Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford Mondeo III Hatchback 2.0 TDDi 90KM 66kW 2001-2007

Lata produkcji: 2001 - 2007
Segment: Klasa średnia
Debiutująca w salonach sprzedaży jesienią 2000 roku III generacja Mondeo, była od swoich poprzedników autem dużo większym. Sylwetka auta zmieniła się diametralnie – była pełna zdecydowanych, ostrych linii. Projektując model skorzystano częściowo z „New Edge” – koncepcji stylistycznej Forda, którą wcześniej zastosowano w modelach Ka, Focus i Cougar. W 2004 i 2005 roku modernizowano model. Na rynku amerykańskim był dostępny jako Ford Five Hundred oraz Mercury Milan. W roku 2006 ostatni Mondeo III opuścił halę produkcyjną.
Powagosław
Najciekawsze i najbardziej spójne Mondeo od czasu drugiej generacji tego modelu. Projekt na miarę pozycji i renomy tego samochodu w Europie. ~Powagosław
Luzacjusz
Mustang wśród rodzinnych sedanów. Żarty żartami, ale fakt taki, że Mondeo nigdy nie był równie drapieżny i tak dynamicznie wystylizowany, jak jest dziś. A że trochę przy tym „Aston Martin wannabe”… Może być. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Ford Mondeo III Hatchback 2.0 TDDi 90KM 66kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 125
Koszt ogólny 25,22 PLN
ON24.58 PLN
Wydatki serwisowe 25,83 PLN Pozostałe wydatki 21,86 PLN

Autodiagnoza Ford Mondeo III

Liczba wpisów: 160
Brak temperatury na wskaźniku
dodał: czuzi, 5 lat temu
Jakis czas temu miałem regenerowany parownik, w drodzę powrotnej od mechanika zauważyłem brak jakiej kolwiek temperatury na zegarze. Poczułem dziwny swąd jakby spalenizną, zatrzymałem się i już nie mogłem uruchomić silnika. Zajrzałem pod maskę a tam gorąco jak w piekle, zlokalizowałem usterkę - pękł mi wężyk płynu chłodzącego. Wezwałem pomoc, wymienili mi wężyk, zalałem płynem i pojechałem w dalszą drogę powrotną. Wydaje mi się, iż od tamtej pory nie mam żadnego wskazania na zegarze, jedynie po odpaleniu silnika wskazówka może drygnie tylko 1 mm i tyle.
Szarpanie silnika - auta
dodał: ~Krzysztof Noga , 2 lata temu
Skrzynia automatyczna pracuje w miarę dobrze.Niestety czasami i tylko na 5 - tym biegu gdy jadę z prędkością 70-80km/h po lekkim dodaniu gazu następuje szarpanie auta.trwa to około 1-2sekund.pozniej wszystko wraca do normy.Tak jak już napisałem wcześniej nie zawsze występują te szarpania.ale już coraz częściej.
brak mocy, silnik pracuje nie równo
dodał: ~DawidB, 5 lat temu
witam. po wymianie pompy wody silnik stracil moc i pracuje nie rowno. rozrzad byl ustawiony prawidlowo, w ramach proby przestawialem go o 4 zęby w prawo i lewo bez skutku. co dziwne (przynajmniej tak twierdzi znajomy mechanik) na zablokowanych walkach, walem korbowym mozna obracać o 360 stopni a z tego co wiem nie jest to silnik bezkolizyjny.

Dane techniczne Ford Mondeo III Hatchback 2.0 TDDi 90KM 66kW 2001-2007

Podstawowe parametry Ford Mondeo III Hatchback 2.0 TDDi 90KM 66kW
Produkowany od 2001 do 2007 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 245 Nm przy 1900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 20,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Przeniesienie napędu Ford Mondeo III Hatchback 2.0 TDDi 90KM 66kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Ford Mondeo

Newsy o Ford Mondeo

Ford Mondeo III Hatchback
Aktualnie przeglądasz Ford Mondeo III Hatchback