Szukaj

Informacje o Honda Civic IX Tourer Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2012-2016 (w USA dostępna od roku 2011, przed debiutem na Starym Kontynencie) dziewiąta generacja modelu. Hondę Civic IX w wersji produkcyjnej zaprojektowali Toshiyuki Okumoto oraz Takuya Miyazawa, a jego pierwowzorem koncepcyjnym była zaprezentowana w roku 2010 seria prototypów Civic Concept, które z kolei były inspirowane m.in. modelem hybrydowym CR-Z, a także (częściowo) amerykańską odmianą Hondy Accord. Ze swoim poprzednikiem był mocno powiązany zarówno pod względem konstrukcyjnym, jak i technicznym (m.in. ta sama platforma podłogowa). Honda Civic dziewiątej generacji oferowana była w wersjach sedan, hatchback, kombi i coupe. Auto poddano modernizacjom w roku 2013 oraz 2014.
czytaj więcej
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Honda Civic IX Tourer Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Promień skrętu 5,75 m
Długość 4590 mm
Szerokość 1770 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2065 mm
Wysokość z anteną 1480 mm
Rozstaw osi 2595 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1116 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 624 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~MW80
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Przed zakupem samochodu bralem pod uwage kilka innych marek, mianowicie Toyota Auris Kombi, oraz Mazda 6 kombi. Samochodow z grupy VW przyznam sie, ze nawet nie ogladalem, poniewaz mialem kilka aut tej grupy i za kazdym razem bylo cos... Wybór padł na Honde, co po przejechaniu w trzy miesiące 12 000km, utwierdzilo mnie w tym, że wybór był właściwy. Auto bardzo pojemne, ciche, wygodne, prowadzące się rewelacyjnie i dla jeżdżących z głową ekonomiczne. Osobiscie uwazam, ze ogromnym plusem jest brak turbiny, jestem zapalonym samochodziarzem, zarowno z pasji jak i zawodowo, lubie sie pobawic samochodami z doladowaniem, ale do jazdy na codzien i do uzytku przez kilka dluzszych lat stwierdzilem, ze kupie cos normalnego, jezeli tak mozna okreslic Civica z V tec´kiem. Czasy kiedy uzywalem pojecia ´´gaz ziemia´´ sa juz za mna, wiec w wiekszosci jezdze spokojnie, bez zbednego cisnienia, jednak gdy trzeba przyspieszyc, wyprzedzic, czy utrzec komus nosa ;) wystarczy :)
4,6
~Paweł
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Świetne auto, niepozbawione wad, ale sprawiające tyle przyjemności z jazdy, że jak mam gdzieś jechać, a mi się nie chce, wystarczy, że przypomnę sobie, że jadę tam Civiciem i od razu zmieniam nastawienie do czekającej trasy. A pomyśleć, że prawie zamówiłem Astrę... na szczęście oprócz czytania i oglądania Internetu na temat samochodów, udałem się na jazdę próbną, która rozwiała wszelkie wątpliwości! Taki przykład: po jeździe próbnej Astrą i Focusem (te dwa brałem jeszcze pod uwagę), po przyjściu do domu opowiedziałem żonie o wrażeniach z jazdy, co zajęło mi jakieś 10 min i to był koniec. Jak wróciłem z jazdy próbnej Civiciem, to gęba mi się przez 2 godziny nie zamykała, pomimo braków w wyposażeniu w stosunku do Astry (brak elektrycznej klapy, matrixowych ledów - w civicu mam zwykłe ale świecą doskonale - i czegoś tam jeszcze ale już nie pamiętam) Więc wszystkim radzę przed podjęciem decyzji przejechanie się każdym samochodem branym pod uwagę! Mówi się o wysokiej pozycji ze względu na umiejscowienie baku pod siedzeniem kierowcy. Owszem, przy pierwszym kontakcie rzeczywiście odniosłem takie wrażenie, ale zniknęło ono po dosłownie 100 m i już nie więcej nie pojawiło.
4,4
~Jarek
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Bardzo dobre auto. Po roku od odebrania kluczyków wciąż uważam, że to najlepszy wybór w segmencie C aut w wersji kombi. Poziomem jakości wykończenia zostawia w tyle ówczesne Focus'y, Golf, Ceedm i30, itd. Moim zdaniem ustępuje jedynie Mazdzie, ale ta nie ma wersji kombi i nie zaimponowała mi tak na jeździe testowej. Ważny był dla mnie również nieśmiertelny silnik wolnossący oraz ogólne opinie o marce Honda jako solidnej - z którymi teraz się zgadzam. Ogółem cztery gwiazdki z pięciu, bo idealnie oczywiście nie jest. Kilka elementów opisanych poniżej może drażnić. Niemniej ogólna ocena pozostaje tak jak początku wspomniałem - bardzo dobre auto! Nie zmieniłbym wyboru w tym budżecie.
Średnie spalanie dla Honda Civic IX Tourer Facelifting
7,5
l/100 km
5,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Jazda stałą prędkością, przy użyciu tempomatu. Odcinek pomiarowy 10km. Dla każdej prędkości minimum 3 próby. 70 km/h 5,1 l/100km 75 km/h 5,2 l/100km 80 km/h 5,0 l/100km 85 km/h 5,3 l/100km 90 km/h 5,5 l/100km 95 km/h 5,7 l/100km 100 km/h 6,1 l/100km 105 km/h 6,2 l/100km 110 km/h 6,1 l/100km 115 km/h 6,8 l/100km 120 km/h 6,8 l/100km 125 km/h 7,2 l/100km 130 km/h 7,6 l/100km 135 km/h 8,1 l/100km 140 km/h 8,5 l/100km 145 km/h 9,0 l/100km 150 km/h 9,1 l/100km 155 km/h 9,5 l/100km 160 km/h 10,3 l/100km
6,7
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Potrafi zużyć sporo płynu do spryskiwaczy z racji tego ze przy pierwszym uruchomieniu spryskiwaczy z automatu uruchamiają się spryskiwacze reflektorów. Ale również można uruchomić oddzielnie spryskiwacze lamp. Mi ogólnie średnia spalania wychodzi na poziomie 7,4l/100km. Lecz nie ma problemu aby spalanie obniżyć 1l lub żeby spalił 1 l więcej. Obecne turbodoładowane jednostki potrafią spalić nawet 5,5l w trasie, ale jazda po mieście to spalanie rzędu 11l . W hondzie trzeba się mocno postarać aby spalić w mieście ponad 10 l. Mi się to osobiście jeszcze nie udało. Chyba ze ktoś będzie stał 3/4 trasy w korku. Sredni zasiego to 600-650km. Kiedy wskaźnik pokaże o km do przejechania. Lae spokojnie można jeszcze przejechać 100km na wskazaniu 0 km.
6,1
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Trasa 280 km z Nürnbergi A3 za Frankfurt z krokami na autostradzie, prędkość do 130km/h na GPS, spalanie obliczone (auto zstankowane do pełna, przejazd 280km i ponowne tankowanie do pełna. Wynik 5,4 l/100km, spalanie według komputera 6,4l/100km. Coś pięknego.
Honda Civic IX Tourer Facelifting