Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016

Lata produkcji: 2008 - 2016
Segment: Klasa średnia

Bestseller to benzynowy silnik 2.0l 156KM i w sumie nie ma w tym nic dziwnego. Cena jest akceptowalna, a wyposażenie całkiem niezłe. Ponadto auto okazuje się całkiem zrywne, szczególnie na wysokich obrotach. Silnik chętnie kręci się aż do odcięcia, a jeśli 156KM to mało – jest jeszcze wariant 2.4l 201KM. Co prawda są elastyczniejsze motory, ale ten jest wyraźnie żwawszy od słabszego brata. Prawdziwy szał to jednak 2.2-litrowy diesel. Ma 150KM, jest mało problematyczny, zrywny, elastyczny i oszczędny – ciężko powiedzieć o nim cokolwiek złego. No, może tylko cena to przesada, ale to wina wysokiego cła. Jest coś jeszcze – wariant 180-konny, który uwalnia większość sportowych ambicji tego auta.

Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 202
Koszt ogólny 34,22 PLN
ON30.1 PLN
Wydatki serwisowe 7,57 PLN Pozostałe wydatki 7,92 PLN

Dane techniczne Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW 2008-2016

Podstawowe parametry Honda Accord VIII Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Produkowany od 2008 do 2016 roku
Pojemność skokowa 2199 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2000 obr/min
Liczba cylindrów 4
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85X96,9 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Typ silnika i-DTEC

Publikacje o Honda Accord

Newsy o Honda Accord

Honda Accord VIII Sedan