Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Fiesta I

Ford Fiesta I
Lata produkcji: 1976 - 1983
Segment: Auta małe
Pierwsza generacja Fiesty debiutowała w 1976 roku jako pierwszy samochód Forda w tym segmencie. Było to również najmniejsze auto w historii amerykańskiej marki. Fiestę zaprojektowano z myślą o europejskim rynku. Prototyp modelu nosił nazwę Bobcat, ale zmienioną ją na Fiestę przed rozpoczęciem produkcji. Samochód z miejsca odniósł sukces rynkowy – w dwa lata sprzedano go w liczbie miliona sztuk. W 1978 przeszedł face-lifting. Ostatnia Fiesta I wyjechała z fabryki w 1983 roku.
Powagosław

Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.

~Powagosław
Luzacjusz

Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.

~Luzacjusz

Autodiagnoza Ford Fiesta I

Liczba wpisów: 51
Kontrolka poduszek powietrznych zapala się podczas jazdy.
dodał: olkaa301, 4 lata temu
Mam problem z kontrolką od poduszek powietrznych, czasami podczas jazdy zamiga kilka razy po czym zapala się na stałe, po ponownym uruchomieniu samochodu kotrolka się już nie świeci. Taka sytuacja zdarza się średnio raz na tydzień. Czy to może skutkować tym, że poduszki będą niesprawne?
Problem z biegami po "przegazówce"
dodał: Szczepan, 6 lat temu
witam , problem nastepujacy na wylaczonym silniku biegi wchodza.. lecz dosc ciezko. na zapalonym zazgrzyta przy wrzucaniu wstecznego czasem, biegi nadal nie wchodza lekko, ale 1 i 2 w tolerancji mozna wrzucic, problem z 3 i 4 biegiem - zgrzyty.. Co moze byc powodem? poduszki silnika bym wykluczyl bo cala sytuacja miala miejsce po przegazowaniu 2 krotnym silnika do ok 6000 obr na luzie, gdy sprawdzalismy gdzie uciekaja spaliny w ukladzie wydechowym.
Szarpie mi
dodał: dadi44, 6 lat temu
W czasie jazdy gdy chce kogos wyprzedzic lub dodac gazu wiecej szarpie mi samochod nie zawsze. Filtry sa nowe wszystkie.
Dziwne rzeczy z obrotami...?
dodał: Krzema, 7 lat temu
Postanowiłem poprosić Was o pomoc/radę, bo już powoli przestaje mnie to bawić :D Ogólnie mówiąc, problem tkwi w nieopadających obrotach silnika... ale może od początku. To nieprawidłowe działanie zauważył mój kolega. Zwrócił uwagę, że przy zmianie biegów, podczas wysprzęglenia, obroty zamiast spadać - zostają, a nawet powoli rosną. Podobnie dzieje się przy wrzuceniu na luz. Obroty wracają do nominalnych 1000 dopiero po całkowitym zatrzymaniu. Zauważyłem, że to, jak szybko i do jakiej wartości obroty urosną jest uzależnione od tego jak długo i na jakich obrotach był ostatnio silnik. Np....
Zapalajaca sie kontrolka- awarja systemu silnka
dodał: Fordek, 5 lat temu
Podczas jazdy samohodem zapalaja sie dwie kontrolki- jedna zolta i jedna czerwona- oraz informacja o awarii systemu silnika. Silnik pracuje normalnie. Nie wiem co to moze byc? Czy jest to cos powaznego, czy tylko blad elektroniki? Czy ktos moze spotkal sie z takim problemem?Bardzo prosze o odpowiedz i z gory dziekuje Pozdrawiam

Dane techniczne Ford Fiesta I

Moc silników 40–83 KM
Prędkość maksymalna 137–170 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,1–17,6 s

Publikacje o Ford Fiesta

Newsy o Ford Fiesta