Szukaj

Informacje o Hyundai i20 I

Lata produkcji: 2008 - 2015
Segment: Auta małe
Produkowana w latach 2008-2014 pierwsza generacja Hyundaia i20 wprowadzona została na rynek w miejsce modelu Getz. Najmłodsze auto w gamie nowych małych kompaktowych samochodów Hyundaia (których nazwa powstała przez połączenie litery „i” oraz wielokrotności dziesiątki). Projektantem i20 był Thomas Burkle z projektowego centrum Hyundaia w Russelsheim. Powstał na platformie podłogowej Hyundai-Kia PB Platform, którą dzieli m.in. z Kią Venga. Hyundai i20 dostępny jest w wariantach 3- i 5-drzwiowym. Model przeszedł facelifting w roku 2012.
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Oceny Hyundai i20 I

Ogólna ocena
4,12
Średnia dla segmentu 3,97
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(72%) NIE(28%)
ZALETY + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik
WADY - Koszty utrzymania - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Dane techniczne Hyundai i20 I

Moc silników 75–128 KM
Pojemność silników 1,1–1,6 l
Prędkość maksymalna 158–190 km/h
Przyspieszenie 0-100 9,5–16,2 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Hyundai i20 I
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 188
Koszt ogólny 23,06 PLN
LPG8.95 PLN
ON29.19 PLN
PB28.86 PLN
Wydatki serwisowe 5,47 PLN Pozostałe wydatki 9,58 PLN

Publikacje o Hyundai i20

Newsy o Hyundai i20

Opinie o instalacjach LPG Hyundai i20 I

Liczba wpisów: 7

Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW 2012-2015

Nasze I20 ma fabryczną instalację gazową i o ile jeździ się na niej dobrze o tyle nie da się powiedzieć, że nie sprawia żadnych problemów. Sonda lambda, że niby szwankowała. Wymieniana kilka razy, okazało się że to jednak coś w instalacji LPG do wymiany. Generalnie przez 4 lata użytkowania samochodu (od nowości) poza przeglądami byliśmy w serwisie z 10 razy i prawie zawsze sie okazywało, że to przez gaz. Aż w końcu przy 60 tys. km szlag trafił silnik, olej dostał się do płynu, płyn do cylindrów, wszystko się wypaliło, cylindry porysowały, samochód stanął... Silnik wymienili na gwarancji...
dodano 2 lata temu przez frustrat

Hyundai i20 I Hatchback 5d 1.6 CVVT 126KM 93kW 2008-2012

na serwis instalacji gazowej jeżdżę co 10tys, tak jak producent zaleca, przy gazie ważny jest dobry olej i filtr powietrza - jak się o to dba to z własnego doświadczenia mogę napisać - że z autkiem nic się złego nie stanie od 15 lat jeżdżę na gazie rocznie około 80 000km robię co dwa lata auto zmieniam i nigdy silnika nie naprawiałem - choć zawsze używane kupuje auta 2-4 letnie które mają mniej niż 100 000 km przejechane i sam je gazuje.
dodano 2 lata temu przez Pawel

Hyundai i20 I Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW 2008-2012

Instalację LPG montowałem w zeszłym roku jak już gwarancja była na wykończeniu. Trochę się obawiałem bo nigdy nie miałem auta na gaz. Ale okazało się że zrobiłem prawie 20 tys km i wszystko ok. Zakład (Czakram) był z polecenia znajomego podobnie jak instalacja. W serwisie byłem tylko raz na obowiązkowy przegląd. Jak do tej pory wszystko działa jak należy, auto mało pali, instalacja już niedługo się zwróci.
dodano 3 lata temu przez Feliks