Szukaj

Ford Puma II Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Ford Puma II Crossover

Lata produkcji: 2019 – 2024
Segment: Auta sportowe
MaÅ‚y samochód sportowy (segment G; choć auto bywa też pozycjonowane w segmencie B) produkowany w latach 1997-2002. Konstrukcyjnie Puma byÅ‚a spokrewniona z Fordem Fiesta. Stylistycznie stanowiÅ‚a kontynuacjÄ™ fordowskiej koncepcji „New Edge”, którÄ… zapoczÄ…tkowaÅ‚ model Ka. Puma zostaÅ‚a dobrze przyjÄ™ta na rynku, również przez ekspertów, czego dowodem byÅ‚y nagrody, m.in. samochodu roku wg „Top Gear” (1998) oraz najlepszego samochodu sportowego roku 2001 wg „What Car”. Po zakoÅ„czeniu produkcji, model nie doczekaÅ‚ siÄ™ swojego nastÄ™pcy. Częściowo na bazie Pumy powstaÅ‚ natomiast Ford StreetKa.
czytaj więcej
Powagosław
Przyjemne, oryginalne, sportowe auto, które powstało z bardzo typowej, miejskiej Fiesty, nie mającej zbyt wiele wspólnego ze sportową jazdą. Agresywna sylwetka do dziś robi wrażenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ponoć kobiety uważają Forda Pumę za najseksowniejszy samochód na świecie. Założę się, że te same kobiety wybrałyby Krzysztofa Ibisza najseksowniejszym facetem globu. Wniosek pierwszy - trudno zrozumieć kobiety. Wniosek drugi - Puma jest fajna, ale jakoś zajeżdża mi tanim spojlerem. ~Luzacjusz

Nowy Ford Puma

Cena od: 107 300 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4186 mm
Szerokość 1805 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1930 mm
Wysokość 1537 mm
Rozstaw osi 2588 mm
Prześwit 165 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1161 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 468 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 726 mm
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Silnik - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,0
~Agnieszka
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 125KM 92kW
Nadszedł piąty rok użytkowania i byłoby pięć gwiazdek...ale. O tym "ale" za chwilę. Przejechane ponad 70 tys. głównie w terenie górskim. Auto jest samą przyjemnością z jazdy. W trybie eco udaje mi się zejść do spalania 4,9 l/ 100km (w górach! ) W trybie jazdy sportowej ma cudownego kopa. Wygodny, funkcjonalny, bezpieczny, oszczędny i pakowny. Oszczędny może poza wymianą oleju, tu cena jest zaporowa ok. 600-700zł za sesję. Teraz będzie "Ale" Pokonały mnie najpierw problemy z zasilaniem. Kilka awarii przewodów/ styków? co w pierwszym roku użytkowania powodowało ciągłe awarie. Serwis usunął błędy i wymienił wadliwe elementy w ramach gwarancji... I tu znów "ale"...uważam że te błędy miały taki skutek, że po drugim roku użytkowania padł jeden z najdroższych elementów, czyli Moduł zarządzania pracą silnika PCM. Koszt części 4,5 tys + koszt naprawy. Bo oczywiście miało to miejsce tuż po gwarancji. Serwis Forda,twierdzi, że problemy z napięciem nie miały wpływu na pracę modułu. Myślę że bezczelnie łżą. I tu puenta: kocham to auto, ale nigdy przenigdy nie kupię już nic od Forda, tak minie wkurzyli. The End
Dodane 5 miesięcy temu
4,4
~p4dev1
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Idealny samochód do miasta który sprawdzi się też na rodzinne wycieczki (2+2). Z rzeczy które które go wyróżniają na tle innych: - pojemny, przemyślany bagażnik, - łatwość manewru w mieście / na parkingu, - przyspieszenie, elastyczność silnika, - bardzo płynnie działająca automatyczna skrzynia biegów, - bardzo dobre trzymanie się drogi, - ogólna frajda z jazdy :) Co wkurza? - do kultury pracy 3 cylindrów trzeba się przyzwyczaić, - mogło by być ciut lepsze wykończenie wnętrza, - drobne usterki z oprogramowaniem (typu pół ekranu czarne) - brak możliwości stałego wyłączenia Auto-Start-Stop Podsumowując całościową ocenę (w skali 1-6) dałbym 4+.
Dodane ponad rok temu
4,3
~p_62
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 125KM 92kW
Autko świetne, ale nie bez wad. Odpowiada potrzebie - dojazdy do pracy+ częste długie trasy, czyli wystarczająco małe do miasta i wystarczająco wygodne na trasy. Spalanie w mieście i na trasie akceptowalne- hybryda wspomaga przyśpieszenia nie zwiększając zużycia paliwa. Fotele wygodne, oświetlenie drogi bardzo dobre. Silnik doskonale wyciszony, dźwięk trzycylindrówki -lepiej słyszalny w trybie "Sport", ale w żadnym wypadku nie drażni- lepiej słychać zawieszenie i opony. Systemy wspomagania kierowcy dają się skonfigurować, lub wyłączyć w zależności od potrzeb i upodobań. Przyciski przy kierownicy bardzo przydatne, szybko da się ich "nauczyć". Pokrętła i przyciski klimatyzacji/ wentylacji itp. na duży plus Zawieszenie doskonałe na asfalty, troszkę gubi się na nierównych drogach- jest głośne i mniej pewne. Hamulce- super. Wady- mało miejsca z tyłu, system utrzymania pasa ruchu gubi się często, automatyczne światła nie zawsze reagują na mgłę, deszcz, czasem nie widzą samochodu z przeciwka i trzeba wspomóc ręcznie, rozpoznawanie znaków i wskazywanie dozwolonej prędkości nie zawsze prawidłowo rozpoznaje znaki, siatka zakrywająca bagażnik "fruwa" przy otwartych oknach. Brak mi zegarka, bo ten na panelu środkowym wyłączam zwłaszcza nocą. Wspomaganie kierownicy mogłoby usztywniać się w trybie sport, lub być zdecydowanie regresywne.
Dodane ponad rok temu
Åšrednie spalanie dla Ford Puma II Crossover
5,6 – 6,1
l/100 km
4,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,6
Ford Puma II
Crossover 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Moja puma jest z 2021, także jest chyba błąd na stronie w rocznikach diesla. Spalanie ze stary stopem wychodzi 4,6, tak zrobił poprzedni właściciel (średnie spalanie). U mnie wychodzi z dystrybutora jakieś 4,8 jednak ja wykorzystuję pumę na dojazdy do pracy (70km po esce i autostradzie) i prędkości około 120km/h
Dodane ponad rok temu
6,3
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Realne średnie spalanie z 10 000 km wyszło 6.8 l/100km, głownie trasy 120 kmh, mierzone przy dystrybutorze. Komputer czasami zaniża a czasami zawyża o ok. 0.1-0.5 l/100km (ogólnie całkiem dokładny jest komputer). W mieście na krótkim dystansie potrafi spalić 10 l/100km. Trasa 1800 km do Holandii i z powrotem jadąc zgodnie z limitami prędkości (130 kmh na autobanach) wyszło 6.0 l/100 km. Rezerwa zapala się przy ok 3.5L paliwa pozostałego w baku.
Dodane 2 lata temu
4,5
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Puma ecobost 1,0 silnik 125 wg mnie ten wskaźnik zaniża wyniki pomiar wg korka wykazuje zużycie o około 0,2L/100km większe. Na autostradzie wskaźnik pokazał 4,3L. Po mieście odcinki po 25 Km wychodzi mi 4,6. Pomiar wg starej metody na zbiornik po korek wychodzi jakieś 4,8L.
Dodane 3 lata temu
Ford Puma II Crossover

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów