Szukaj

Informacje o Ford Probe II 2.5 V6 24V 163KM 120kW 1993-1998

Lata produkcji: 1993 – 1998
Segment: Auta sportowe
Produkowany od 1993 do 1998 roku
Pojemność skokowa 2497 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 213 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~Właściciel
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Ford Probe II
Samochód ma bardzo ładną ponad czasową sylwetkę i jest aerodynamiczny,świetne materiały wykończeniowe, wszystko jest na swoim miejscu tak jak powinno być, bardzo fajnie się jeździ tym samochodem , nisko się siedzi co tez jest fajne fotel kierowcy ma elektrycznie pompowane boki siedzenia i tył pleców co zapewnia świetne trzymanie w zakrętach fotel dosłownie nas zaciska, prowadzenie jest świetne trzyma się jak przyklejony, kto mówi że ceny części są drogie to chyba po prostu nie umie kupować, a poza tym nic się nie psuje. Samochodem jeździ się świetnie aż nie chce się z niego wysiadać, przyciąga wzrok przechodniów i innych kierowców, Dynamiczny silnik który oddaje odgłosy jak silnik odrzutowy , ładnie wkręca się na maksymalne obroty (8.000rpm)Naprawdę polecam ten samochód!
4,5
~teaman
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Ford Probe II
Uff.. Rozpisałem się we wszystkich działach, więc chyba widać jaką mam opinię. Probe jest samochodem nie tylko dla koneserów. Od jakiegoś czasu jeżdżę nim na co dzień i nawet na krótkie dojazdy do pracy, warto go kupić. Polecam wszystkim, dla których RADOŚĆ z jazdy jest wartością, a auto to coś więcej niż 4 kółka. Pomimo wieku i wysłużenia mojego egzemplarza, ciężko będzie mi się z nim rozstać, bo jednak za każdym razem jak do niego wsiadam, zdecydowanie poprawia mi się humor.
4,2
~rodger16@wp.pl
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Ford Probe II
Auto doskonale sie prezentuje, jest ekonomiczne na lpg i dobrze na nim pracuje, trwale silnik mimo ostrego uzywania znosi wszystko z godnoscia i wrazenie jest takie jak by to lubial. ogolnie szybko tanio i bezproblemowo w dodatku szpanersko :P
Średnie spalanie dla Ford Probe II 2.5 V6 24V 163KM 120kW 1993-1998
11,6
l/100 km
11,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,2
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Ford Probe II
Jeżdżę do pracy (krótkie odcinki), czasami dla przyjemności (dłuższe). W moim mieście latem nie udało mi się znacząco zejść poniżej 10 l/100km. Zimą trzeba liczyć się z ok. 12 litrami. Na trasie nie spali 8 litrów ale trzeba pamiętać o prędkości ekonomicznej jak również o stylu jazdy. Podsumuję w ten sposób: to od kierowcy zależy ile więcej spali to Cudowne Auto ponad wspomniane 10-12 i 8 litrów, dodam że tylko raz zatankowałem benzynę zwykłą i od tamtej pory więcej tego nie zrobiłem bo nie warto.
7,9
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Ford Probe II
Mam probasa 2 od ponad trzech lat. Jest to chyba najlepszy samochód jaki miałem , a jeździłem wieloma autami również nowymi. Piękny łowca spojrzeń i BEZAWARYJNY , jeśli chodzi o spalanie w trasie uzyskałem nawet 6,7 litra na 100 km !!!! w trasie 8,5 !!! w mieście przy silniku 2,5 !!! BYŁEM W SZOKU !!!! Ale to auto nie jest do takiej jazdy :):):) Teraz używam go w wekeendy żeby się odstresować :):):) SUPER zabawa i bardzo małe spalanie !!!! :):):) Tanie części i tani samochód jak na taką zajebistą brykę . Poprostu REWELACJA !!! Znakomity kompromis mocy do spalania !! Probe 2,5 1993 r
10,7
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Ford Probe II
Srednio w miescie pali mi 10l i nie przekracza tego, przy czym daje mu czasem tak do 4-5tys.obr. (w zupelnosci wystarcza,malo kto ruszy szybciej :P).Max to 15l, ale zaznaczam, ze to na zimnym silniku (zima) i trasa 3km (dojazd do roboty).Moim zdaniem bez cisniecia 5-7tys.obr. i na cieplym silniku, nie ma szans przekroczyc 11l, chyba, ze jest dobity silnik, albo posypany osprzet (np. lambdy).Trasa to marzenie - 7-8l przy przestrzeganiu w miare przepisow :).Polecam, ale warto dac wiecej za zadbany.Uwazam, ze przy tym silniku to wysmienite osiagi :).Pozdrawiam! PS.Zuzycia typu 20l, to bajka, albo katowanie autka.
Ford Probe II