Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Civic IX Sedan Facelifting

Honda Civic IX Sedan Facelifting
Lata produkcji: 2014 - 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Dziewiąta generacja modelu produkowana w latach 2012-2016 (przed debiutem w Europie, od 2011 roku dostępna w USA). Koncepcyjnym pierwowzorem auta była seria prototypów Civic Concept zaprezentowanych w 2010 roku i inspirowanych m.in. hybrydowym modelem CR-Z oraz częściowo – amerykańską wersją Hondy Accord. Projektantami wersji produkcyjnej byli Toshiyuki Okumoto i Takuya Miyazawa. Pod względem konstrukcyjnym i technicznym Civic IX był mocno spokrewniony ze swoim poprzednikiem (m.in. ta sama płyta podłogowa). Dostępny w wersjach hatchback, sedan, coupe i kombi. W 2013 i 2014 roku model przechodził modernizacje.

Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Honda Civic IX Sedan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Honda Civic IX Sedan Facelifting

Podstawowe parametry Honda Civic IX Sedan Facelifting
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Honda Civic IX Sedan Facelifting
Długość 4545 mm
Szerokość 1755 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2010 mm
Wysokość 1435 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Prześwit 140 mm
Wymiary bagażnika Honda Civic IX Sedan Facelifting
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 440 l
Szkic techniczny Honda Civic IX Sedan Facelifting

Autodiagnoza Honda Civic IX

Liczba wpisów: 89
Przewody wysokociśnieniowe zasilające wtryskiwacz : pękają.
dodał: Woźniak, 5 lat temu
Do silnika poprowadzone są cztery przewody wysokociśnieniowe zasilające wtryskiwacz. Problem polega na tym, że w ciągu roku od zakupu samochodu i przejechaniu nieco ponad 8000 km, rurki te naprzemiennie pękły osiem razy! Pomóżcie zrozumieć tę anomalię, bo sam i mechanicy u których to naprawiałem nie mają pojęcia o co chodzi [a Ci skasowali mnie na niemałą już kwotę!!]. Kilka szczegółów: - Rurki te pękają w newralgicznych dla siebie miejscach: przy zakrzywieniu lub przy wejściu/wyjściu. - Jeden z mechaników zmniejszył w jakiś sposób ciśnienie przepływające przez te przewody. Niestety, to...
Nie wchodzi na obroty
dodał: jawitw, 5 lat temu
Nagły brak reakcji na wciskanie pedału gazu, po prostu silnik w ogółe nie reaguje na wciskanie pedału gazu, obroty wzrastają maksymalnie do około 1100-1200 obr/min. .
Szuranie, chrupanie,
dodał: ~marcin, 5 lat temu
witam mam taki problem przy obrotach 1,5-2 tys/obr. slychac szuranie, chrupanie dość głośno nie zawsze, szczegolnie mocno przy puszczaniu gazu na biegu jałowym i po przejechaniu 1km na zimnym silniku i w zimie, jak jest cieplo to objawy sa znacznie mniejsze, potem hałas jest mniej wiecej stały, w silniku zostało prawie wszystko wymienione: rozrząd, pompa wody, rolki, alternator, turbosprezarka, dzwieki nadal są bez zmian, prosze o porade osób które mialy te same objawy w tym silniku. 1.7 CTDI civic 2004

Publikacje o Honda Civic

Newsy o Honda Civic

Honda Civic IX Sedan Facelifting
Aktualnie przeglądasz Honda Civic IX Sedan Facelifting