Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Mondeo III Hatchback 3.0 i V6 24V 204KM 150kW 2003-2007

Lata produkcji: 2003 - 2007
Segment: Klasa średnia
Trzecia generacja Mondeo trafiła do sprzedaży jesienią 2000 roku. Auto było dużo większe od swoich poprzedników, diametralnie zmieniła się również jego sylwetka pełna ostrych, zdecydowanych linii. Przy jej projektowaniu Ford częściowo skorzystał z koncepcji stylistycznej New Edge stosowanej wcześniej w modelach Focus, Ka i Cougar. W latach 2004 i 2005 model przechodził modernizacje. W USA sprzedawano go jako Forda Five Hundred oraz Mercury Milan. Ostatni Mondeo III wyjechał z fabryki w 2006 roku.
Powagosław
Najciekawsze i najbardziej spójne Mondeo od czasu drugiej generacji tego modelu. Projekt na miarę pozycji i renomy tego samochodu w Europie. ~Powagosław
Luzacjusz
Mustang wśród rodzinnych sedanów. Żarty żartami, ale fakt taki, że Mondeo nigdy nie był równie drapieżny i tak dynamicznie wystylizowany, jak jest dziś. A że trochę przy tym „Aston Martin wannabe”… Może być. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford Mondeo III Hatchback 3.0 i V6 24V 204KM 150kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 26
Koszt ogólny 28,01 PLN
LPG22.13 PLN
PB40.15 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Autodiagnoza Ford Mondeo III

Liczba wpisów: 160
Niedogrzany silnik
dodał: damien_r, 5 lat temu
Bardzo ciężko rosła temperatura płynu a gdy juz po dłuższej jeździe ( np. dynamicznie po trasie ) osiągnęła 90 stopni C to przy najbliższym postoju od razu spadała do 60 stopni C i tak za każdym razem. I zaznaczam ze nie chodzi tu o wysoka sprawność silnika jak niektórzy panowie opisywali na forach czy tłumaczenie że diesla cięzko rozgrzać. Nietrzymanie temperatury to tak samo niekorzystny objaw jak przegrzewanie Silnik potrzebuje odpowiedniej temperatury do optymalnej pracy.
Problem z odpaleniem auta
dodał: ~Arek S, ponad rok temu
Witam, mam problem z odpaleniem, otóż przekręcam stacyjkę, czekam ja się zagrzeją świece i kręcę, auto odpala na 2 sekundy ( lekko dodaje gazu a i tak ma problemy z wskoczeniem na obroty) i gaśnie. Próbuje jeszcze raz i już tylko kręci ale nie pali. Mogę tak próbować ale tylko akumulator się rozładowuje. Jedyny sposób to na hol a i tak są problemy. Jak niby już jest odpalony to ma niskie obroty i jak puszczam gaz to zaś gaśnie. Dopiero za 4-5 próbą odpala na hol. Co to może być?
problem z odpalaniem
dodał: FilipJaszczak, ponad rok temu
długo kręci, słychać i czuć że nie zachodzi to w sposób w jaki to powinno przebiegać oraz resetuje sie czasami przy odpalaniu średnie spalanie, średnia prędkość oraz długość trip, przesyłam krótki film który powinien pomóc w diagnozie dla osób które wiedzą więcej niż ja https://youtu.be/cbpCGCiLz3M

Dane techniczne Ford Mondeo III Hatchback 3.0 i V6 24V 204KM 150kW 2003-2007

Podstawowe parametry Ford Mondeo III Hatchback 3.0 i V6 24V 204KM 150kW
Produkowany od 2003 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2967 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 263 Nm przy 4900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 79,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Ford Mondeo III Hatchback 3.0 i V6 24V 204KM 150kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Ford Mondeo

Newsy o Ford Mondeo

Ford Mondeo III Hatchback