Szukaj

Informacje o Fiat Stilo Kombi

Lata produkcji: 2001 – 2007
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 2001-2007. W ofercie Fiata, Stilo zastąpił parę Bravo/Brava. Model omal nie doprowadził do bankructwa włoskiego koncernu i okazał się jedną z jego największych wpadek. Stworzenie Stilo kosztowało 850 mln euro, kolejne miliony pochłonęła gigantyczna kampania reklamowa. Mimo udanej konstrukcji i wielu nowatorskich rozwiązań technicznych, model sprzedawał się słabo. Nie zmienił tego face-lifting przeprowadzony w 2005 roku. W 2007 roku Stilo został zastąpiony przez nowego Bravo.
czytaj więcej
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4516 mm
Szerokość 1756 mm
Wysokość 1570 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1514 mm
Rozstaw kół - tył 1508 mm
Zwis przedni 893 mm
Zwis tylny 1023 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1480 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 510 l

Oceny Fiat Stilo Kombi

Liczba ocen: 139
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,6
~Maro
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Fiat Stilo
Stylistyka auta podobała mi się kilka ładnych lat temu więc gdy przyszedł czas zmiany na większe zakupiliśmy Stilo w kombi... i miłe zaskoczenie ogrom miejsca, dość wygodne, ergonomiczne. JTD dość fajnie się zbiera i osiągi jak dla mnie przyzwoite - spalanie bajeczka. Jednak... jednak Stilo i JTD (może to wyjątek) ale na dzień dobry po zakupie padła mi sprężarka - koszt z wymianą 1500 zł także .. także... no i elektryka lampka lampką podparta oraz...!! znikające zegary przy wysokich temp. po prostu gasną hehe ale też same się naprawiają,.
4,1
~Bombaj
Kombi 1.9 16V JTD 140KM 103kW
Fiat Stilo
Witam . Auto w moim posiadaniu 2 lata . Po zakupie zrobiłem rozrzad , oleje i termostat . Przez 2 lata użytkowania z autem nic sie nie działo . Ostatnio zaczeło odzywac sie koło dwumasowe ( normalna sprawa przy 200 000 tys km . Zaczeło trzasc autem na 5 i 6 biegu przy obrotach 1800-2000 tys obr/min , przy wcisnieciu gazu do podłogi . Po zmianie mapy silnika objawy sie nasiliły wiec wymieniłem i jest ok . Na aucie brak oznak korozji . Olej MOTUL 5W40 zmianiany co 12 tys km . Wizualnie na orginalnych 17" ( pomalowałem na pomaranczowo ) , fajnie sie prezentuje , autko ma ciemny kolor . Auto jak na ta klase w srodku tez jest fajnie wykonane ( plastiki nie trzeszcza ) . Rodzinny , pakowny woz , dobrze wyposarzony ...
4,3
~rajdowiec
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Fiat Stilo
Stylistycznie po latach niemcy Passat i Golf czerpią z włoskiego pioniera jakim jest Stilo - zdecydowanie to widać. To auto dobre a nawet bardzo dobre. Dobrze zaprojektowany i ergonomia jest OK. W tym przedziale aut jest to wg mnie najlepszy wybór i mocno to analizowałem. Zdecydowanie Fiat nie jest autem prestożowym bo w PL jest opinia że jak ktoś jeździ Fiatem to jest nieudacznikiem życiowym. Jeździłem Focusem i Ford po 150 tys robi się jak pudło z beznadziejnym układem kierowniczym i wszystko trzeszczy i się tłucze gdzie Stilo bardzo precyzyjnie się prowadzi, dość miękko ale nie do końca komfortowo bo jest głośny. Vectra jest o wiele bardziej cicha ale toporna strasznie. A jak czytam opinie innym użytkowników to mi się jeżą włosy jak głupich ludzi mamy w PL: porównują Vectre Disel spalanie do Benzyniaka Stilo.
Średnie spalanie dla Fiat Stilo Kombi
6,9 – 9,2
l/100 km
5,4 – 6,3
l/100 km
7,8 – 9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Fiat Stilo
Nie wiem co trzeba by robić z tym autem żeby przekroczyć 8 litrów spalania. Trasy po krajówkach max do 5,6 litra przy prędkościach nie przekraczających 120km/h i cały czas na tempomacie. Średnie z całości 56 tyś przekulanych, to 5,5 litra. Ciągnąc przyczepę o wadze 800kg przy prędkościach do 90km/h spalanie 5,4 litra, jazda po krajówkach. Jazda w niewielkim mieście 80 tyś mieszkańców i zero korków, zużycie identyczne jak w trasie 5,6-5,7 litra. Pomiary na baku zgadzają się ze wskazaniami komputera, różnica to 0,1-0,15 litra na 100 km więc żadna. Auto cudowne, 250 Nm robi swoje. Usunięty EGR, wymieniony termostat na otwierający się przy 90 stopniach, wymiany oleju co 15 tyś km, paliwo tylko z orlenu. Auto ma obecnie 357 tyś km przekulanych. Wymieńcie termostaty i spalanie wam spadnie nawet do 2 litrów w zimie. Seryjnie są montowane na ciepły klimat i otwierają się przy 82-84 stopniach.
5,4
Liczba komentarzy: 1
Kombi 1.4 i 16V 95KM 70kW
Fiat Stilo
Na mieście jest jak to w benzyniakach spalanie około 6 litrów przy spokojnej jeździe. Można się zamknąć w 6.5 w samym mieście bez większych problemów. trasa to około 4.7 przy prędkościach do około 110 km/h, ale to dzięki 6 biegowi mimo że między 5 a 6 jest niewielka różnica spalanie spada na trasie o około 1 litr! w cyklu mieszanym czyli tak jak ja użytkuje fiata mniej więcej 50% miasto i 50% trasa ale nie autostrada wychodzi mi spalanie 5,6 litra. Podsumowując na mieście benzyniak jak każdy nie widać różnicy zbyt wielkiej w spalaniu między innymi - może minimalnie mniej pali od porównywalnych pojemności, ale na trasie to prawie diesel! Dzięki 6 biegowi można jechać oszczędnie nawet od 70 km/h po prostej bez wzniesień.
6,8
Kombi 1.9 JTD 115KM 85kW
Fiat Stilo
Witam. Nie ukrywam, że przed kupnem auta, dużo czasu spędziłem na czytaniu opinii kierowców nt. wybranych modeli. Dlatego sam dodaję rzetelną i szczerą opinię o spalaniu. Jeżdzę raczej ekonomicznie, choć zdaża się czasami przycisnąć i pojchać szybciej. Silniki fiata są specyficzne, przez jednych uwielbiane, a przez innych wyśmiewane. Mi 1.9 jtd 115km daje dużo frajdy, a przy ekonomicznej jeździe pozwala daleko zajechać. Pomiary spalania wykonane w okresie IX-X.2013. Cały bak Sitlo (55l) przy jeździe po mieście, klima używana czasami, starcza na około 750km. Spalanie na poziomie 7,5 - 8l. Natomiast w trasie (Gdańsk-Karpacz), 2 osoby + bagaże cały bak starczył na około 1000km. Spalanie ok. 5,5l. Jak dla mnie rewelacja. Wypady za miasto (do 100km) 5 osób na pokładzie, załadowany bagażnik, włączona klima, spalanie wynosi ok 6l. Paliwo to zwykły diesel, tankowany na stacjach Lotos, BP, Shell. Pozdrawiam.

Usterki Fiat Stilo

Liczba wpisów: 39
Zapalenie ASR, ESP i gasniecie pojazdu
  • Fiat Stilo Kombi
  • instalacja elektryczna
  • 206 tys. km
Witam, mam problem od dnia wczorajszego z moim Stilo. Jest to wersja silnikowa 1.8 (133km). Przebieg auta 206000 Podczas trasy zapaliła się najpierw kontrolka ASR i Check engine oraz były 2 sygnały dźwiękowe. Mimo wszystko auto jechało dalej normalnie. Na postoju został odpiety akumulator i podpięty znowu-błąd zniknął. Podczas jazdy po ok 10 minutach zapalił się błąd ESP i auto zgaslo podczas jazdy. Następna taka sytuacja miała miejsce po ok 20 km, a jeszcze kolejna po przejechaniu ok 100 km. Przy czym po ostatnim zgasnieciu auta podczas jazdy temperatura na zewnątrz zdaniem komputera pokazywała - 39,5 stopnia i pojazd zaczął grzać w środku. Odrazu powiem, że temperatura cieszy była w porządku. Co robić?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Spadające obroty przy hamowaniu i dojazdach
  • Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW 2001-2005
  • lpg
Witam. Problem tkwi w tym że przy dojazdach do skrzyżowań lub hamowaniu tylko na lpg silnik raz gaśnie całkowicie a raz obroty spadają do około 500 i wracają na normalny poziom( 900) . Wszysto to raz się dzieję 3 razy dziennie a raz nawet przez 2-3 dni bez objawów.? Posiadam od 2003 r instalację sekw. ELPIGAZ auto to Fiat Stilo 1,6 16V 103km. rok prod.2003, 107 tyś.km. Reduktor wymieniony 2 tyg.temu ,( był ELISA AG a teraz jest Scorpion mini) wtryski czyszczone ( są SW 4-sekw. HJ544.07) , komputer wymieniony w 2005 r ( był ELISA 4-cyl jest STELLA/ELISA 4 cyl) , świece wymienione 3 tyg. temu ,przepustnica czyszczona.Proszę o pomoc bo mechanicy i gazownicy już rozkładają ręce.Sam już nie wiem czy do tego auta jest preferowany gaz lub czy może innego typu.? Proszę o pomoc
Problem rozwiązany
5 komentarzy
CHECK ENGINE i jakies klekotanie pod pokrywą zaworów w okolicy korka oleju.
  • Fiat Stilo Hatchback 1.9 16V JTD Multijet 150KM 110kW 2005-2007
  • silnik
Proszę o pomoc. Jadąc z góry wrzuciłem na luz, i nagle pojawił się komunikat check engine. od razu sie zatrzymałem, i otworzywszy maskę usłyszałem jakis dziwny klekot jakby szkła ktos nasypał do silnika (muszelki z ropy naftowej albo co...a tankowałem ultimate!)Wyłączyłem, poczekałem i nadal problem był. Auto zostało zwiezione do serwisu, na zajutrz odpaliło normalnie. Za drugim odpaleniem komunikat zniknął. Wykazano błąd mechanicznego zablokowania zaworu przepustnicy powietrza. Czy to mogło spowodować klekotanie silnika? Dodam tylko, że pod korkiem oleju jest zadziwiająco sucho, oleju na bagnecie jest full. Czy jest prawdopodobne ze się cos mogło przytkac w silniku?Proszę o pomoc w diagnozie, mój mejl: matisound@interia.pl awaria przepustnicy? nic narazie nie zrobiono
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Fiat Stilo Kombi