Szukaj

Ford Probe II 2.0 16V 115KM 85kW 1992-1998

Informacje o Ford Probe II 2.0 16V 115KM 85kW 1992-1998

Lata produkcji: 1992 – 1998
Segment: Auta sportowe
Produkowany od 1992 do 1998 roku
Pojemność skokowa 1991 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 92 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,2
~Tomek
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
To była miłość od pierwszego wejrzenia, zakochałem się w tej sylwetce, w jego ponadczasowym wyglądzie. Moim zdaniem auto jak na ówczesne czasy w segmencie aut sportowych prezentuje się całkiem dobrze, może brakuje mu różnych systemów, jednak jak na swoje czasy jest moim zdaniem dobrze wyposażone. Silnik w wersji 2.0 to perełka, wystarczy wymienić olej co 10 tys. Km i nie tzeba wiecej dokladać do niego. Jak dla mnie największym minusem jest karoseria, która w naszych warunkach bardzo koroduje, ale wystarczy dobra koserwacja i mamy spokój.
Dodane 7 lat temu
4,8
~PARTYBOY
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Auto miało swego czasu być alternatywą z napędem na przód do Mustanga. Miało nawet nosić znaczek Mustanga i mieć kolejny numer tego modelu. Specjaliści z Forda ostrożnie podeszli do projektu i nadali mu nazwę Probe (tłumaczenie -sprawdzenie, eksperyment) Dobre mieli przeczucie bo niestety japońskie patenty przednio-napędowe nie przyjęły się w USA i auto się nie przyjęło. Amerykanie preferują auta o wielkiej mocy i zdolne do driftu. Ford Probe jest bardzo ucywilizowaną wersją auta sportowego ze względu na zaczerpnięte cechy z Mazdy 626. W Europie znalazło się więcej amatorów tego modelu lecz niestety w 98 roku Ford postanowił zaprzestać produkcji, kiedy to sprzedaż spadła do poniżej 40k. Teraz można mieć to auto za drobniaki i polecam je ludziom z pasją. Niekoniecznie z talentem do palenia gum, łamania przepisów i ścigania się po miejskich uliczkach.
Dodane 16 lat temu
4,7
~Saw
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Probe NiE jest zwykłym autem. Ma urodę z USA a serce ma matki z Japonii. W Polsce jest nieznanym i niedocenianym autem. Szkoda, bo Ocynkowane nadwozie+ piękna sylwetka+silnik i zawieszenie mazdy daję doskonałe auto dla młodych ludzi ze sportowym zacięciem. Ponad to jest dynamiczny i w miarę oszczędny. Podnoszone światła dodają mu uroku, co przyciąga spojrzenia przechodniów. Probe jest alternatywą dla tych co chcą mieć coupe z ładną sportową sylwetką i nie chcą jeździć calibrą i być utożsamianym z typami jeżdżącymi z alu chodniczkami, czerwonymi elementami deski rozdielczej i mega dużym spojlerem z rodu wiejski tjuning.
Dodane 17 lat temu
Średnie spalanie dla Ford Probe II 2.0 16V 115KM 85kW 1992-1998
9,2
l/100 km
10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,5
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Spalanie LPG (gaz sekwencja) max 13 litrów w mieście, z klimą, jazda dość dynamiczna. W trasie 8.5 też z klimą jazda spokojna, 9-11 dość dynamiczna (nie na złamany kark, ale sporo wyprzedzania 3-4 bieg). I to muszę przyznać na nie najlepiej skonfigurowanej sekwencji. Jeżeli pali Ci więcej, sprawdź zapłon, sondy lambda itp. Na benzynie można zejść i do 6 litrów w trasie (emeryt), ale 7 w trasie to standard. Jak jeszcze nie miałem gazu i jeździłem tylko na benzynie to cykl mieszany 8 do 8.5 litra przy dynamicznej jeździe. Jak komuś pali 20 to sorry ale chyba gaz 1 generacja beznadziejnie wyregulowany :) To samo z benzyną, jak pali powyżej dychy to już bym szukał usterki. Bardzo ekonomiczne auto, jeżeli chodzi o spalanie, ale muszą być wszystkie czujniki sprawne ;)
Dodane 13 lat temu
10,8
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
jak na auto tej klasy spalanie jest na bardzo przyzwoitym poziomie, polecam ten model dla oszczędnych kierowców, średnie spalanie benzyny to 8,5l/100km, średnie spalanie gazu to 11l/100km - to tyle samo co małe samochody z małymi silnikami a z tamtych nie ma takiej frajdy :) cześci najlepiej kupować a ASO Mazdy. Specjaliści wiedzą, że to Mazda produkowała te auta dla Forda i ten drugi nawet nie ma diagnostyki do PROBE. Mazda przyjmie nas z otwartymi rękami a ceny części są niebywale niskie - oryginalna uszczelka pokrywy zaworów 60zł! taniej niż w Escorcie czy w Astrze
Dodane 18 lat temu
9,7
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Po półtorej roku jazdy na co dzień mogę śmiało powiedzieć że w mieście absolutne minimum to 9l, przy normalnej jeździe będzie to ok 10, a w przypadku ciężkiej nogi, ciągłych miedzygazów przy redukcji itp spalanie potrafi wejść w pułap 12l. Stosunkowo dobrze samochód radzi sobie za to w trasie ponieważ średnie spalanie przy 3.5-4k obrotów to nieco ponad 7l
Dodane 4 lata temu
Ford Probe II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów