Szukaj

Informacje o Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016

Lata produkcji: 2008 – 2016
Segment: Klasa średnia

Bestseller to benzynowy silnik 2.0l 156KM i w sumie nie ma w tym nic dziwnego. Cena jest akceptowalna, a wyposażenie całkiem niezłe. Ponadto auto okazuje się całkiem zrywne, szczególnie na wysokich obrotach. Silnik chętnie kręci się aż do odcięcia, a jeśli 156KM to mało – jest jeszcze wariant 2.4l 201KM. Co prawda są elastyczniejsze motory, ale ten jest wyraźnie żwawszy od słabszego brata. Prawdziwy szał to jednak 2.2-litrowy diesel. Ma 150KM, jest mało problematyczny, zrywny, elastyczny i oszczędny – ciężko powiedzieć o nim cokolwiek złego. No, może tylko cena to przesada, ale to wina wysokiego cła. Jest coś jeszcze – wariant 180-konny, który uwalnia większość sportowych ambicji tego auta.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2016 roku
Pojemność skokowa 2199 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2000 obr/min
Liczba cylindrów 4
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85X96,9 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Typ silnika i-DTEC
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,8
~Piotr
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Korzystam z tego auta prawie 10 lat. Przejechałem ponad 150k km, po mieście trasie po Polsce i Europie. Nie miałem lepszego samochodu. Jest wygodny, można w nim spędzić kilka lub kilkanaście godzin na raz i być żywym. Rekord 18 godzin jednym ciągiem. Jest piękny, mimo że lata lecą ciągle wygląda nowocześnie, elegancko i z klasą. Nic się nie psuje, wymienia się tylko to co się zużywa. Tanie w utrzymaniu. Karoseria nie jest jak nowa ale blisko. Trzyma cenę passat w podobnym roczniku kosztuje o połowę mniej. Na razie nie sprzedaje ale kiedy się zdecyduje to sprzedam ze stosunkowo niską stratą wartości.
3,9
~Adam
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Samochód użytkowany praktycznie od nowości , cena nowego to 136tyś zł. i w samochodzie za taką kasę... wygniotła sie tapicerka na drzwiach od opierania łokcia!:) , ozdobny srebrny pierścień na gałce zmiany biegów ...złazi farba !po 20tyś km!(wymiana na gwarancji)! Głośniki padają non-stop...w moim przypadku wymiana na gwarancji 3! Ale to wszystko pryszcz ... przy przebiegu 50tyś.km padło sprzęgło! wymiana gwarancyjna tarcza , docisk... mija 40tyś km i.... SPRZĘGŁO PADA PONOWNIE! GWARANCJI BRAK, HONDA MA W DUPIE FAKT IŻ CZĘŚĆ WYMIENIONA WCZEŚNIEJ MA ROK ... 3TYŚ W PLECY! ... zaznaczam iż nie jeżdżę z piskiem i na ręcznym :) Lakier... masakra! absolutnie nie odporny na zarysowania jakiekolwiek... kolejna sprawa...opony rozmiar 225/50/17... trace (wyłażą guzy) 3szt!!! przez okres 4lat... uważam iż źle dobrany profil do ciężaru samochodu.... ZAWSZE SZANOWAŁEM HONDĘ ZA JAKOŚĆ , WYGLĄD ,TRWAŁOŚĆ... JUŻ NIE SZANUJE! NIE POLECAM!!!
4,2
~Piotr W. z Warszawy!
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Powiem tak ludzie źle oceniają te auto ... Według większości z was jest ciasne... No tak tak samo jak Bmw , Lexus (IS) itp. Mi to nieprzeszkadza! Auto nie jest Ciasne tylko po prostu do aut typu Superb, Mondeo czy też Insygnia nie przystaje! Każdy dobrze wie (powinnien) ,że Honda to odpowiednik BMW no cóż moim zdaniem w przypadku Accorda i 3 to Accord wygrywa! Plusy to wiele gadżetów (niektóre niepotrzebne), Niskie spalanie (w miare), Niezawodność i niezła dynamika ;) Dodatkowo świetny Design! Oczywiście można narzekać jak się chciało rodzinnego auta ... Ale trzeba wiedzieć ,że to auto kupuje się z powyższych plusów i tyle! Po prostu zależy co jest komu potrzebne!
Średnie spalanie dla Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016
6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,4
Liczba komentarzy: 1
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Dla potencjalnych kupujących taki samochód - Accord 2,2 DTEC AUTOMAT - spalanie średnie przy dość ciężkiej nodze i użytkowaniu głównie w dużym mieście 9,9 l / 100 km !!! Moim zdaniem to zbyt dużo, wcześniej przy identycznym użytkowaniu posiadałem: 1. Volvo S40 2,0D - średnie spalanie 7,2 l/100km 2. Audi A6 3,0 TDi Quattro - średnie spalanie 10,6 l/100km 3. Mercedes CLS 320 CDI - średnie spalanie 12,5 l/100km 4. Skoda Superb 2,0 TDi - średnie spalanie 7,2 l/100km Podsumowując - silnik przeciętny pod względem osiągów i momentu obrotowego a spalanie bardzo wysokie jak na tę pojemność i wagę auta. Zadziwiająco dobra jest skrzynia automatyczna, pomimo tylko 5 biegów spisuje się na prawdę OK. Jest nawet lepsza niż w Mercedesie. Jedyna skrzynia jaką ją bije ale również inne na głowę to S-tronic z Audi. Kolejny dość duży mankament auta to zawieszenie, niby dość sztywno zestrojone ale... No właśnie ale - olbrzymi hałas, bardzo słabe wybieranie nierówności, tylko przeciętne resorowanie. Czy wobec powyższego dobrze "chodzi" po zakrętach - otóż tu również rozczarowanie, tylko przeciętnie. Auto wychyla się, myszkuje w koleinach i poprzecznych nierównościach drogi. Generalnie jest to najsłabszy punkt tego auta. Poza ww mankamentami auto OK.
8,1
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
no ciesze sie ze moge teraz cos napisac. Zastanawiam jak niektórym tutaj wychodza tak niskie spalania. czy ja mam jakąs inną nogę. Fakt jadac nie patzre na zielone wskaźniki kiedy zmienic bieg zeby było jak najoszczedzniej. Mieszkam w centrum pracuje w centrum warszawy do pracy moze dwa kilometry i cały czas jeżdze po miescie cały czas korki klima ciągły pospiech. i teraz podam cyferki średnie spalnaie po mioescie to 10,2/100km( leje tylko vpower diesel na szelu wiec lepsze podreasowane paliwo) w trasie na mazury pełen samochód ludzi i bagazy 7,8/100km powiem tez to teraz na przegladzie ciekawe co wymyslą
7,8
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
hi i from Latvia! a have 2.2 i-dtec automat so fuel consumption in town is 9.1 ltr. On highway with 100 km/h 5.1-.5.4. if you have more fuel rate chake your DPF filter, or EGR valve. but for honda it is ok 9 litrs with automatic gear box. becouse they are only 5-th gear!

Usterki Honda Accord VIII

Liczba wpisów: 10
Czujnik ustawienia świateł mijania.
  • Honda Accord VIII
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 21
Nie 6
Po 25 tys.km padł przedni czujnik ustawienia świateł mijania - xenony są samopoziomujące, automatycznie się ustawiają, czujniki są dwa, jeden z przodu, drugi z tyłu, reagują na zmianę obciążenia samochodu. Z tego co wiem, podobna przypadłość dotyczyła także poprzedniego modelu Accorda. Objawem tej usterki, jest praktycznie brak widoczności w czasie jazdy w nocy, bo światła świecą prosto w ziemię przed autem, jak halogeny. Wymiana oczywiście ma być w ramach gwarancji, chociaż do tej pory jeszcze nie otrzymali tej części, czekam już 4 tygodnie.
4 komentarze
Wspomaganie i sciganie w prawo
  • Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016
  • układ kierowniczy
Witam mam taki problem ze czasem gdy odpalam autko zapala się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem i nie mam wspomagania ale nie raz gdy wyłączę i znowu włączę silnik to zniknie czasem po kilku próbach...dodatkowo coś mnie strasznie ściąga w prawa stronę i kierownica przy skręcaniu w prawo (ze wspomaganiem jak działa :P) chodzi leciutko a w lewo ciężej co to może być? pomóżcie jeśli wiecie
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Otwierany dach: rdzewiejąca ramka pod uszczelką dachu.
  • Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 3
Wersje z otwieranym dachem, np. Executive, rdzewiejaca ramka pod uszczelka otwieranego dachu. Objawy: nie domykajaca sie klapa szklana dachu, wada produkcyjna, pokrywa dachu wymienialna na gwarancji, czas naprawy ok. 30 minut
Honda Accord VIII Sedan