Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o FSO Polonez Caro 1.9 D 69KM 51kW 1991-1997

FSO Polonez Caro 1.9 D 69KM 51kW 1991-1997
Lata produkcji: 1991 - 1997
Segment: Niższa klasa średnia

Oceny FSO Polonez I Caro 1.9 D 69 KM 51 kW

Ogólna ocena
3,77
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(85%) NIE(15%)
ZALETY + Silnik + Koszty utrzymania + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WADY - Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Dane techniczne FSO Polonez Caro 1.9 D 69KM 51kW 1991-1997

Podstawowe parametry FSO Polonez Caro 1.9 D 69KM 51kW
Produkowany od 1991 do 1997 roku
Pojemność skokowa 1905 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 69 KM (51 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 120 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu FSO Polonez Caro 1.9 D 69KM 51kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen FSO Polonez

Liczba wpisów: 18

Belka przednia.

dodał: ~1BrunO2, 5 lat temu
Problemem jaki zaobserwowałem w Polonezie Caro jest jakość belki przedniej. Problem ten wystąpił zarówno w moim egzemplażu Caro`94 jak i mojego kolegi Caro`91. Otóż jakość użytego materiału oraz spawy są tak słabe, że belka przednia dosłownie "odkleja się" nadwozia :/ . Wymagane jest spawanie, gdyż dochodzi do utraty zbieżności (podczas jazdy ściąga pojazd), a w konsekwencji nawet braku możliwości skręcania. Prawdopodobnie konstruktorzy chcieli zmniejszyć wagę pojazdu odchudzając co się da :/ . W ten oto sposób wystarczy odrobina rdzy, polskie drogi i zaczna się robić nieciekawie.

Blokada tylnych drzwi.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Urządzenie zapobiegające otwarciu tylnych drzwi przez maloletnich pasażerów uruchamiane jest za pomocą wystającego trzpienia, ukrytego w wewnętrznej krawędzi drzwi. Podczas czynności pielęgnacyjnych jakim poddajemy nadwozie, może dojść do niezamierzonego przesunięcia trzpienia blokady, co zaowocuje nieoczekiwanym "aresztowaniem" pasażerów tylnej kanapy.

Brudna podsufitka nad szybą tylną.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Welurowa podsufitka w pierwszych polonezach była symbolem luksusu. Jednak właścicielom tych aut nie było dane długo cieszyć się jej zadowalającym wyglądem. Po kilku miesiącach eksploatacji, piękny beżowy kolor zamieniał się, w okolicach tylnej szyby, w szary, a następnie w obrzydliwie czarny kolor. Nad szybą, bowiem znajdowały się otwory wentylacyjne, które przykryte były tylko samym materiałem stanowiącym wykończnie sufitu. Przepływ powietrza musiał więc dawać takie objawy.

Publikacje o FSO Polonez