Szukaj

Informacje o Honda Civic VII Coupe 1.7 i 125KM 92kW 2001-2005

Lata produkcji: 2001 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Nie przypominająca w niczym swoich poprzedników, zmieniona stylistycznie, nie do poznania siódma generacja Hondy Civic zadebiutowała na rynku w 2001 r. Krótki przód auta oraz znacznie wyższa i węższa karoseria sprawiły, że auto oddaliło się znacznie od wcześniej utrwalonego, sportowego charakteru, nawiązując kształtami raczej do rodzinnego minivana. Model przeszedł face-lifting w roku 2004, a rok później zakończono jego produkcję.
Powagosław

Mniej prototypowy, awangardowy i rewolucyjny niż jego poprzednik, to fakt. Ale chyba nikt rozsądny nie spodziewał się kolejnej rewolucji. Jest ewolucja, której kierunek jest jak najbardziej słuszny. To wciąż piękny samochód.

~Powagosław
Luzacjusz

Civic wciąż odróżnia się od reszty konkurencji i wygląda jak statek kosmiczny. Ale o ile poprzedni model był wehikułem z „Gwiezdnych wojen”, ten nadaje się do pierwszych odcinków „Star Treka”. Czyli krok w tył. Subtelny i ze smakiem, ale jednak w tył.

~Luzacjusz
Produkowany od 2001 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1668 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 6300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 154 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 94,4 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Całokształt

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,7
~Daniel
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
Jestem bardzo zadowolony, jest szybkie do 100 co prawda 9 s ale to automat, natomiast dużo podróżuje po autostradzie wtedy prędkości ok 170km/h powodują że auto przyczepione jest do asfaltu. Samochód bardzo cichy do 140, wtedy ma 3,5tys obrotów/ min przy 160 jest to 4tys przy 200 5,5 tys. Ogromny bagażnik. Ogólnie auto wygodne, jeśli lubisz siedzieć nad ziemią. Autem przejechałem w 3 lata ponad 80tys km, jest ekonomiczne spalanie średnie 8,8 l gazu na 100, jeśli nawet jechałem autostrada przy jeździe do 200 nie spaliła 11l/100. Jazda z Wrocławia do Łodzi za pilotem w postaci Volvo XC 90.
4,3
~xzy
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
Pomimo niektórych bolączek tej serii Hondy Civic, daję najwyższą ocenę za całokształt. Samochód jest oszczędny, posiada dobre osiągi i jest niezawodny. Prezentuje się pięknie i budzi zainteresowanie. Jest to rzadki rodzaj nadwozia - przez rok widziałem tylko 2 takie Hondy. Polecam samochód każdemu, kto szuka oryginalnego auta, a jednocześnie sprawdzonego.
4,2
~Speedy
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
Ogólnie oceniam autko na dobry. Choć muszę zaznaczyć ze to taki dobry z wielkim plusem. Autko dla dwojga. Małe zwinne z zacieciem sportowym. Piękna linia nadwozia i wspaniały silnik rekompensuja takie mankameny jak głośne zawieszenie i inne wrodzone wady siódmej generacji civica. Prowadzi się dobrze. Mocy nie brakuje. Naprawdę rzadki model nadwozia. Przestronne z dużym bagaznikiem. Oszczędne. Całkiem bezpieczne( 4 poduszki ). Polecam je młodym parom albo singlom napewno młodym ludziom.
Średnie spalanie dla Honda Civic VII Coupe 1.7 i 125KM 92kW 2001-2005
7,7
l/100 km
8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
I tu muszę pochylic czoła w kierunku inżynierów hondy. Jak tylko się chce można osiągnąć naprawdę dobre wyniki. Żona niom i w sumie ja jak jeździłem z nią potrafiliśmy zejść do 6.5 litra w mieście. I nie było to wcale slamazarne toczenie się do 2000 rmp. Trasa prędkości do 130-140 km/h coś okolo6-7 litrów powyżej 160 niestety autko pochlanialo około 9 litrów ale i tak wydaje mi się ze nie było tak strasznie. Dla ciekawostki... przez pierwszy tydzień użytkowania kiedy to uśmiech nie schodzil minz twarzy i obroty nie spadały poniżej 6000 jadą po mieście Hania potrafiła pokonać 13-14 litrów na setkę. Ale to były testy tylko. Przy dynamicznej jeździe po mieście około 7.5 litra to całkiem przyzwoity wynik. Jeśli chodzi o ceny części to można tu mowic tylko o eksploatacji. Klocki tarcze płynu oleje. Samochód służył mi przez 2 lata bezawaryjnie. Nic tylko lac benzynę ( zalecają przez producenta 95 ) i jeździć.
7,1
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
Autko pali bardzo niewiele. W trasie przy prędkości 90km/h Spaliło 6,03 l/100km (trasa okolo 500 km w tym po mieście około 100km). Przy 120-130km/h i włączonej klimie 6.3 l/100km. Po mieście około 7.5l. Zimą 8.5l. przy ostrej jeździe nie przekracza 10 litrów.
6,8
Coupe 1.7 i 125KM 92kW
Honda Civic VII
Moja Honda za ekonomiczność dostaje najwyższą notę, gdyż przy silniku 1,7 spalanie jest identyczne jak w samochodach o pojemności 1,4 będących w rodzinie. Średnie spalanie przy jeździe 50%/50% miasto/trasa, wychodzi 7 litrów benzyny 95 na 100km, a nie mam lekkiej nogi. Zimą w mieście jadąc krótkie odcinki, gdy silnik nie ma okazji się nagrzać, potrafi przekroczyć 9L/100km, jednak nie przekracza 10L/100km

Usterki Honda Civic VII

Liczba wpisów: 44
KOROZJA
  • Honda Civic VII Hatchback 2.0 i 16V Type S 160KM 118kW 2004-2005
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Rdza, podwozie i błotniki tylne, reszta zdrowiuteńka bo nie ruszana. Sprowadzony z NIEMIEC 15-latek z przebiegiem 70oookm, zero konserwy, rdzy sporo na podwoziu, szczotka, szlifiera i jazda, zabezpieczenie, konserwacja, podwozie, profile, progi, drzwi maska, klapa. Tylne błotniki robione ale raczej z obtarć. Pomalowane i zabezpieczone na maxa. Będzie spokój parę lat. reszta bez zastrzeżeń, magiel po poprawce wady fabrycznej, stukanie. Wymiana custom ślizg, regulacja docisku listwy. Teraz igła. Jazda niczym nówką.
Tlucze w kierownicę i dzwoni
  • Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005
  • układ kierowniczy
  • 159 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 1
Witam. Po kupnie auta z 158tys zauwazylem po przejechaniu 1000km w pare dni jak mi tlucze na wybojach i dziurach przy wolnej jezdzie w drazek kierowczniczy. Nie przyjemny odgłos jakby mialo cos sie stac. Na dwuch diadnostykach niczego nie zauwazyli. Twierdze po jezdzie ze drazeki kierownicze z koncowkami drazkow mam do wymiany lub maglownica poluzowana ale niby jest sztywna. Pol os jakby pekla to ujechalbym eogule gdzies czy tez moze byc przyczyna? Nie moge znalesc usterki a musze jak najszybciej wymienic. Tak samo przy wdepnieciu gazu lekko dzwoni jakby swierszcz siedzial gdzies wokol maski, czy to zawory do regulacji czy lozyska w skrzyni do wymiany? Pozdrawiam.
1 komentarz
Tłucze
  • Honda Civic VII Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW 2001-2005
  • układ kierowniczy
  • 159 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Witam. Po kupnie auta z 158tys zauwazylem po przejechaniu 1000km w pare dni jak mi tlucze na wybojach i dziurach przy wolnej jezdzie w drazek kierowczniczy. Nie przyjemny odgłos jakby mialo cos sie stac. Na dwuch diadnostykach niczego nie zauwazyli. Twierdze po jezdzie ze drazeki kierownicze z koncowkami drazkow mam do wymiany lub maglownica poluzowana ale niby jest sztywna. Pol os jakby pekla to ujechalbym eogule gdzies czy tez moze byc przyczyna? Nie moge znalesc usterki a musze jak najszybciej wymienic.
Honda Civic VII Coupe