Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW od 2015

Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW od 2015
Lata produkcji: 2015 - 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Benzynowy silnik 1.4l 100KM? Nie bardzo. Jest trochę za słaby do tego auta, leniwie reaguje na gaz przy niskich obrotach i brakuje mu mocy. Jednak jeśli kupujecie Civic z naciskiem na jazdę po mieście, to ta jednostka będzie idealna. W przeciwnym wypadku postawcie na wariant 1.8 142KM. Też lubi wysokie obroty, ale jest nieco elastyczniejszy, niż w poprzedniej generacji tego modelu. I tak naprawdę byłby jedynym interesującym motorem, gdyby Honda nie wprowadziła diesla 1.6 120KM. Cena odstrasza, ale motor jest ciekawym uzupełnieniem oferty – chętnie reaguje na ruchy prawej stopy, lubi wchodzić na obroty i do około 100km/h zachowuje naprawdę niezłą dynamikę. Trzeba tylko dużo jeździć, żeby zakup się zwrócił.

Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 490
Koszt ogólny 34,82 PLN
PB34.44 PLN
Wydatki serwisowe 1,42 PLN Pozostałe wydatki 14,79 PLN

Dane techniczne Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW od 2015

Podstawowe parametry Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1799 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 142 KM (104 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 174 Nm przy 4300 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Honda Civic

Newsy o Honda Civic

Honda Civic IX Tourer Facelifting
Aktualnie przeglądasz Honda Civic IX Tourer Facelifting