Szukaj

Informacje o Fiat Stilo Kombi 1.4 i 16V 95KM 70kW 2003-2005

Lata produkcji: 2003 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 2001-2007. W ofercie Fiata, Stilo zastąpił parę Bravo/Brava. Model omal nie doprowadził do bankructwa włoskiego koncernu i okazał się jedną z jego największych wpadek. Stworzenie Stilo kosztowało 850 mln euro, kolejne miliony pochłonęła gigantyczna kampania reklamowa. Mimo udanej konstrukcji i wielu nowatorskich rozwiązań technicznych, model sprzedawał się słabo. Nie zmienił tego face-lifting przeprowadzony w 2005 roku. W 2007 roku Stilo został zastąpiony przez nowego Bravo.

Dane techniczne Fiat Stilo Kombi 1.4 i 16V 95KM 70kW 2003-2005

Produkowany od 2003 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1368 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 128 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 16
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Raporty spalania Fiat Stilo Kombi 1.4 i 16V 95KM 70kW 2003-2005

Liczba raportów: 8
Średnie spalanie dla Fiat Stilo Kombi 1.4 i 16V 95KM 70kW 2003-2005
6,9
l/100 km
7,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Liczba komentarzy: 1
Kombi 1.4 i 16V 95KM 70kW
Fiat Stilo
Na mieście jest jak to w benzyniakach spalanie około 6 litrów przy spokojnej jeździe. Można się zamknąć w 6.5 w samym mieście bez większych problemów. trasa to około 4.7 przy prędkościach do około 110 km/h, ale to dzięki 6 biegowi mimo że między 5 a 6 jest niewielka różnica spalanie spada na trasie o około 1 litr! w cyklu mieszanym czyli tak jak ja użytkuje fiata mniej więcej 50% miasto i 50% trasa ale nie autostrada wychodzi mi spalanie 5,6 litra. Podsumowując na mieście benzyniak jak każdy nie widać różnicy zbyt wielkiej w spalaniu między innymi - może minimalnie mniej pali od porównywalnych pojemności, ale na trasie to prawie diesel! Dzięki 6 biegowi można jechać oszczędnie nawet od 70 km/h po prostej bez wzniesień.
7,9
Kombi 1.4 i 16V 95KM 70kW
Fiat Stilo
jak na gabaryty auta spalanie w mieście i na trasie jest przyzwoite nawet bardzo przyzwoite zważywszy na to że to benzyniak, co do przeglądów to nie jeżdżę do Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) Fiata bo jest to zbyt skomplikowane auto jak dla nich, za duża jest rotacja pracowników i nie chciałbym żeby młode łepki uczyły się na moim aucie napraw i czynności eksploatacyjnych, jeżdżę do człowieka który się zna i potrafi sobie z nim poradzić bez zbędnego główkowania i uczenia się na błędach, przez to i robocizna jest tańsza, a ceny części normalne jak większości aut, niektóre rzeczy są tańsze, a niektóre droższe, czyli średnia jest ok.
7,8
Kombi 1.4 i 16V 95KM 70kW
Fiat Stilo
Witam jezdze przewaznie trase na 42 lpg litrac robie przewaznie 540 kilometrow . Praca dom jakies zakupy. Silnik rewelacja jak dla Mnie jak na razie dobrze sie sprawuje.

Usterki Fiat Stilo

Liczba wpisów: 37
Spadające obroty przy hamowaniu i dojazdach
  • Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW 2001-2005
  • lpg
Witam. Problem tkwi w tym że przy dojazdach do skrzyżowań lub hamowaniu tylko na lpg silnik raz gaśnie całkowicie a raz obroty spadają do około 500 i wracają na normalny poziom( 900) . Wszysto to raz się dzieję 3 razy dziennie a raz nawet przez 2-3 dni bez objawów.? Posiadam od 2003 r instalację sekw. ELPIGAZ auto to Fiat Stilo 1,6 16V 103km. rok prod.2003, 107 tyś.km. Reduktor wymieniony 2 tyg.temu ,( był ELISA AG a teraz jest Scorpion mini) wtryski czyszczone ( są SW 4-sekw. HJ544.07) , komputer wymieniony w 2005 r ( był ELISA 4-cyl jest STELLA/ELISA 4 cyl) , świece wymienione 3 tyg. temu ,przepustnica czyszczona.Proszę o pomoc bo mechanicy i gazownicy już rozkładają ręce.Sam już nie wiem czy do tego auta jest preferowany gaz lub czy może innego typu.? Proszę o pomoc
Problem rozwiązany
5 komentarzy
CHECK ENGINE i jakies klekotanie pod pokrywą zaworów w okolicy korka oleju.
  • Fiat Stilo Hatchback 1.9 16V JTD Multijet 150KM 110kW 2005-2007
  • silnik
Proszę o pomoc. Jadąc z góry wrzuciłem na luz, i nagle pojawił się komunikat check engine. od razu sie zatrzymałem, i otworzywszy maskę usłyszałem jakis dziwny klekot jakby szkła ktos nasypał do silnika (muszelki z ropy naftowej albo co...a tankowałem ultimate!)Wyłączyłem, poczekałem i nadal problem był. Auto zostało zwiezione do serwisu, na zajutrz odpaliło normalnie. Za drugim odpaleniem komunikat zniknął. Wykazano błąd mechanicznego zablokowania zaworu przepustnicy powietrza. Czy to mogło spowodować klekotanie silnika? Dodam tylko, że pod korkiem oleju jest zadziwiająco sucho, oleju na bagnecie jest full. Czy jest prawdopodobne ze się cos mogło przytkac w silniku?Proszę o pomoc w diagnozie, mój mejl: [email protected] awaria przepustnicy? nic narazie nie zrobiono
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Słyszane stuki podczas przyspieszania i hamowania.
  • Fiat Stilo Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW 2001-2005
  • układ napędowy
Jadę drogą i zaczęło coś lekko stukać przy przyspieszaniu i podczas hamowania nie wiedziałem co się dzieje nie znam się na tym więc pojechałem do serwisu. Myślę ze nic wielkiego nie mogło się stać auto ma dopiero 50.tyś km. Można powiedzieć że jestem takim niedzielnym kierowcą... W serwisie od razu powiedziano mi że to łożysko koła przedniego (lewe). No to mechanik zabrał się do roboty czekałem może 1.5h i autko do odebrania cena za taką przyjemność to 400zł no zatkało mnie myślałem że takie łożysko jest tanie patrze na allegro a tam 130zł więc nie wiem za co wzięli 400zł!!!
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz