Szukaj

Informacje o Hyundai i20 I Hatchback 3d

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Auta małe
Produkowana w latach 2008-2014 pierwsza generacja Hyundaia i20 wprowadzona została na rynek w miejsce modelu Getz. Najmłodsze auto w gamie nowych małych kompaktowych samochodów Hyundaia (których nazwa powstała przez połączenie litery „i” oraz wielokrotności dziesiątki). Projektantem i20 był Thomas Burkle z projektowego centrum Hyundaia w Russelsheim. Powstał na platformie podłogowej Hyundai-Kia PB Platform, którą dzieli m.in. z Kią Venga. Hyundai i20 dostępny jest w wariantach 3- i 5-drzwiowym. Model przeszedł facelifting w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 I Hatchback 3d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Promień skrętu 5,2 m
Długość 3940 mm
Szerokość 1710 mm
Wysokość 1490 mm
Rozstaw osi 2525 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1503 mm
Zwis przedni 785 mm
Zwis tylny 630 mm
Prześwit 150 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1074 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1005 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 970 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1350 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1340 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1295 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1285 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 295 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 70 kg
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,3
~Bart
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Tytułem wstępu - auto z 2009r., na stronie jest błędny zakres. Kupiony jako trzylatek z 43tys km, obecnie 100tys więcej. Żadnych poważniejszych awarii mechanicznych, jedynie efekty normalnej eksploatacji na dziurawych drogach: łączniki stabilizatora (2x75zł), łożyska (2x100zł), drążek (2x90zł) + końcówka drążka kierowniczego (2x85zł). Jak na 8 lat użytkowania nie jest źle ;) Z elektroniką gorzej, bo bardziej irytująca: trzykrotna wymiana przełącznika kierunkowskazów/wycieraczek, naprawa automatu stopu. No i blacha, największy chyba mankament i20 - okolice klamek drzwi dwukrotnie robione w serwisie (kupiony jeszcze na końcówce gwarancji), 3-4 lata później bąble znów wyszły. Tym razem również na klapie bagażnika. Pali 6,3l/100km (średnia ze 100tys. km, tryb mieszany). Dla dwóch osób bardzo wygodny. Jak na gabaryty i moc dobrze się jeździ po stromych i krętych drogach, sprawdzony na dłuższych i wymagających trasach (alpejskie/norweskie serpentyny). Dla niezdecydowanych - polecam :)
3,0
~didi
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Ceny przeglądów to jakaś żenada, ponad 800zł gorzej jak w mercedesie. Wszystko skrzypi, lakier rysuje się od powietrza, skrzyna wg.mnie jak worek gwoździ z lewarkiem. źle zestrojone sprzęgło, itd.... Zalety? - narazie się nie psuje jak konstrukcjie niemieckie. Dlatego go kupiłem i pod tym względem wolę silniki koreańskie. Auto dobre dla mało wymagających- auto do jazdy z A do B.
4,1
~mayki
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Średnie spalanie dla Hyundai i20 I Hatchback 3d
6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Mam od nowości, mam założone światła dzienne, stosuję jazdę normalną ale prawie codziennie "ecodriving", umiem jeździć ekonomicznie, ale to auto się do tego nie nadaje. To poprostu smok. Niech mi ktoś jeszcze powie że mały silnik jest ekonomiczniejszy od np. 1.6 to go ..pogłaskam. To auto nadaje się tylko do samego miasta. Jazda powyżej 90/100KM powoduje wir w baku. Moja ostatnia benzyna z takim małym "pseudo napędem". Ale autko poza spalaniem w zasadzie naprawde da się lubić a jeździłem wieloma markami. Dla spokojnej osoby lub dziewczyny w sam raz.
6,8
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Generalnie jak na taki silnik to szału nie ma... No ale z niemieckimi 1.2 w sumie tak samo- im większa prędkość tym większy wir w baku. Do jazdy po mieście i okolicach jest ok. Zrezygnowałem z diesla i koniec z awariami a spalanie o litr wieksze, no wiadomo auto mniejsze niż BMW :) Takie czasy.... trzeba eko :)
6,8
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Jeżdżę głównie po mieście i po autostradach. Jazda po autostradach z prędkością 130-140 km/h (obroty silnika od 3500 do 4000). Czy przy takich obrotach może być aż ta wysokie zużycie paliwa? Z tego co piszą inni użytkownicy tego auta to zużycie paliwa mają mniejsze. Czyżby w moim było coś nie tak?
Hyundai i20 I Hatchback 3d