Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Hyundai Accent II Sedan 1.3 i 12V 75KM 55kW 1999-2005

Hyundai Accent II Sedan 1.3 i 12V 75KM 55kW 1999-2005
Lata produkcji: 1999 - 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu była produkowana w latach 1999-2005. Accent II był nie tylko dużo większy od swojego poprzednika. Oprócz rozmiarów, nieco zmieniły się również kształty jego nadwozia. Charakterystycznym elementem samochodu była zupełnie nowa atrapa chłodnicy. Model nieźle sprzedawał się w Europie, jednak największą popularnością cieszył się w Australii. W 2003 roku przeszedł solidny face-lifting, po którym otrzymał symbol LC2. W innych krajach dostępny pod nazwami Hyundai Brio, Verna oraz Brisa de Dodge, a także Dodge Verna.
Powagosław
Duży postęp w porównaniu z poprzednikiem. Wygląda co najmniej poprawnie, choć z drugiej strony, nie ma w sobie nic, co wyróżniałoby go w rzeszy tak zwanych małych limuzyn. Z trzeciej strony, Accent chyba nie ma takich ambicji. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla tych, którzy zamiast pieniądze mówią pieniążki, chodzą na polskie komedie romantyczne do kina i marzą o klaskaniu u Rubika. Nie, nie i jeszcze raz nie. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Hyundai Accent II Sedan 1.3 i 12V 75KM 55kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 4
Koszt ogólny 49,34 PLN
PB49 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Dane techniczne Hyundai Accent II Sedan 1.3 i 12V 75KM 55kW 1999-2005

Podstawowe parametry Hyundai Accent II Sedan 1.3 i 12V 75KM 55kW
Produkowany od 1999 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1341 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 114 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71,5 x 83,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Hyundai Accent II Sedan 1.3 i 12V 75KM 55kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Hyundai Accent II

Liczba wpisów: 9

Przepływomierz.

dodał: ~zybi99, 7 lat temu
W samochodach z roku 2000 ten element bardzo czesto jest przyczyną wielu objawów niewłasciwej pracy. Typowe objawy : Zapala sie lampka CHECK Kod błedu P1128 Po zapaleniu silnika trzeba czekac aż silnik sie rozgrzeje bo gaśnie. Po odłączeniu akumulatora na ponad 10 minut i restarcie bardzo długi okres mapowania sterownika (przerywa , wypadają zapłony , szarpie , gaśnie) Po wymianie wszystkie te obiawy ustępują. Najlepiej kupić oryginalny firmy KEFICO (MOBIS) w sklepie KIMOTO za 199.99 zł , wszystkie chińskie podróbki to dziadostwo które szybko wysiada.

Wyciszenie.

dodał: ~Piotr, 9 lat temu
Ja mam hyundaia z 96r zrobilem nim 80tys km w 8mies i zadnej awarij tylko lałem gaz i dalej i teraz jest tak samo leje i jade

Skrzynia biegów.

dodał: ~budda30, 8 lat temu
U mnie nie jest aż tak żle gdyż biegi wchodzą delikatnie i bez żadnej loterii. Fakt, że 1-szy można wysprzęglić i załączyć nawet bez wciskania sprzęgła a wsteczny ciężko jest załączyć, fakt, że czasami zacina się 4-ty ale jadąc biegi przerzucam dwoma palcami. Nie słyszę żadnych zgrzytów lub wysprzęglania się biegów i tym podobnych rzeczy. Auto ma już 13 lat. Zanim go kupiłem wcześniej właściciel (niemiec) musiał na nim nieżle gazować bo lekki remont silnika po zakupie musiałem zrobić no i sprzęgło wysoko bierze ale nie narzekam - jestem bardzo zadowolony z tego auta.

Publikacje o Hyundai Accent

Newsy o Hyundai Accent