Szukaj

Informacje o Ford Puma II Crossover Facelifting 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Auta sportowe
MaÅ‚y samochód sportowy (segment G; choć auto bywa też pozycjonowane w segmencie B) produkowany w latach 1997-2002. Konstrukcyjnie Puma byÅ‚a spokrewniona z Fordem Fiesta. Stylistycznie stanowiÅ‚a kontynuacjÄ™ fordowskiej koncepcji „New Edge”, którÄ… zapoczÄ…tkowaÅ‚ model Ka. Puma zostaÅ‚a dobrze przyjÄ™ta na rynku, również przez ekspertów, czego dowodem byÅ‚y nagrody, m.in. samochodu roku wg „Top Gear” (1998) oraz najlepszego samochodu sportowego roku 2001 wg „What Car”. Po zakoÅ„czeniu produkcji, model nie doczekaÅ‚ siÄ™ swojego nastÄ™pcy. Częściowo na bazie Pumy powstaÅ‚ natomiast Ford StreetKa.
czytaj więcej
Powagosław
Przyjemne, oryginalne, sportowe auto, które powstało z bardzo typowej, miejskiej Fiesty, nie mającej zbyt wiele wspólnego ze sportową jazdą. Agresywna sylwetka do dziś robi wrażenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ponoć kobiety uważają Forda Pumę za najseksowniejszy samochód na świecie. Założę się, że te same kobiety wybrałyby Krzysztofa Ibisza najseksowniejszym facetem globu. Wniosek pierwszy - trudno zrozumieć kobiety. Wniosek drugi - Puma jest fajna, ale jakoś zajeżdża mi tanim spojlerem. ~Luzacjusz

Ford Puma II Crossover Facelifting 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW od 2024

Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 998 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 155 KM (114 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 71,9 x 82 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~Andrzej
Ford Puma II
Crossover Facelifting 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW
Genialne autko dla osób, które po prostu lubią jeździć i prowadzić! Bardzo angażujący samochód w jazdę, dający frajdę. Do tego sporo nowych technologii, które ułątwiają jazdę np w trasie - adaptacyjny tempomat jest mega wygodny w trasie ale i w korkach. Auto jest dynamiczne, silnik i te 155KM dają możliwość szybkiego przyspieszenia, zawieszenie trzyma to auto na asfalcie jak by to było coupe. Bardzo jestem zadowolony z zakupu i polecam, jeśli ktoś lubi wygodę i frajdę z jazdy. Praktycznosć też super, bo bagaznik jest olbrzymi - mieści więcej niż mój poprzedni focus.
Dodane 10 miesięcy temu
4,9
~cds
Ford Puma II
Crossover Facelifting 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW
Zdecydowanie polecam - ogolnie hasło z innej marki, ale ten mały samochodzik potrafi dac "Radość z jazdy" Bralismy przed zakupem pod uwage tylko Toyote yaris cross i Forda pume (z załozenia samochód do miasta) - wybór padł na pume i tego nie załujemy. Wizualnie zdecydowanie bardziej spodobała sie nam puma szczegolnie w srodku - po lifcie wyglada duzo "swiezej" i jest bardziej wyciszona od Toyoty. Prowadzenie Forda tez wypada duzo lepiej - za Toyota przemawiało tylko nizsze spalanie po dłuzszych jazdach probnych wychodziło ze Yaris pali mniej od Pumy o ok 1,5-2 l/km, ale za to kosztuje ok 15tys wiecej tak samo wyposazony (wiec ile trzeba przejechac zeby kwota zakupu sie wyrównała niech sobie kazdy przeliczy). My przez 5 lat przejezdzamy ok 80tys (i sprzedajemy ) wiec toyota w naszym przypadku wychodzi drozej, a na dodatek w Fordzie dostałem 4 lata darmowego serwisu i 1 rok ub. w gratisie i oczywiscie jak wspomnialem "Radość z jazdy"
Dodane ponad rok temu
4,7
~Paweł Siwiec
Ford Puma II
Crossover Facelifting 1.0 EcoBoost Hybrid 155KM 114kW
Nie takie małe...zwinne i ekonomiczne...o sportowym charakterze
Dodane 4 miesiÄ…ce temu
Ford Puma II Crossover Facelifting