jadąc z góry wrzuciłem na luz, i nagle pojawił się komunikat check engine. od razu sie zatrzymałem, i otworzywszy maskę usłyszałem jakis dziwny klekot jakby szkła ktos nasypał do silnika (muszelki z ropy naftowej albo co...a tankowałem ultimate!)Wyłączyłem, poczekałem i nadal problem był. Auto zostało zwiezione do serwisu, na zajutrz odpaliło normalnie. Za drugim odpaleniem komunikat zniknął. Wykazano błąd mechanicznego zablokowania zaworu przepustnicy powietrza. Czy to mogło spowodować klekotanie silnika? Dodam tylko, że pod korkiem oleju jest zadziwiająco sucho, oleju na bagnecie jest full. Czy jest prawdopodobne ze się cos mogło przytkac w silniku?Proszę o pomoc w diagnozie, mój mejl: [email protected] awaria przepustnicy? nic narazie nie zrobiono
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Słyszane stuki podczas przyspieszania i hamowania.
  • Fiat Stilo Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW 2001-2005
  • układ napędowy
Jadę drogą i zaczęło coś lekko stukać przy przyspieszaniu i podczas hamowania nie wiedziałem co się dzieje nie znam się na tym więc pojechałem do serwisu. Myślę ze nic wielkiego nie mogło się stać auto ma dopiero 50.tyś km. Można powiedzieć że jestem takim niedzielnym kierowcą... W serwisie od razu powiedziano mi że to łożysko koła przedniego (lewe). No to mechanik zabrał się do roboty czekałem może 1.5h i autko do odebrania cena za taką przyjemność to 400zł no zatkało mnie myślałem że takie łożysko jest tanie patrze na allegro a tam 130zł więc nie wiem za co wzięli 400zł!!!
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz