Szukaj

Informacje o Honda Civic IX Tourer Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2012-2016 (w USA dostępna od roku 2011, przed debiutem na Starym Kontynencie) dziewiąta generacja modelu. Hondę Civic IX w wersji produkcyjnej zaprojektowali Toshiyuki Okumoto oraz Takuya Miyazawa, a jego pierwowzorem koncepcyjnym była zaprezentowana w roku 2010 seria prototypów Civic Concept, które z kolei były inspirowane m.in. modelem hybrydowym CR-Z, a także (częściowo) amerykańską odmianą Hondy Accord. Ze swoim poprzednikiem był mocno powiązany zarówno pod względem konstrukcyjnym, jak i technicznym (m.in. ta sama platforma podłogowa). Honda Civic dziewiątej generacji oferowana była w wersjach sedan, hatchback, kombi i coupe. Auto poddano modernizacjom w roku 2013 oraz 2014.
czytaj więcej
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz

Honda Civic IX Tourer Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Promień skrętu 5,75 m
Długość 4590 mm
Szerokość 1770 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2065 mm
Wysokość 1480 mm
Wysokość z anteną 1480 mm
Rozstaw osi 2595 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1116 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 624 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~tomasz
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
mam te auto prawie od nowosci zaraz uplynie 5 lat jak kupilem je od dilera hondy z przebiegiem 28 tys km teraz mam 138 tys i nigdy mnie nie zawiodlo w dlugiej trasie na tempomacie predkosc do 120km\h spalanie miedzy 5.9 a 6,5l drogi krajowe do 90km\h mozna zejsc ponizej 6 litrow silnik bez jakich kolwiek wyciekow i innych historii tylko olej fitry i jazda ogromny bagaznik biegi wchodza bardzo pewnie krotki skok lewarka zeby nie bylo tak slodko to teraz wady slabej jakosci powloka lakiernicza szybko sie rysuje honda oszczedzila na wygluszeniu auta na slabej jakosci drogach dosc glosno w srodku na niemieckiej autostradzie juz calkiem fajnie i cisza i czasami piszczace hamulce ale odpukac odwdziecza sie bezawaryjnoscia oby tak dalej polecam te auto kazdemu kto chce jezdzic bezproblemowo nie jak te niemieckie przereklamowane klekoty ktore pija olej i co chwile cos dzieje
4,9
~MW80
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Przed zakupem samochodu bralem pod uwage kilka innych marek, mianowicie Toyota Auris Kombi, oraz Mazda 6 kombi. Samochodow z grupy VW przyznam sie, ze nawet nie ogladalem, poniewaz mialem kilka aut tej grupy i za kazdym razem bylo cos... Wybór padł na Honde, co po przejechaniu w trzy miesiące 12 000km, utwierdzilo mnie w tym, że wybór był właściwy. Auto bardzo pojemne, ciche, wygodne, prowadzące się rewelacyjnie i dla jeżdżących z głową ekonomiczne. Osobiscie uwazam, ze ogromnym plusem jest brak turbiny, jestem zapalonym samochodziarzem, zarowno z pasji jak i zawodowo, lubie sie pobawic samochodami z doladowaniem, ale do jazdy na codzien i do uzytku przez kilka dluzszych lat stwierdzilem, ze kupie cos normalnego, jezeli tak mozna okreslic Civica z V tec´kiem. Czasy kiedy uzywalem pojecia ´´gaz ziemia´´ sa juz za mna, wiec w wiekszosci jezdze spokojnie, bez zbednego cisnienia, jednak gdy trzeba przyspieszyc, wyprzedzic, czy utrzec komus nosa ;) wystarczy :)
4,6
~Paweł
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Świetne auto, niepozbawione wad, ale sprawiające tyle przyjemności z jazdy, że jak mam gdzieś jechać, a mi się nie chce, wystarczy, że przypomnę sobie, że jadę tam Civiciem i od razu zmieniam nastawienie do czekającej trasy. A pomyśleć, że prawie zamówiłem Astrę... na szczęście oprócz czytania i oglądania Internetu na temat samochodów, udałem się na jazdę próbną, która rozwiała wszelkie wątpliwości! Taki przykład: po jeździe próbnej Astrą i Focusem (te dwa brałem jeszcze pod uwagę), po przyjściu do domu opowiedziałem żonie o wrażeniach z jazdy, co zajęło mi jakieś 10 min i to był koniec. Jak wróciłem z jazdy próbnej Civiciem, to gęba mi się przez 2 godziny nie zamykała, pomimo braków w wyposażeniu w stosunku do Astry (brak elektrycznej klapy, matrixowych ledów - w civicu mam zwykłe ale świecą doskonale - i czegoś tam jeszcze ale już nie pamiętam) Więc wszystkim radzę przed podjęciem decyzji przejechanie się każdym samochodem branym pod uwagę! Mówi się o wysokiej pozycji ze względu na umiejscowienie baku pod siedzeniem kierowcy. Owszem, przy pierwszym kontakcie rzeczywiście odniosłem takie wrażenie, ale zniknęło ono po dosłownie 100 m i już nie więcej nie pojawiło.
Średnie spalanie dla Honda Civic IX Tourer Facelifting
7,4
l/100 km
5,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Jazda stałą prędkością, przy użyciu tempomatu. Odcinek pomiarowy 10km. Dla każdej prędkości minimum 3 próby. 70 km/h 5,1 l/100km 75 km/h 5,2 l/100km 80 km/h 5,0 l/100km 85 km/h 5,3 l/100km 90 km/h 5,5 l/100km 95 km/h 5,7 l/100km 100 km/h 6,1 l/100km 105 km/h 6,2 l/100km 110 km/h 6,1 l/100km 115 km/h 6,8 l/100km 120 km/h 6,8 l/100km 125 km/h 7,2 l/100km 130 km/h 7,6 l/100km 135 km/h 8,1 l/100km 140 km/h 8,5 l/100km 145 km/h 9,0 l/100km 150 km/h 9,1 l/100km 155 km/h 9,5 l/100km 160 km/h 10,3 l/100km
6,7
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Potrafi zużyć sporo płynu do spryskiwaczy z racji tego ze przy pierwszym uruchomieniu spryskiwaczy z automatu uruchamiają się spryskiwacze reflektorów. Ale również można uruchomić oddzielnie spryskiwacze lamp. Mi ogólnie średnia spalania wychodzi na poziomie 7,4l/100km. Lecz nie ma problemu aby spalanie obniżyć 1l lub żeby spalił 1 l więcej. Obecne turbodoładowane jednostki potrafią spalić nawet 5,5l w trasie, ale jazda po mieście to spalanie rzędu 11l . W hondzie trzeba się mocno postarać aby spalić w mieście ponad 10 l. Mi się to osobiście jeszcze nie udało. Chyba ze ktoś będzie stał 3/4 trasy w korku. Sredni zasiego to 600-650km. Kiedy wskaźnik pokaże o km do przejechania. Lae spokojnie można jeszcze przejechać 100km na wskazaniu 0 km.
6,1
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda Civic IX
Trasa 280 km z Nürnbergi A3 za Frankfurt z krokami na autostradzie, prędkość do 130km/h na GPS, spalanie obliczone (auto zstankowane do pełna, przejazd 280km i ponowne tankowanie do pełna. Wynik 5,4 l/100km, spalanie według komputera 6,4l/100km. Coś pięknego.
Honda Civic IX Tourer Facelifting