Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Accord VI Hatchback 2.3 i 16V 154KM 113kW 2001-2002

Honda Accord VI Hatchback 2.3 i 16V 154KM 113kW 2001-2002
Lata produkcji: 2001 - 2002
Segment: Klasa średnia
Szósta generacja modelu debiutowała w 1998 roku. Podobnie, jak to było w przypadku jego poprzednika, auto zostało zaprojektowane tak, by sprostać gustom europejskich klientów. W porównaniu do Accorda V, model szóstej generacji jest znacznie krótszy, za to szerszy i wyższy. Sylwetka jest nieco bardziej konserwatywna, choć zgodna z eleganckim i sportowym stylem swoich poprzedników. W 2001 roku model przeszedł face-lifting. Rok później został wycofany z produkcji.
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Dane techniczne Honda Accord VI Hatchback 2.3 i 16V 154KM 113kW 2001-2002

Podstawowe parametry Honda Accord VI Hatchback 2.3 i 16V 154KM 113kW
Produkowany od 2001 do 2002 roku
Pojemność skokowa 2254 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 154 KM (113 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 206 Nm przy 4700 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 97 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Honda Accord VI Hatchback 2.3 i 16V 154KM 113kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Autorentgen Honda Accord VI

Liczba wpisów: 51

Odpadające listwy przy przedniej szybie.

dodał: ~Miki, 7 lat temu
Odpadają od wiatru listwy ozdobne przy przedniej szybie. Obluzowana listwa uniemożliwia szybszą jazdę tłukąc w szybę. Koszmar w trasie bo nie dała się ani wyrwać do końca ani umocować. Ma kształt ostrego miecza i zdaje się móc kogoś zabić. Według serwisu częsta usterka. Podobno obluzowuje się stopniowo. Ale kto obmacuje samochód przed jazdą żeby sprawdzić czy mu coś nie odpada...

Mała pojemność akumulatora.

dodał: ~Piterski, 8 lat temu
W wersjach benzynowych akumulator ma małą pojemność a układ ładowania jest niewydolny. Wszystko ok. na trasie ale jeśli pojeździ się zimą po mieście na krótkich odcinkach z pełnym obciążeniem intalacji (światła, ogrzewanie szyby, nawiew itd) to przy spadku temp. można mieć rano kłopoty z rozruchem i lepiej profilaktycznie doładowywać

Czujnik ustawienia świateł mijania.

dodał: ~Przemol, 7 lat temu
Po 25 tys.km padł przedni czujnik ustawienia świateł mijania - xenony są samopoziomujące, automatycznie się ustawiają, czujniki są dwa, jeden z przodu, drugi z tyłu, reagują na zmianę obciążenia samochodu. Z tego co wiem, podobna przypadłość dotyczyła także poprzedniego modelu Accorda. Objawem tej usterki, jest praktycznie brak widoczności w czasie jazdy w nocy, bo światła świecą prosto w ziemię przed autem, jak halogeny. Wymiana oczywiście ma być w ramach gwarancji, chociaż do tej pory jeszcze nie otrzymali tej części, czekam już 4 tygodnie.

Publikacje o Honda Accord

Newsy o Honda Accord

Honda Accord VI Hatchback