Szukaj

Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting

Lata produkcji: 2018 – 2023
Segment: VANy
Produkowany od 2013 roku, należący do segmentu kombivanów Ford Tourneo Courier jest najmniejszym i najmłodszym bratem w rodzinie Forda Tourneo (obok Tourneo Custom, Grand Tourneo Connect i Tourneo Connect). Łączy cechy rodzinnego minivana segmentu B i małego samochodu dostawczego, chociaż jest, tak jak pozostałe wersje Tourneo, osobową odmianą bliźniaczego modelu Transit Courier. Spokrewniony stylistycznie z Fordem Fiesta dzieli z nim (jak również Fordem B-Max) platformę podłogową Ford Global B-car platform. Samochód nawiązuje do licznych użytkowych aut marki noszących nazwę Courier.
czytaj więcej
Powagosław
Stwierdzenie, że to najładniejszy członek gamy Tourneo nie będzie pozbawione przesady. Dobrze skrojony, z przyzwoitymi proporcjami. Jeszcze jedna rodzinna alternatywa, może nieco mniejsza od pozostałych „made in Ford”. ~Powagosław
Luzacjusz
Co to jest – blaszane pudełko na kułkach obudowane wokół grilla z Aston Martina? Ano właśnie. To jest Courier. Ale złośliwości na bok, a raczej na tył, bo z przodu to auto robi naprawdę sympatyczne wrażenie. A zresztą, czego się spodziewaliście? To jest Tourneo, a nie Gran Turismo. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4157 mm
Szerokość 1764 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2112 mm
Wysokość 1741 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1784 mm
Rozstaw osi 2489 mm
Prześwit 155 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1656 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 708 l
Szerokość bagażnika 1345 mm
Drzwi boczne - szerokość 612 mm
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Całokształt - Silnik

Wybrane oceny

3,9
~mariusz_szkudlarek
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan Facelifting 1.5 Duratorq TDCi 100KM 74kW
przy 18tkm akcja serwisowa przedostawanie się ON do oleju.I tu zaczęło się pod górkę.Nawet po przebyciu 600 km bez przystanku pojawił się komunikat DPF zapchany i kontrolka silnika .Po wizycie w serwisie stwierdzono że na akcji serwisowej być może źle wgrano nowe oprogramowanie .Teraz będzie Pan zadowolony .Tylko zapomnieli powiedzieć ,że jeden dzień.Walczę z nimi i cały czas .Serwis mówi że przy następnym takim komunikacie wzywać assistance ford a oni mówią że mogą podesłać mechanika i jeżeli usuną usterkę na miejscu to wystawią rachunek.SAMOCHÓD NA GWARANCJI PRODUCENTA.Więc pytam komu i na co ta gwarancja.Jest duże prawdopodobieństwo iż kompetencje pracowników serwisu Ford są bardzo mierne.
Dodane 5 lat temu
4,9
~Michal
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Znakomite auto do miasta. Stosunek oferowanej przestrzeni do ceny - rewelacyjny. Rewelacyjna widoczność we wszystkich kierunkach, lusterka boczne olbrzymie. Przednia szyba i podszybie sprawia wrażenie siedzenia w większym aucie. Prowadzi się świetnie i zachęca do spokojnej jazdy. Bardzo odpowiada mi wygoda, ergonomia i wysoka pozycja za kierownicą. Rodzina mieści się bez problemu. Bagażnik ustawny, pojemny, chociaż musiałem przestawić się na piętrowe układanie bagażu. Test na przewóz choinki też zdany bez problemu. Po złożeniu tylnych siedzeń można spokojnie przewieźć kozę. Samochód idealny za uczciwą cenę.
Dodane 6 lat temu
4,8
~Karol Kirjaka
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Całokształt oceniam na 5 po pewnym zaokrągleniu aczkolwiek samochód bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Świetny układ kierowniczy, funkcjonalność, benzyna w turbinie dająca przyjemną dynamikę w jeździe, niskie zużycie paliwa, super współczynnik mocy do masy i wielofunkcyjny system cargo - to recepta na naprawdę dobre auto. 5 z małym minusikiem - masa oraz duża powierzchnia boczna sprawia, że przy mijaniu samochodów wielotonowych "czuć" zmianę ciśnienia. Dla rodziny 2 + 2 idealny.
Dodane 5 lat temu
Problem z filtrem DPF
  • Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting 1.5 Duratorq TDCi 100KM 74kW 2018-2023
  • układ wydechowy
  • 43 tys. km
Mam problem od czasu do czasu z kontrolką "jakości oleju silnikowego", problem opisany jest głębiej na forum forda : https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=305201 Z tego co się dowiedziałem to ten model akurat, posiada procedurę wypalania filtra DPF, więc podczas jazdy czasem ona się włącza , ale ford zapomniał włączyć kontrolkę że ta procedura działa (nie można wyłączać silnika). W rezultacie kierowca jak wyłączy silnik podczas tej niedokończonej procedury paliwo które nie jest wypalone trafia do oleju i rozrzedza olej silnikowy co po pewnym czasie zgłaszane jest przez czujnik jakości oleju silnikowego. od nowości samochód po przejechaniu 5000 km trafił na serwis na wymianę oleju(na gwarancji) i wymianę firtra DPF, później jak miał 10000 km znowu wymieniali olej na gwarancji.. przy następnym przebiegu 15000 km serwis forda w Krakowie (NH Motors ) chciał mnie obciążyć za wymianę oleju, więc pojechałem do innego serwisu w Tarnowie. Tam po diagnostyce wymienili wtryskiwacz i skasowali błąd, oraz zrobili odpłaty przegląd okresowy. po przejechaniu 20000 km znowu serwis i kasowanie błędu , później po 30000 przegląd okresowy , i 35000 znowu kasowanie błędu. ... brak słów..
Dodane 3 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Ustawienia wyświetlacza
  • Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting 1.5 Duratorq TDCi 100KM 74kW 2018-2023
  • instalacja elektryczna
  • 101 tys. km
Witam mam problem z rozprogramowywaniem się ustawień wyświetlacza, gubi ustawienia za każdym razem przechodzi do początku ustawień, zmienia język na angielski, prosi o potwierdzenie ustawienia, gubi telefon, ktoś coś?
Dodane 2 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Biegi 6, 5 i wsteczny nie mozna ich wbić, jakby skrzynia ich nie posiadała
  • Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW 2018-2023
  • układ napędowy
  • 996 tys. km
Witam. Jeżdżę fordem transitem Courier z 2019 roku silnik 1.0 100 KM wersja Van blaszak. Problem pojawił się znikąd, rano wsiadam do samochodu, chce wycofać i nie mogę wrzucić wstecznego biegu. Podnoszę dźwigienkę ale czuję jakby nie było miejsca na bieg wsteczny, czuję ściankę. Tak samo z biegiem 5 i 6, wrażenie jest takie jakby skrzynia posiadała tylko 4 biegi.
Dodane 3 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów