Szukaj

Informacje o Hyundai Elantra III Sedan

Lata produkcji: 2000 – 2006
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od roku 1990 kompaktowy sedan klasyfikowany w klasie niższej średniej (segment C), następca modelu Stellar. Elantra jest najlepiej sprzedającym się modelem Hyundaia na świece – dotychczas z hal produkcyjnych zjechało ponad 10 milionów egzemplarzy tego modelu. Do końca drugiej generacji w niektórych krajach Starego Kontynentu (także w Polsce) oraz w Australii oferowany był pod nazwą Lantra ze względu na podobieństwo nazwy do Mitsubishi Elante oraz Lotusa Elana. Nazwa została zunifikowana począwszy od trzeciej generacji (wyłączając Koreę Południową, gdzie auto sprzedawane jest pod nazwą Avante). Najnowsza, szósta generacja Hyundaia Elantra jest dostępna od roku 2016.
czytaj więcej
Powagosław

Bardziej konserwatywne podejście do „rzeźbienia w płynie”, jak określa swój design Hyundai, okazało się strzałem w dziesiątkę. Elantra jest mniej krzykliwa, bardziej elegancka, proporcjonalna w swoich kształtach i rozmiarach. Czasem mniej znaczy więcej.

~Powagosław
Luzacjusz

Kompaktowe sedany mogą być karykaturalnie pokraczne jak podmiejskie wille polskich biznesmenów. Mogą też mienić się swoistym, wymuszonym nieco urokiem, wszak hasło „kompaktowy sedan” samo w sobie jest dość kuriozalne. Elantra jest w tej drugiej grupie, gratulacje.

~Luzacjusz

Hyundai Elantra III Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4525 mm
Szerokość 1720 mm
Wysokość 1425 mm
Rozstaw osi 2610 mm
Rozstaw kół - przód 1485 mm
Rozstaw kół - tył 1475 mm
Zwis przedni 915 mm
Zwis tylny 1000 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1222 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 415 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Średnie spalanie dla Hyundai Elantra III Sedan
7,5 – 8,8
l/100 km
6,9
l/100 km
8,7 – 10,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Sedan 2.0 CRD i 113KM 83kW
Hyundai Elantra III
ekonomiczność to zawsze albo za dużo pali, albo za mało ma koni, silnik jest bardzo żywy przy 100/h i na 5 biegu nie trzeba redykować z wyprzedzaniem i do 160 migiem się zbiega, niesaowite, poprostu jest to nowsza konstrukcja niż w a4, golf, tdi, bardziej ma rozłożony moment i to jest ciekawe, długi jest na biegach prawie jak benzyna, crdi to taka przejściówka między dieslem a benzyną, ciągnie od 2 tys do 4,5 tys tak konkretnie, potem słabnie, wspomnę też że bardzo ładnie brzmi po tych 4 tys. taki charakterystyczny burkot porównywalny do 5 cylindrowca starej audicy 2,3 setki
8,8
Sedan 2.0 141KM 104kW
Hyundai Elantra III
Przy średnim spalaniu na zimowych lepkich oponach 9,5l/100km LPG i 8,5l/100 na letnich, samochód przy tym silniku i skrzyni biegów daje mi poczucie wolności. Myślę aby zdemontować LPG i kupować PB u ruskich i wyjdzie na to samo.
7,4
Sedan 2.0 141KM 104kW
Hyundai Elantra III
na poczatku obawialem sie silnika 2 litrowego z powodu zuzycia paliwa,i tutaj b.mila niespodzianka,wczesniej bylem posiadaczem corsy C ktora palila zaledwie pol litra mniej niz hyundai,w trasie na dystansie 1000 kilometrow(autostrada) przy predkosci ok.120 k\\h.silnik spala wg.wskazan kom. oraz moich obliczen 6,1 L rewelacja,,biorac pod uwage pojemnosc skokowa silnika.miasto porazka 12L ,lepiej korzystac z roweru ;)
Hyundai Elantra III Sedan