Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008

Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008
Lata produkcji: 2003 - 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiększył swoje rozmiary i został głęboko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model został poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu była oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniła się od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwą Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Oceny Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155 KM 114 kW

Ogólna ocena
4,44
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(86%) NIE(14%)
ZALETY + Poważne usterki + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Widoczność - Karoseria - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

amerik
Honda Accord VII Kombi
2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW (2003-2008) 4,62
Jak na zapłaconą cenę za nowy samochód - 85.000 zł - kombi w wersji Elegance (12.000 upustu od Hondy i 5.000 dodatkowo od dealera), jest wart swojej ceny. W bagażniku dostałem dodatkowo gratis kpl. 4 szt. najlepszych opon zimowych Pirelli (każda po ok. 1000 zł), czujniki parkowania z tyłu i przyciemniane szyby (w wersji Elegance tych opcji nie ma), dywaniki. Czarny kolor dodatkowo wymaga stałej dbałości, ale wygląda drapieżnie i elegancko.
dodano 8 lat temu przez amerik
gabigab
Honda Accord VII Kombi
2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW (2003-2008) 4,85
Jak dla mnie naprawdę fajne i uniwersalne auto, te 155 KM które na pierwszy rzut oka wydaje się mało, naprawdę daje radę. Chyba japońskie konie są jakieś inne ;) Do dużego wnętrza z dużym bagażnikiem, dostajemy spory komfort i bardzo dobre prowadzenie po zakrętach. Ciężko wyprowadzić to auto z równowagi. W połączeniu z dobrymi oponami prowadzi się jak przyklejone. Układ kierowniczy precyzyjny, wręcz jak w sportowym aucie, hamulce również dają...
dodano 6 lat temu przez gabigab
Marcin
Honda Accord VII Kombi
2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW (2003-2008) 3,54
Na początku wspomnę iż jeździłem wieloma autami ze względu na wykonywany zawód i mam porównanie, więc bedę staral się być obiektywny tym badziej że lubię japońskie auta, a do tej pory Hondy były moimi faworytami...Ogólnie autko ok i właściwie tylko tyle, tym modelem zrobiłem prawie 70tys.km na gazie wiec moja ocena powinna pomóc w wyborze tego bądź innego auta...wcześniej miałem kilka hond w tym 2 accordy poprzedniej generacji, jednak tamte...
dodano 9 miesięcy temu przez Marcin

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 986
Koszt ogólny 10,98 PLN
LPG13.43 PLN
PB40.25 PLN
Wydatki serwisowe 2,92 PLN Pozostałe wydatki 11,90 PLN

Dane techniczne Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2003-2008

Podstawowe parametry Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Produkowany od 2003 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM (114 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Honda Accord VII Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Honda Accord

Newsy o Honda Accord

Honda Accord VII Kombi