Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o FSO Polonez Truck 1.9 D 70KM 51kW 1993-2003

Lata produkcji: 1993 - 2003
Segment: Niższa klasa średnia

Dane techniczne FSO Polonez Truck 1.9 D 70KM 51kW 1993-2003

Podstawowe parametry FSO Polonez Truck 1.9 D 70KM 51kW
Produkowany od 1993 do 2003 roku
Pojemność skokowa 1900 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 70 KM (51 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 120 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 23,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 88 mm
Przeniesienie napędu FSO Polonez Truck 1.9 D 70KM 51kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen FSO Polonez

Liczba wpisów: 18

Blokada tylnych drzwi.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Urządzenie zapobiegające otwarciu tylnych drzwi przez maloletnich pasażerów uruchamiane jest za pomocą wystającego trzpienia, ukrytego w wewnętrznej krawędzi drzwi. Podczas czynności pielęgnacyjnych jakim poddajemy nadwozie, może dojść do niezamierzonego przesunięcia trzpienia blokady, co zaowocuje nieoczekiwanym "aresztowaniem" pasażerów tylnej kanapy.

Zaworek nagrzewnicy.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Wycieki spod konsoli środkowej oraz nieprzyjemny zapach przypominający woń nieświeżej ryby w pierwszych egzemplarzach polonezów to znak, że mamy do czynienia z wyciekiem płynu chłodniczego. Wszystkiemu winien jest zaworek sterujący dopływem płynu chłodniczego do nagrzewnicy, uruchamiany dźwignią na konsoli. Bardzo często traci on szczelność. Po wielokrotnych wymianach owego zaworka efekty nadal pozostają niezadowalające. Rozwiązaniem gwarantującym sukces naprawy jest wymontowanie kłopotliwego zaworka, połączenie przewodu z jego pominięciem i założenie dowolnego kranika pod maską silnika...

Brak masy.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Przygasające lampki kontrolne oraz bardzo wolne obroty rozrusznika przy próbach uruchamiania silnika to znak, że jednostka napędowa straciła połączenie z masą. Zamiast szukać przyczyny w braku połączenia silnika z nadwoziem od spodu, warto zamontować dodatkowy przewód łączący np. śrubę mocowania amortyzatora z wieszakiem silnika. W ten sposób pozbędziemy się usterki raz na zawsze.

Publikacje o FSO Polonez