Szukaj

Informacje o Hyundai Coupe I

Lata produkcji: 1996 – 1999
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy o nadwoziu kompaktowego coupe (segment G) produkowany w latach 1996-2008. Coupe był następcą modelu S-Coupe. Od początku samochód wyróżniał się ciekawą, niespotykaną w innych autach marki stylistyką, co zapewniło mu sporą popularność. Powstały trzy generacje Coupe, ostatnia debiutowała w 2002 roku, od roku 2005 oferowana w wersji po face-liftingu. Na niektórych rynkach (np. w USA, Australii, RPA i Austrii) model funkcjonuje pod nazwą Tiburon. W Korei Płd. i Kanadzie oferowany jest jako Tuscani. Jego miejsce w ofercie Hyundaia zajął model Genesis Coupe.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo ładny, bardzo dobry w prowadzeniu i znacznie tańszy od konkurencji. Naprawdę ładny sportowy wóz. Czy to na pewno Hyundai? ~Powagosław
Luzacjusz
Nissan 350Z dla ubogich. Ale to żadna ujma. Gdyby każdy równie efektywnie korzystał z dobrych wzorców, nie byłoby na świecie brzydkich samochodów. ~Luzacjusz

Hyundai Coupe I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Hyundai Coupe I

Liczba ocen: 134
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Karoseria + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Krzysztof
Coupe 2.0 i 16V 137KM 101kW
Hyundai Coupe I
Auto jak za tą cenę jest świetne, pod warunkiem, że nie kupimy w agonalnym stanie - zanim kupiłem model Coupe, oglądałem 6 egzemplarzy. Najczęstsze bolączki to nadmierne zużycie oleju przez wyeksploatowane uszczelniacze zaworowe i pierścienie tłokowe. Remont silnika jest tani, naprawy tanie - większość rzeczy bez ingerencji w silnik można naprawić w domowym zaciszu. Z częściami nie ma problemów - hurtownie są dobrze zaopatrzone a ściągnięcie z ASO nie rujnuje budżetu. Mój silnik 2.0 16V G4GF o dziwo był bardzo elastyczny już od niskich obrotów - tajemnica tkwi w fabrycznie zastosowanym indukcyjnym kolektorze ssącym. Silnik świetnie nadaje się do LPG - pod warunkiem, że jest to sekwencja. Prowadzenie auta sprawia uśmiech na twarzy a niska masa auta potrafi pokazać walory tych niby 139KM ale jakże ochoczo gotowych do współpracy. Przez 5 lat jedyna awaria która uniemożliwiła dłuższą jazdę to alternator i na tym na szczęście się zakończyło. Wady to głównie: - Hałas przy wyższych prędkościach ale wystarczy wyciszyć auto matami butylowymi i różnica w podróżowaniu jest znaczna. Nie jest to limuzyna więc nie oczekujmy, że w kabinie będzie panowała cisza. - Więcej wad nie znalazłem. Zalety: - Ponad przeciętne prowadzenie, przyjemność z pokonywania zakrętów - Hamulce oraz system wspomagania hamowania zwiększający siłę przy mocnym wciśnięciu pedału hamulca - Tanie części - Odporne zawieszenie i fajny kompromis między twardością a amortyzacją - Precyzyjny układ kierowniczy - im wyższa prędkość, tym cięższy ruch kierownicy - Wydajna klimatyzacja - Metalowa uszczelka pod głowicą - Silnik podatny na przeróbki mechaniczne - wystarczy zrobić układ dolotowy CAI i auto zmienia swoją charakterystykę diametralnie. Na początek przygody z mocniejszymi silnikami, polecam każdemu kto oczekuje od auta przyśpieszenia poniżej 8s do 100 oraz elastyczności - ten silnik na 4 biegu przy prędkości 50km/h wyrywa się wręcz do jazdy bez żadnej zadyszki :)
3,3
~Graveir
Coupe 2.0 i 16V 137KM 101kW
Hyundai Coupe I
Bardzo niedoceniane, świetne auto pseudosportowe. Osiągi, jak na tamte lata, bardzo dobre, trakcja też (i to pomimo za wąskich o centymetr, całorocznych Nexenów...), wartość użytkowa lepsza, niż w nowym Toyobaru GT-BRZ (w japońskich bliźniakach, kiedy zajmę miejsce kierowcy, na kanapie może usiąść sobie osoba bez nóg - w 'hultaju' mieściła się za mną bez problemu żona - z nogami!)... cóż można dodać, samochód nie udaje rodzinnego pojazdu, którym absolutnie nie jest, ale przy bardzo ładnej, sportowej linii, zaskakuje praktycznością, a jak na swój wiek, segment i pochodzenie, zaskakuje możliwościami na drodze.
4,2
~JohnnyB
Coupe 2.0 i 16V 137KM 101kW
Hyundai Coupe I
Całokształ ogólnie powiem że bardzo dobrze, auto mocno nie doceniane, dajace sporo frajdy z jazdy o nie bagatelnym wyglądzie, mi tam się bardzo podoba, szczególnie w kolorze żółtym, ale opinnie są podzielone. Silnik elastyczny, ale nie powalajacy osiagami, dość paliwożerny, ale prosty w utrzymaniu, mało awaryjny, nie za duży zatem może jakiś ślimak w środku zagości, najpier porzadny wylot, zimny dolot i moze odzyskam serię. W porównaniu z innymi Coupe oryginalny, nie ma go za dużo, naprawde tani w utrzymaniu, za świece, miske olejową, wszytskie paski, filtry, rozrząd, olej, uszczelki, zapłaciłem 700 PLN w IC, za tyle to nie kupie rozrządu do Mazdy nie mówiąc o reszcie. Wyposażenie auta naprawde wysokie, skórzana tapicerka, skórzana podsufitka, ABS, wspomaganie, klimatyzacja, pełana elektryka, tego nie mam w 3 letniej służbówce!!! Kolejnym autem w Coupe będzie też Hyundai ale Genesis, bo z auta świetnego jakim było Coupe zrobili idealne, przenosząc napęd z przodu na tył :-). Serdecznie polecam, zwłaszcza ludziom młodym, ciekawa alternatywa dla BMW, Golfów, Civiców, a na pewno tańsze w utrzymaniu no i nikt tego nie ukradnie :-). Za kilka miesiecy znowu coś dodam, ale póku co odpukać jest na prawdę bardzo dobrze
Średnie spalanie dla Hyundai Coupe I
8,2 – 9,5
l/100 km
8,9 – 10,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,5
Coupe 1.6 16V 116KM 85kW
Hyundai Coupe I
Auto mieści w 10-12l lpg, nie zależnie jak bardzo chcę oszczędzać, robiłem eksperyment 100km prz naprawdę oszczędnej jeździe, zero jakichkolwiek przyspieszań większych, ciągle do 90km/h bez klimy i 9,5l lpg, ciężka noga plus klima 12l lpg, normalnie czyli do 130 i bez zamulania to w okolicach 11lpg, wniosek nie należy oszczędzać, maksymalnie 2l różnicy. Prosty silnik benzynowy praktycznie nie ma się co popsuć, zawieszenie również sprawdzone patenty, proste japońskie - nie ma pierdół do popsucia. Jeden minus - RDZA, jeżeli ktoś widział tego hyundaia bez rdzy z tyłu na nadkolach to było robione, bo ona musiała tam być. poza tym ekonomiczne, przyciagające wzrok i troche głośne w środku. Trzyma się asfaltu jak przyklejone. Polecam na pierwsze auto. Smierć VW :)
11,0
Coupe 2.0 i 16V 137KM 101kW
Hyundai Coupe I
Posiadam Hyundaia od półtora roku. W cyklu miejskim przy spokojnej jeździe nie udało mi się zejść poniżej 10 litrów benzyny, w zimie do 12 litrów. W trasie udało mi się zejść do 9 litrów (140-180km/h) tak, że sam byłem zaskoczony, że mimo takich prędkości udało się osiągnąć taki wynik. Kilka miesięcy temu zamontowałem instalacje sekwencyjną, spalanie - w mieście ok. 12-13 litrów, trasa ok. 10-11 l. Jak na sportowy samochód z silnikiem 2 litrowym uważam, że wcale dużo nie pali. Jeżeli chodzi o awaryjność jest raczej na niskim poziomie a części jest pod dostatkiem i są stosunkowo nie drogie. Pozdrawiam
7,4
Coupe 1.6 16V 116KM 85kW
Hyundai Coupe I
Samochód nie pali dużo jak mi się zdawało że będzie, pewnie też dlatego że jestem kobietą i nie mam szczególnej satysfakcji z tego że ruszę pierwsza na światłach przed jakimś dresem w swoim 20-letnim Helmucie. Staram się jeździć ekonomicznie i co widać wychodzi mi. Na trasie ok 6,7 z chwilowymi męskimi ambicjami typu a właśnie że się nie dam wyprzedzić, więc nieźle. Średnia prędkość na trasie 120 - 190 km. Miasto 60-80 oczywiście bez korów. Poza tym samochód jest cudowny w każdym znaczeniu tego słowa, jest to moje 1 auto, mam go od roku i ani raz nie zawiódł. Leje się tylko benzynę i niestety trochę oleju też pije. Ale wygląd rekompensuje wszystko
Hyundai Coupe I