Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 Duratec 125KM 92kW 2010-2014

Lata produkcji: 2010 - 2014
Segment: VANy
Jeżeli upiorny dźwięk 3 cylindrów i wyżyłowany silnik was nie odstraszają, to miniaturowy 1.0 EcoBoost będzie w sam raz. Wariant 100-konny ma lekki niedostatek mocy, ale za to 125-konny idealnie sprawdzi się na co dzień. Zapewnia dość rozsądną dynamikę i jest chętny do pracy już poniżej 2000 obr./min. Ciekawą propozycją jest też motor 1.6, ale nie z każdą mocą. 85KM to za mało w C-MAX, 105KM zadowoli spokojnych kierowców, a 125KM pozostawia posmak podobny do 1.0 EcoBoost, tylko wymaga wchodzenia na obroty. Na szczycie znajduje się wariant 150-konny. Drogi, ale przynajmniej pozwala na dość bezstresowe wyprzedzanie. Pod maską może zagościć też diesel i o ile 1.6 95KM otwiera cennik, to lepiej sięgnąć po mocniejszy, który oferuje 115KM – zapewnia nieco lepsze osiągi, a spalanie się nie zmienia. To jednak i tak propozycja dla mało wymagających – samochód wyraźnie ożywa z 2.0 TDCi pod maską. Moc 140 lub 163KM w zupełności wystarcza do rodzinnych wojaży.
Powagosław
Jeszcze ładniejszy. Koncepcja stylistyczna, którą zastosowano wcześniej w modelach Kuga i Fiesta, właśnie w C-Maxie sprawdziła się najlepiej. Świetna robota. ~Powagosław
Luzacjusz
Ściganie się na atrakcyjność vanów zawsze kojarzyło mi się z wyborami miss dla 60-latek. No wiecie, wszystko jedno. C-Max? To jak 70-latka, która wygląda na 20-letnią seksbombę. Nie mogę się nadziwić. ~Luzacjusz

Oceny Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 Duratec 125 KM 92 kW

Ogólna ocena
4,46
Średnia dla segmentu 4,10
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Układ jezdny
WADY - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki - Wentylacja i ogrzewanie

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 Duratec 125KM 92kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 106
Koszt ogólny 29,00 PLN
LPG19.94 PLN
PB37.19 PLN
Wydatki serwisowe 9,40 PLN Pozostałe wydatki 26,89 PLN

Autodiagnoza Ford C-MAX II

Liczba wpisów: 9
Kod DTC - C1306
dodał: daszy, 4 lata temu
Witam, Zczytuję z komputera co jakiś czas kod DTC o numerze C1306 (Podwozie). Kod po skasowaniu pojawia sie ponownie po krótkim czasie. Co to dokładnie znaczy i gdzie należy w pierwszej kolejności interweniować. Nie chodzi mi o o odwiedziny w serwisie, na to zawsze przyjdzie czas. Może ktoś z Was miał ten sam problem ?
jednoczesna awaria kilku elementów
dodał: Michał Szarkowski, 6 lat temu
Witam, mój problem pojawił się jakiś 3 tygodnie temu w jednym momencie przestały działać lampki kierunkowskazów (na desce), alaram zapalonych świateł, czujnik zewnętrznej temperatury oraz zaświeciła się kontrolka elektronicznego hamulca postojowego. Posprawdzałem bezpieczniki które mogłyby byc odpowiedzialne za te podzespoły ale wygląda no to że jest ok. Ma ktoś pomysł?
Zapalające się kontrolki
dodał: Olek, 7 lat temu
Na wstępie pewna uwaga - silnik mojego auta to 1.6 TDCi o mocy 109 KM, ale nie ma tego w liście. A teraz opis usterki. Auto kupiliśmy we wrześniu ub. roku. W czasie jazdy testowej zapaliła się kontrolka ładowania akumulatora. Sprzedawca to odnotował i przed odbiorem samochodu usterka ta miała być usunięta. Wymieniono alternator i faktycznie nic przez jakiś czas się nie działo. A dokładnie około 1 miesiąca była cisza. Jak zapaliła się ponownie powiedziano mi, abym jeździł do skutku, żeby coś się popsuło dokumentnie, bo nie wiedzą, w czym rzecz. Teraz od 3-ch dni kontrolka zapala się i...

Dane techniczne Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 Duratec 125KM 92kW 2010-2014

Podstawowe parametry Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 Duratec 125KM 92kW
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1596 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 159 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Ford C-MAX II Grand C-MAX 1.6 Duratec 125KM 92kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Ford C-MAX

Newsy o Ford C-MAX

Ford C-MAX II Grand C-MAX
Aktualnie przeglądasz Ford C-MAX II Grand C-MAX