Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Honda Civic IX Tourer Facelifting

Honda Civic IX Tourer Facelifting
Lata produkcji: 2015 - 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Dziewiąta generacja modelu produkowana w latach 2012-2016 (przed debiutem w Europie, od 2011 roku dostępna w USA). Koncepcyjnym pierwowzorem auta była seria prototypów Civic Concept zaprezentowanych w 2010 roku i inspirowanych m.in. hybrydowym modelem CR-Z oraz częściowo – amerykańską wersją Hondy Accord. Projektantami wersji produkcyjnej byli Toshiyuki Okumoto i Takuya Miyazawa. Pod względem konstrukcyjnym i technicznym Civic IX był mocno spokrewniony ze swoim poprzednikiem (m.in. ta sama płyta podłogowa). Dostępny w wersjach hatchback, sedan, coupe i kombi. W 2013 i 2014 roku model przechodził modernizacje.

Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Honda Civic IX Tourer Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Honda Civic IX Tourer Facelifting

Ogólna ocena
4,50
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Poważne usterki + Układ jezdny + Całokształt
WADY - Silnik - Wyciszenie - Karoseria

Dane techniczne Honda Civic IX Tourer Facelifting

Podstawowe parametry Honda Civic IX Tourer Facelifting
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Promień skrętu 5,75 m
Wymiary zewnętrzne Honda Civic IX Tourer Facelifting
Długość 4590 mm
Szerokość 1770 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2065 mm
Wysokość z anteną 1480 mm
Rozstaw osi 2595 mm
Prześwit 140 mm
Wymiary bagażnika Honda Civic IX Tourer Facelifting
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1116 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 624 l
Pozostałe parametry Honda Civic IX Tourer Facelifting
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Szkic techniczny Honda Civic IX Tourer Facelifting

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Honda Civic IX Tourer Facelifting
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 492
Koszt ogólny 34,82 PLN
PB34.44 PLN
Wydatki serwisowe 1,41 PLN Pozostałe wydatki 14,73 PLN

Autodiagnoza Honda Civic IX

Liczba wpisów: 89
Spadek obrotów
dodał: Marcel, 4 lata temu
Witam Od jakichś 2-tyg mam problem z moim samochodem. Problem polega na tym, że np. wciskam pedał gazu obroty dochodzą do +/- 3000 i nagle wskazówka nie idzie dalej, a wręcz trochę spada, czuję jakbym nie miał "mocy". Próbowałem też ruszać na wysokich obrotach ok. 4000( czego zwykle nie robię). Auto prawie w ogóle nie rusza. Oddałem samochód do mechanika. Ja podejrzewałem, że to coś z dopływem paliwa, ale mechanik to wykluczył. Wymienili też świece. Podłączyli do komputera i nic. Nie wiedzą co mu jest. Dodam, że nie mam instalacji gazowej i tankuje tylko na sprawdzoną benzynę....
Szuranie, chrupanie,
dodał: ~marcin, 5 lat temu
witam mam taki problem przy obrotach 1,5-2 tys/obr. slychac szuranie, chrupanie dość głośno nie zawsze, szczegolnie mocno przy puszczaniu gazu na biegu jałowym i po przejechaniu 1km na zimnym silniku i w zimie, jak jest cieplo to objawy sa znacznie mniejsze, potem hałas jest mniej wiecej stały, w silniku zostało prawie wszystko wymienione: rozrząd, pompa wody, rolki, alternator, turbosprezarka, dzwieki nadal są bez zmian, prosze o porade osób które mialy te same objawy w tym silniku. 1.7 CTDI civic 2004
Ubywa plyn chłodzący.
dodał: ~szopen1984, 4 lata temu
Witam mam kłopot z ubywaniem płynu chłodzącego,samochód odpala normalnie i płyn napewno nie dostaje się do oleju.A to już się działo gdy ją kupiłem tylko bardzo powoli a teraz ostatnio już więcej ubywa, na 1000 km gdzieś 1 litr,a i samochód się nie przegrzewa,jak się nagrzeje to trzyma normalną temperature.Prosze o pomoc

Publikacje o Honda Civic

Newsy o Honda Civic

Honda Civic IX Tourer Facelifting
Aktualnie przeglądasz Honda Civic IX Tourer Facelifting