Szukaj

Informacje o Ford Mustang V

Lata produkcji: 2004 – 2014
Segment: Auta sportowe
Produkowany od roku 1964 samochód sportowy (segment G) jest ikoną marki i zarazem popkultury. Ford Mustang to jeden z najsłynniejszych samochodów w swojej klasie, który sprzedał się w liczbie niemal 10 milionów egzemplarzy. Zapoczątkował za Oceanem tzw. „pony cars” – nową klasę samochodów sportowych, które charakteryzowało to, że są atrakcyjne cenowo i stylistycznie, szybkie i skierowane do młodszej klienteli. Od pierwowzoru odchodzono jednak w kolejnych generacjach i powrotem do niego był dopiero Ford Mustang piątej generacji z roku 2004, zaprojektowany w stylu retro. Jednakże dopiero od najnowszej, VI generacji auta jest ono oferowane na całym świecie, pierwszy raz na Starym Kontynencie, w tym także w Polsce.
czytaj więcej
Powagosław
Legenda amerykańskiej motoryzacji nigdy nie wyglądała lepiej, nigdy nie była też tak dopracowana pod względem technicznym. Może i czekaliśmy 50 lat, ale to naprawdę najlepszy momentu, by Mustang trafił do europejskich, w tym polskich salonów Forda. ~Powagosław
Luzacjusz
Amerykanie obiecywali nam zniesienie wiz, tarczę antyrakietową i ze sto innych rzeczy. A dali nam Forda Mustanga. Mnie to pasuje ;) ~Luzacjusz

Ford Mustang V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Ford Mustang V

Liczba ocen: 34
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,3
~Mateusz
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Ford Mustang V
Samochód fajny w 100% spełniający wymagania jakie wobec niego miałem .Nie doskonały ale wszystkiego mieć nie można. Samochód kupiony używany wymagał drobnych napraw i modyfikacji ale nie były to wysokie koszy a teraz komfort jazdy jest o niebo lepszy. Samochód służy mi do jazdy na co dzień . Kupiłem go z zamiarem użytkowania a nie zabawki .To poczciwe 4.0 w zupełności daje rade w użytkowaniu codziennym a i przyciąga wzrok . Mój pojazd ma instalacje LPG i się tego nie wstydzę samochód jeździ dziennie sporo kilometrów, nie kupowałem samochodu z nastawieniem na osiągi i moc tylko na użytek własny . Wiem ze znajdą sie tacy co będą się śmiali z GAZU ale to nie 5.0 lub więcej gdzie wiadomo czego oczekujemy . Natomiast odwieczny problem "Braku mocy" komentuje tak , wystarcza mi w zupełności to co mam jeśli ktoś twierdzi ze słaby i ma mało to proszę wybrać wersje GT/Shellby .
2,4
~K?/
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Ford Mustang V
Piękny, wzbudzający emocje samochód - marzenie wielu użytkowników dróg. Samochód o rewelacyjnym wyglądzie pozostaje jednak Fordem konstruowanym w czasie kryzysu marki, obarczonym potężną ilością wad. Samochód, który kupuje się pod wpływem emocji, a po otrzeźwieniu jednak żałuje się, że nie wybraliśmy czegoś innego, mniej plastikowego, z jakimkolwiek wyposażeniem, szybszego, bardziej zrywnego, bezpieczniejszego. Niestety wygląd nie wynagradza wszystkiego. Mustang MkV w moim przypadku jest jedynym autem, które wspominam jako psujące mi nerwy i jedynym autem, którym zjeżdżałem z autostrady na lawecie. Moja przygoda z nim trwała lekko ponad 2 lata i zakończyła się skasowaniem auta po miejskiej kolizji i orzeczeniu szkody całkowitej. Przykre jest tylko to, że nie wiem czy bardziej cieszyłem się jak go kupiłem, czy jak go skasowałem;)
4,5
~Krzysztof
Cabrio 5.0 GT 418KM 307kW
Ford Mustang V
Silnik V8 5.0 L rocznik 2017 convertible , wspaniały samochód, wymagający od kierowcy umiejętności i treningu ( najlepiej na płycie poślizgowej). Nie wybacza brawury i braku doświadczenia. Odwdzięcza się przyjemnością z prowadzenia samochodu, takiej atawistycznej frajdy z każdego połkniętego zakrętu i przyśpieszenia na prostej, no i ten dźwięk pięciolitrowej v-ósemki. Nadal jak wsiadam to mimowolnie zaczynam uśmiechać się , tak od ucha do ucha. Uważam, że miłośnik motoryzacji powinien choć raz posiadać tego typu pojazd. A technicznie to mocno ucywilizowana wersja prymitywnych muscle carów z usa. Poprawiono zawieszenie, układ kierowniczy, wyposażenie. A i cena za takie auto bardzo przyzwoita. Brawo !
Średnie spalanie dla Ford Mustang V
10,4 – 21,6
l/100 km
11,2 – 21,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,3
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Ford Mustang V
Wersja manual. Generalnie jeżdżę dosyć spokojnie, w trasie jadąc 120km/h spalanie mam do 11.5, raczej rzadko kiedy przebijam ten wynik. Po mieście nie przekraczam nigdy 15 litrów, ale też nie jeżdżę kiedy są korki, raczej Mustangiem śmigam wieczorami lub w weekendy. Drugie auto to BMW E39 2,5 benzyna automat i tam spalanie jest porównywalne. Wiadomo, że wszystko zależy od tego jak ciężką ma się nogę, ale przy naprawdę zwykłej jeździe auto bardzo pozytywnie zaskakuje jeśli chodzi o wyniki spalania.
10,8
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Ford Mustang V
Średnie minimalne spalanie z 15% miasto, 85% trasa, 30km z prędkością 130-140km/h reszta to miasto (60-70km/h) oraz trasa (90-100km/h). Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jedzie podane przy jeździe na tempomacie 100km/h na 5 biegu z kilkoma wyprzedzaniami. Średnie maksymalne zużycie paliwa w agresywnejszej jeździe to jakie 14-15, ale spokojnie można by wpisać i 100L XD W skrócie, jak go łagodnie traktujesz on traktuje łagodnie twój portfel, jak go przyciśniesz to Ci zgniecie portfel. W brew pozorom spalanie porównywalne do benzynowego sedana (1.8-2.0L) ale wrażenia warte każdej złotówki.
12,7
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Ford Mustang V
Z premedytacją najwyższa ocena. Spalanie jak na blisko 4litrowy motor bardzo niskie. W Warszawie jeżdżąc w normalnych warunkach przy raczej spokojnej jeździe mieści się w 13 litrach i takie spalanie notuję w weekendy. Od poniedziałku do piątku głównie stoję w korkach i wtedy spalanie rośnie. Jak bardzo? Tak bardzo jak duże są korki - do 17 czasem 19 litrów. Nigdy jednak nie przekroczył 20 litrów na 100km. W trasie przy spokojnej stałej jeździe do 100kmh można zejść bardzo nisko - w okolice 7 L/100. Na autostradzie przy 140km/h ok 10 L/100 (zima). W moim ezgemplarzu spalanie może być nieco wyższe ze względu na krótsze przełożenie, podniesioną moc i zamontowany stożek. Rozsądne spalanie, niedrogie części i bardzo prosta konstrukcja. Warto serwisować w warsztatach mających pojęcie o tego typu autach - jest sporo, więc nie powinno stanowić to problemu, a i tak wymianę oleju czy hamulców zrobi każdy serwis.
Ford Mustang V