Szukaj

Informacje o Honda Civic VII Coupe 1.7 i 125KM 92kW 2001-2005

Lata produkcji: 2001 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Nie przypominająca w niczym swoich poprzedników, zmieniona stylistycznie, nie do poznania siódma generacja Hondy Civic zadebiutowała na rynku w 2001 r. Krótki przód auta oraz znacznie wyższa i węższa karoseria sprawiły, że auto oddaliło się znacznie od wcześniej utrwalonego, sportowego charakteru, nawiązując kształtami raczej do rodzinnego minivana. Model przeszedł face-lifting w roku 2004, a rok później zakończono jego produkcję.
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz
Produkowany od 2001 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1668 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 154 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 94,4 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,7
~Daniel
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
Jestem bardzo zadowolony, jest szybkie do 100 co prawda 9 s ale to automat, natomiast dużo podróżuje po autostradzie wtedy prędkości ok 170km/h powodują że auto przyczepione jest do asfaltu. Samochód bardzo cichy do 140, wtedy ma 3,5tys obrotów/ min przy 160 jest to 4tys przy 200 5,5 tys. Ogromny bagażnik. Ogólnie auto wygodne, jeśli lubisz siedzieć nad ziemią. Autem przejechałem w 3 lata ponad 80tys km, jest ekonomiczne spalanie średnie 8,8 l gazu na 100, jeśli nawet jechałem autostrada przy jeździe do 200 nie spaliła 11l/100. Jazda z Wrocławia do Łodzi za pilotem w postaci Volvo XC 90.
4,3
~xzy
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
Pomimo niektórych bolączek tej serii Hondy Civic, daję najwyższą ocenę za całokształt. Samochód jest oszczędny, posiada dobre osiągi i jest niezawodny. Prezentuje się pięknie i budzi zainteresowanie. Jest to rzadki rodzaj nadwozia - przez rok widziałem tylko 2 takie Hondy. Polecam samochód każdemu, kto szuka oryginalnego auta, a jednocześnie sprawdzonego.
4,2
~Speedy
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
Ogólnie oceniam autko na dobry. Choć muszę zaznaczyć ze to taki dobry z wielkim plusem. Autko dla dwojga. Małe zwinne z zacieciem sportowym. Piękna linia nadwozia i wspaniały silnik rekompensuja takie mankameny jak głośne zawieszenie i inne wrodzone wady siódmej generacji civica. Prowadzi się dobrze. Mocy nie brakuje. Naprawdę rzadki model nadwozia. Przestronne z dużym bagaznikiem. Oszczędne. Całkiem bezpieczne( 4 poduszki ). Polecam je młodym parom albo singlom napewno młodym ludziom.
Średnie spalanie dla Honda Civic VII Coupe 1.7 i 125KM 92kW 2001-2005
7,7
l/100 km
8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
I tu muszę pochylic czoła w kierunku inżynierów hondy. Jak tylko się chce można osiągnąć naprawdę dobre wyniki. Żona niom i w sumie ja jak jeździłem z nią potrafiliśmy zejść do 6.5 litra w mieście. I nie było to wcale slamazarne toczenie się do 2000 rmp. Trasa prędkości do 130-140 km/h coś okolo6-7 litrów powyżej 160 niestety autko pochlanialo około 9 litrów ale i tak wydaje mi się ze nie było tak strasznie. Dla ciekawostki... przez pierwszy tydzień użytkowania kiedy to uśmiech nie schodzil minz twarzy i obroty nie spadały poniżej 6000 jadą po mieście Hania potrafiła pokonać 13-14 litrów na setkę. Ale to były testy tylko. Przy dynamicznej jeździe po mieście około 7.5 litra to całkiem przyzwoity wynik. Jeśli chodzi o ceny części to można tu mowic tylko o eksploatacji. Klocki tarcze płynu oleje. Samochód służył mi przez 2 lata bezawaryjnie. Nic tylko lac benzynę ( zalecają przez producenta 95 ) i jeździć.
7,1
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
Autko pali bardzo niewiele. W trasie przy prędkości 90km/h Spaliło 6,03 l/100km (trasa okolo 500 km w tym po mieście około 100km). Przy 120-130km/h i włączonej klimie 6.3 l/100km. Po mieście około 7.5l. Zimą 8.5l. przy ostrej jeździe nie przekracza 10 litrów.
6,8
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
Moja Honda za ekonomiczność dostaje najwyższą notę, gdyż przy silniku 1,7 spalanie jest identyczne jak w samochodach o pojemności 1,4 będących w rodzinie. Średnie spalanie przy jeździe 50%/50% miasto/trasa, wychodzi 7 litrów benzyny 95 na 100km, a nie mam lekkiej nogi. Zimą w mieście jadąc krótkie odcinki, gdy silnik nie ma okazji się nagrzać, potrafi przekroczyć 9L/100km, jednak nie przekracza 10L/100km

Usterki Honda Civic VII

Liczba wpisów: 41
Stukanie podczas jazdy
  • Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005
  • inne
  • 270 tys. km
Podczas jazdy słychać rytmiczne stukanie z przodu samochodu nasilające się wraz z prędkością. Stukanie jest odczuwalne w formie wibracji podłogi, a teraz najlepsze, stojąc w miejscu na luzie i gazując do 4000 obrotów nic się nie dzieje, a podczas jazdy stukanie zmniejsza się w okolicy 2000 obrotów, a zanika całkowicie przy 2000 obrotach jadąc pod górkę, albo przyspieszając - pedał gazu musi być wciśnięty. Ktoś ma pomysł co to jest, samochód i tak idzie do mechanika bo stukanie jest bardzo głośne, ale jestem ciekaw opinii internetów
Oczekuje na rozwiązanie
Szuranie, chrupanie,
  • Honda Civic VII Hatchback 1.7 CTDI 100KM 74kW 2001-2005
  • silnik
witam mam taki problem przy obrotach 1,5-2 tys/obr. slychac szuranie, chrupanie dość głośno nie zawsze, szczegolnie mocno przy puszczaniu gazu na biegu jałowym i po przejechaniu 1km na zimnym silniku i w zimie, jak jest cieplo to objawy sa znacznie mniejsze, potem hałas jest mniej wiecej stały, w silniku zostało prawie wszystko wymienione: rozrząd, pompa wody, rolki, alternator, turbosprezarka, dzwieki nadal są bez zmian, prosze o porade osób które mialy te same objawy w tym silniku. 1.7 CTDI civic 2004 nie wiem
Problem rozwiązany
3 komentarze
Drgania na układzie kierowniczym.
  • Honda Civic VII
  • układ kierowniczy
Mam problem, podczas dodawania gazu na jałowym biegu czuje na kierownicy oraz troche na fotelu i podłodze drgania,które wraz z dodawaniem gazu sa więcej wyczuwalne.Kolejna dziwna sprawa to podczas puszczenia pedału gazu obroty na okolo 3 sekundy zatrzymuja sie na 1100 obrotach a nastepnie wracaja do 800.Czasami podczas postoju np. na sygnalizacji spadaja gwałtownie obroty do 600 (co czuc na fotelu)i po chwili wszystko wraca do normy.Czy jakis doswiadczony mechanik hondy moze mi odpowiedziec co mam zrobic z tym fantem?Bede bardzo wdzięczny!!! niewiadoma
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Honda Civic VII Coupe