Szukaj

Informacje o Honda Prelude V 2.2 i 16V 200KM 147kW 1998-2001

Lata produkcji: 1998 – 2001
Segment: Auta sportowe
Produkowany od 1998 do 2001 roku
Pojemność skokowa 2157 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 7100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 5250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Honda Prelude V 2.2 i 16V 200KM 147kW 1998-2001
10,8
l/100 km
10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,4
Coupe 2.2 i 16V 200KM 147kW
Honda Prelude V
H22A [na japonię], 10-letnia instalacja sekwencyjna LPG - mam auto od roku - spalanie gazu rewelacyjne, osiągi również. Przy normalnej [umiejętnej] dyszka gazu to norma, bez względu na to na której stacji tankuję, czasem uda się zejść poniżej. Ale to z racji na moc, bo jeździ się praktycznie bez wciskania gazu. Przy dynamicznej jeździe dużej różnicy w spalaniu nie ma. Na PB95 spalania nie znam, bo nie ma sensu na niej jeździć, bo brak różnicy w osiągach PBvsLPG. Mój n-ty samochód, ale kalkulując cena zakupu,wyposażenie, wygląd, osiągi i koszt utrzymania niczego lepszego w tym zakresie nie ma
10,5
Coupe 2.2 i 16V 200KM 147kW
Honda Prelude V
Seryjne H22A8 wydające się być dość zdrową jednostką. Spalanie w trasie na wioskach z predkosciami 60-80km/h, nie przekraczanie 2,5k RPM z dynamicznymi przyspieszeniami i przewidywaniem drogi na kilometr w przód, czyli najbardziej ekonomicznie jak potrafiłem. Dwie osoby na pokładzie i klima od czasu do czasu (upał). Silnik rozgrzany i zatankowany 98 ultimate z BP. Przejechane 102km i zatankowane do 3 odbicia tak samo jak poprzednio - 7,1l. Może i jest możliwość zejść niżej, ale taka jazda jest naprawdę męcząca tym autem. Normalna jazda w trasie i trochę miasta, trochę vtec'owania (kilka razy) i wychodzi koło 9-11 w zależności od długości tras i ciężkiej nogi. Przy jeździe latem nie przekroczyłem 12l w trybie mieszanym. Zimą w mrozy jeśli ktoś ma zamiar dojeżdżać do pracy krótkimi odcinkami do 5km... Jedna wielka masakra, 15-16l i to przy spokojnej jeździe do 2500RPM! Wiadomo, silnika zimnego do czasu rozgrzania nie kręcę i obchodzę się jak z jajkiem ;)
12,5
Coupe 2.2 i 16V 200KM 147kW
Honda Prelude V
Do zainteresowanych kupnem-Auto do oszczędnych nie należy ale panom bredzącym coś o 20 litrowym spalaniu już podziękujemy!Trasa przy dość ostrej jeździe(150-180km/h) 12-13 litrów.W mieście i tak nie bardzo jest gdzie kręcić auto powyżej 4-5 tyś obrotów więc mnie osobiście auto pali tyle samo co na trasie przy "niezbyt ekonomicznych prędkościach".Zaznaczam że auto mam od nowości ze 120000 przebiegiem.Wszystkie wymiany na czas i dobre paliwo.Panowie którym auto pali więcej niż 15 litrów chyba Wasz samochód umiera bo mój 200-konny silnik(H22A8) pali mniej niż Wasze 2.0... Jeśli ktoś kupuje sportowe auto żeby je "skarcić" gazem to mija się to z celem - Dupy szkłem się nie podetrze...Lepiej kupcie jakiegoś Opelka TD i gwarantuję że Wasze problemy ze spalaniem się skończą ;)
Honda Prelude V