Szukaj

Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018

Informacje o Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, debiutująca na rynku europejskim w roku 2015. W Japonii model pojawił się w salonach przeszło rok wcześniej jako Honda Vezel. Nowa Honda HR-V bazuje na dwóch prototypach – Uraban Concept i HR-V Prototype z roku 2014, a nadwozie auta jest charakterystyczną dla obecnych czasów próbą syntezy walorów samochodów typu coupe oraz SUV. Wracając po blisko dekadzie od nazwy H-RV Honda zupełnie odmieniła charakter modelu. HR-V II jest powiązany konstrukcyjnie z Hondą Jazz, z którą dzieli platformę podłogową. Oferowany jest w Chinach jako Honda XR-V.
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 130 KM (96 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 155 Nm przy 4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 89,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~HR-V
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Po ponad roku mogę polecić z czystym sumieniem. Szukałem i kupiłem wersję najbogatszą, Executive - wszystkomajaca. Doprawdy, nic więcej nie potrzeba. Matrycowe światła led, czujniki zmierzchu i wycieraczek. Kamera na wstecznym więc z widocznością nie ma problemów. Auto bardzo oszczędne i niezawodne. Pali poniżej 6L/100 przy normalnej jeździe a na autostradzie 6,5. Kupa miejsca w środku i spory jak na SUV a bagażnik. Żadnych problemów z silnikiem ani skrzynią ( manual) ltrzeba tylko co 90tys zmienić olej w skrzyni. Automaty są delikatne jak powiedział znajomy mechanik z ASO - to skrzynia Aisin - zdarzają się awarie łożysk, naprawa … lepiej nie pytaj) dlatego kupiłem manual.
Dodane 9 miesięcy temu
4,9
~roman
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Auto które kupiłem 9 lat temu i wybaczam mu wszystkie minusy bo plusów na więcej. Dopiero po 9 latach jak wymieniłem akumulator zrozumiałem że honda wstawiła zbyt kiepski i trzeba już było wymienić wcześniej. Z plusów to pojemność i wygoda . Już przy pierwszym przeglądzie diagnosta nie dowierzał że takie małe gabarytowo auto może mieć tyle miejsca z tyłu i tak duży bagażnik. Podnoszone tylne siedzenia to niesamowita przestrzeń do wykorzystania w razie potrzeby. Hondy się nie sprzedaję tylko jeździ do oporu bo mam przejechane 175 tys i średnie zużycie 5,5 i na razie spokój. Aby komputer pokazał spalanie 8 trzeba jechać 180 co sprawdziłem tam gdzie tak można . Podoba mi się nowa CR V ale jej szerokość z lusterkami to 215 - nie na parkingi u nas ..
Dodane ponad rok temu
4,5
~Stanisław
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Kupiłem używaną hr-v z przebiegiem 42tyś. Teraz ma 65tyś. i w porównaniu do innych aut, którymi jeździłem honda jest o wiele lepsza. Choćby dojazd do mojej posesji 300m w jedną stronę dziurawej drogi gruntowej pokonuje codziennie przez 2 lata bez żadnych negatywnych zmian w zawieszeniu, bez skrzypienia kokpitu/tapicerki. W samochodach innych marek taki tor przeszkód degradował zawieszenie po 10tyś.km. Spalanie, przestrzeń w kabinie i wielki bagażnik w tej klasie hrv-ka jest nie do przebicia. ALE wyciszenie to w traktorze jest lepsze, trzeba było 7 stów dołożyć i samemu wygłuszyć komorę silnika i nadkola. Silnik 1.5 130 kucyków w wersji SPORT ten sam motor ma 182 konie, a więc jest jednostką nie wysilonoą. Rdzy brak.
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Na początku było pięknie. Niskie spalanie, nie przekraczające 6,0 litra na setkę. A teraz -w porównaniu do raportów innych właścicieli H-RV, to moja hAnia pali jak smok!!! Żeby było jasne - nie mam absolutnie ciężkiej prawej nogi, owszem, czasem trzeba przycisnąć, ale generalnie staram się jeździć ekonomicznie - mam zresztą włączone to Eco w aucie. Mimo to, moje wizyty na stacji są naprawdę bolesne. Troszkę może tłumaczy fakt, że mniej więcej połowa każdego dystansu, to krótkie odcinki, a może trzeba jakoś wyregulować silnik? W każdym razie, liczyłem na niższe spalanie.
Dodane 7 lat temu
6,1
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
samochód oszczędny pod względem zużycia paliwa , normalna jazda zgodnie z KD. Ostatnio maj 2021 zaskoczył niskim spalaniem na trasie Łuków , s 17 , dk 50 , a2 do Goliny , s11 , a2 , s5 w Poznaniu , do Skwierzyny starą dk2 potem s3 do Szczecina , prędkości jak zalecane 90 / 125-140 km/h zależy jaka droga . Spalanie 5,7 l / 100 km
Dodane 5 lat temu
5,8
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
samochód ma przejechane 25 000km, kupiłem demo z salonu. Automat. Idealny samochód do miasta. Nie pali dużo, nie jest ogromny ale miejsca jest dużo. Przejechałem 2000km na tej podstawie mogę powiedzieć że przy normalnej jeździe 50km dziennie - połowa trasy 60-90km/h, druga połowa miasto max 50km/h średnie spalanie około 5,5l. Nie jeździłem wcześniej automatem - generalnie jestem zadowolony. Samochód ma własną specyfikę.
Dodane 9 lat temu

Usterki Honda HR-V II

Liczba wpisów: 17
problem z drganiami kierownicy, koła wyważone
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW 2019-2021
  • układ hamulcowy
  • 35 tys. km
Dzień dobry. W moim przypadku problemem okazał się skorodowany z głębokimi wżerami tłoczek hamulcowy w lewym przednim kole. Objaw był taki, że po przejechaniu kilku kilometrów zaczynała drżeć kierownica. Wyważanie kół nie pomogło. Objaw bardzo się nasilił po gwałtownym hamowaniu. Sprawdziłem tarcze hamulcowe i lewej przedniej nie dało się dotknąć, pozostałe były ok. U mechanika po zdjęciu klocków nie można było cofnąć tego tłoczka. Wysuwał się z bardzo dużym oporem (pompka hamulcowa), ale cofnąć nie dawał rady tym przyrządem.
Dodane 7 miesięcy temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Dziwne stukanie podczas przyspieszania
  • Honda HR-V II SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018
  • silnik
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Honda HRV 2 ru8 2016r n16a3 1.6 i-dtec Parę dni temu usłyszałem stuki i objawia się to tym że od prędkości 50km/h w górę słychać stuki podczas dodawania gazu i przyspieszania , gdy gaz odpuszczę stuki zanikają . Na biegu jałowym nic nie stuka , obroty nie falują , nie kopci z wydechu , przyspiesza normalnie. Wymieniłem poduszkę silnika prawą górną ,tarcze i klocki przód ,wahacze przednie , łączniki tabilizatorów a nawet lewą półoś i niestety stuki nadal słyszalne . Olej wymieniany co 12-13 tyś. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny .
Dodane ponad rok temu
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może dziać się ze sprzęgłem. Co do samego sprzęgła nie zauważyłem spadków mocy, albo zapachu przypalonego sprzęgła. Ma może pomysł gdzie szukać usterki? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Dodane ponad rok temu
Oczekuje na rozwiązanie
Honda HR-V II SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów