Szukaj

Informacje o Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Pickup
Oznaczona symbolem T6, zaprezentowana w roku 2011, najnowsza i obecnie produkowana, trzecie generacja modelu. Ranger do części krajów Starego Kontynentu (także do Polski) trafił w 2012 roku. Pod względem stylistycznym model odmieniono, przywiązując większą wagę nie tylko do użytkowych aspektów pojazdu, ale również estetycznych czy luksusowych. Dzieli m.in. płytę podłogową z Mazdą BT-50, z którą nadal jest konstrukcyjnie blisko spokrewniony. Począwszy od obecnej generacji, model nie będzie oferowany na rynku amerykańskim, gdyż stanowiłby wewnętrzną konkurencję dla fordowskich pickupów serii F.
czytaj więcej
Powagosław
Objawienie tego segmentu. Ford zrozumiał, że pickupy przestały być typowymi wołami roboczymi i mogą mieć równie lifestylowy charakter, jak każdy inny samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Ranger potrzebował trzech generacji, by przystosować się do europejskich realiów i europejskich gustów. Jaka jest ta trzecia? Wystarczy powiedzieć, że Ranger stał się jednym z najładniejszych pickupów na naszym rynku. ~Luzacjusz

Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Ford Ranger

Cena od: 204 240 PLN
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,9 m
Promień skrętu 6,45 m
Długość 5363 mm
Szerokość 2028 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2180 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 2028 mm
Wysokość 1873 mm
Rozstaw osi 3220 mm
Rozstaw kół - przód 1710 mm
Rozstaw kół - tył 1710 mm
Prześwit 281 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 2500 l
Kąt natarcia 32,5 stopnie
Kąt rampowy 24 stopnie
Kąt zejścia 24 stopnie
Kąt przechyłu bocznego 35 stopnie
Głębokość brodzenia 850 mm
Przedział ładunkowy - długość 1613 mm
Ogólna ocena
3,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(60%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

1,3
~michał
Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Ford Ranger V
auto jest bardzo słabe jakościowo - jak nowy to jak wszystko co nowe jest cacy - hałas wewnątrz na dzisiaj to już ponad 74 db , wyjące łożyska to opony , wibracje na kierownicy to klocki i tarcze , a luzy w zawieszeniu widzę tylko ja -serwis nie . Syf nie auto , czuję się oszukany przez forda ,bo za takie pieniądze oczekiwałem jakiejkolwiek wyższej jakości niż np . w wildtrucku i tu się bardzo zawiodłem . Auto produkowane dla europy jest w RPA i znacząco różni się od wersji produkowanej w malezji. Brak jakiegokolwiek spasowania elementów karoserii , różne grubości lakieru to standard w tym trupie . Rzeczoznawca który pomaga mi z fordem ( nie znajdziecie w polsce żadnego bo każdego opłaca ford ) jest z niemiec i ma takich raptorów kilka w swojej historii z fordem . Niestety nigdy jeszcze ford nie poniósł konsekwencji złej jakości ,ani też nie naprawił usterek . zawsze jest to gra na zwłokę i pozostawienie klienta z problemem jaki stworzył ford . Na 7 mc y użytkowania 12 dni stałem w naprawie - to kpina jest nic więcej . Po 27 latach jeżdżenia fordami , nadszedł czas na definitywne zakończenie naszej znajomości - NIGDY WIĘCEJ FORDA .
4,6
~MartiT
Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Ford Ranger V
Owszem zgodzę się Ameryka nas przyzwyczaiła do silników powyżej 3L wcześniejszy model mój Wild-track miał 3.2L silnik i powiem szczerze jest to samo tu jest 2.0 TwinTurbo , tak naprawdę ważne są NIUTKI w takim przypadku a jest ich 520NM ( auto spr na hamowni ) i wierzcie mi daje radę . Auto dane nie jest autem na sprint (kaganiec max 180) ma służyć do przemieszczenia się w ciężkim terenie i to z materiałem na pace , w tym przypadku zdaje go na 6 .
1,2
~Michał
Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW
Ford Ranger V
Plastikowe auto bez jakości wszystko co się psuje okazuje się nie objęte gwarancją z gwarancją objęte jest plastik i lakier ale nie jak wyblaknie nie

Usterki Ford Ranger V

Liczba wpisów: 9
łożyko koła przedniego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW od 2019
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 1
w raptorze z przebiegiem 6 tysięcy padło łożysko koła przedniego od jazdy po asfalcie. BIULD TOUGH . Serwis po wskazaniu palcem ,żę o to to koło jest lużne ,pojął się naprawy . Oczywiście próbowali jak mogli a to że nie mamy wolnego podnosnika ,to dałem swój ,wtedy i oni dali taki do podjechania pod koło -kpina , ford wie doskonale jaki to badziew jest ten raptor i celowo robi z ciebie idiotę . Z innych również ,znam ponad 10 użytkowników któży również czują się oszukani przez forda i jego tandetę w postaci rangera raptora . Ciekawe czy fox wie gdzie montują jego amortyzatory .
3 komentarze
awaria układu napędowego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW od 2019
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 0
od czasu do czasu auto traci moc i wyskakuje komunikat -sprawdź w instrukcji - oraz świeci się pomarańczowy kluczyk . niestety gaśnie i auto wraca do normy . oby tak się nie stało podczas wyprzedzania bo może to być ostatnie wyprzedzanie tego forda i jego kierowcy . Serwis nie jest w stanie rozwiązać tego problemu bo lampka sie nie pali jak podjeżdżam do serwisu także zapłaciłeś to jedz dalej nie zasłaniaj wystawy z raptorem , bo czekamy aby naciągnąć następnego na swój nic nie warty pseudoraptorek.
4 komentarze
Zapaliły się kontrolki od oleju i ładowania.
  • Ford Ranger V Podwójna kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW od 2012
  • silnik
  • 1000 tys. km
Witam.w trakcie jazdy autem zapaliła się najpierw kontrolka ciśnienia oleju na czerwono auto zaczęło zwalniać i tracić moc pochwali zapaliła się kolejna kontrolka od ładowania ,natychmiast się zatrzymałem,zgasiłem auto otworzyłem maskę wyciągnąłem bagnet od poziomu oleju i zauważyłem ze wydobywa się dym,bardzo mnie to zdziwiło ponieważ przed wyjazdem z garażu sprawdzałem olej i było ok tak jak trzeba.Wczesniej nic niedawalo o sobie znać.Bardzo prosze o pomoc może ktoś już spotkał się z takimi usterkam.Dodam ze wyczerpał mi się akumulator.gdy go naladowalem auto odpaliło ale kontrolki nadal się paliły i silnik ciężko pracował.podejzewam ze z braku odpowiedniego smarowania.moze ktoś mnie nakieruje gdzie mam szukać.Z góry bardzo dziękuje za mądre rady.pozdrawiam
Problem rozwiązany
1 komentarz
Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor