Szukaj

Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW 2014-2015

Informacje o Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW 2014-2015

Lata produkcji: 2014 – 2015
Segment: Auta małe
Podczas jazdy miejskiej warto rozważyć podstawowe jednostki benzynowe – 1.2 75KM lub 1.2 84KM. Trzeba tylko pamiętać, że moc uwalniają dopiero w drugiej połowie obrotomierza, a na trasę znacznie lepszy będzie 100-konny motor 1.4l. To właśnie on jest też najbardziej uniwersalny. Co z dieslami? Podstawowy 1.1 CRDi 75KM nie grzeszy dynamiką, ale 1.4 CRDi 90KM to już ciekawa propozycja. Jest dość elastyczny i oszczędny – w sam raz na długie trasy.
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1248 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 84 KM (62 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 122 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 78,8 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(72%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria

Wybrane oceny

3,5
~2man
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Samochód fajny i zwrotny do miasta.. Nie najgorsze spalanie przy 1.2 i 84 km.. Z minusów: trzeba sporo wachlowac z uwagi krótkie przełożenia w skrzyni biegów za wyjątkiem 5 biegu.. Klima czyli np chłodzenie dobrze odczuwalna od 3... Miękki lakier i aluminiowe felgi.. Raz dwa po jeździe na gorszej drodze widac ubytki.. Jeszcze zdziwiło mnie dziwne wyposażenie auta.. Z jednej strony klima, kamerka cofania, kontrola pasa ruchu czy podgrzewana kierownica a z drugiej brak podłokietnika.. Dodam że autko z 2015 r. kupione jako używane z Niemiec od handlarza i wykonany serwis w ASO już na mój koszt..
Dodane 3 miesiące temu
4,6
~Bolo
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Auto użytkuje na gazie od 39kkm a mam 214kk, przejechalem nim 180kkm w 4 lata. Pierwsze wrażenia jak przesiadłem się z focusa z 2008 r. do i20 - jak tu cicho i dużo miejsca, a samochod 60cm krótszy. Generalnie przejechałem 180kkm na gazie i w aucie nie dzieje się nic niepokojącego. Jak ludzie piszą, że niewygodny, sprzęgło, klocki itd. do wymiany, to nie powinni jeździć. Ja wymieniam co 15kkm olej i filtr + przeglad gazowy to koszt 350zl, co 30kkm olej, filtry, swiece + przeglad gazowy - 500zl. Wymieniłem klocki tył po 100kkm - 200zl, przod po 210kkm - 250zl, pasek po 160kkm - 200zl. I żarówki co roku - 30zl co rok. Ubezpieczenie - 500 zł OC., przeglad 162zl. Dywanik sie wytarl - 50zl. Więcej kosztów nie ma. Spalanie miasto lub trasa 120km/h - 7l gazu. 140km - 8l gazu. Benzynę tankuje raz na 4 m-ce zbiornik 45l. Pobiera benzyne przy obr. pow. 3500 i przy rozruchu. W zimie lubi benzynę na rozgrzewkę gdy poniżej zera. Generalnie auto miejskie, takie jego przeznaczenie, ale w trasach dobrze sobie radzi do 120km/h. Jak ktoś lubi jeździć szybciej niech szuka innego auta. Generalnie auto lubi obroty, nie jest ospale. Wyprzedzam wszystko ,co możliwe jak się śpieszę, trzeba mieć tylko umiejętności. Trzeba wiedzieć jak operować biegami, redukować, odwzajemnia się wtedy dynamiczna, szybka jazda, inni kierowcy w szybszych autach są w szoku. Auto nigdy mnie nie zawiodło, nigdy nie stanęło, jest super ekonomiczne i super tanie w eksploatacji, a jeżdżę dużo 4000km/m-c. Nie bierze oleju, dobrze hamuje, dobra widoczność. Z tyłu nic nie widać, trzeba patrzyć przez ramię, w lusterka i pasuje. Nie mam czujników. Nigdy w nic nie wjechałem. Z minusów, ale każde auto ma swoje minusy, to parują szyby jak pada, zmienia się sama godzina w zegarku czasami, słaby lakier szybko się rysuje, niskie zawieszenie, powoli na progach, auto dla 1-2 osób, powyżej tego traci zupełnie dynamikę. Krótka jedynka tylko do ruchu auta, wsteczny jest starego typu asynchroniczny i musi wejsc w tryby żeby zaskoczył. Ale to mi nie przeszkadza. Nauczyłem się go obsługiwać. Jak szukacie taniego auta, niezawodnego bez wizyt u mechaników, jeździcie do 120km/h (powyżej jest glosno), lubicie bawić się skrzynia biegów, redukować, dla mnie to jest zabawa, nie potrzebujecie auta do pokazania się, a później do mechanika, to auto jest dla was. Byłem nim we Włoszech, na Węgrzech, na Slowacji, codziennie dojeżdżam do pracy 40km, dużo jeżdżę po Polsce i nigdy mnie nie zawiodło i tankuje gaz za 100zl i 500 km przejeżdżam i mam awaryjnie 700km w baku benzynowym za 200zl. Polecam.
Dodane 5 miesięcy temu
2,9
~paweł
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Witam.auto uzytkowałem 3 tygodnie w Hiszpanii.Auto z wypozyczalni.Przede wszystkim auto za słabe,w 4 osoby każdy podjazd,górka była problem w 2 osoby również obowiazkowe redukcje nawet przy rozpedzeniu....Nie ten silnik.Auto w prostej konfiguracji jak mniemam basic wiec nie ma problemu z plastikową kierownicą,zaslepkami czy korbkami z tyłu...System audio wystarczajacy,wyswietlacz monochromatyczny bez szału ale funkcjonalny.Zawieszenie sprężyste ,skrzynia działająca poprawnie,krótkie dobre precyzyjne skoki,przestrzeń z przodu bez zastrzeżeń z tyłu nie siedziałem.Teraz to co irytuje.Szum uszczelek i z prawej i lewej strony z przodu powyzej 80km/h z wrażeniem że wiatr chce sie wedrzec do środka.Uszczelki sprawdzone,żadnych braków nie stwierdziłem,wyglada na wadę materiałową albo konstrukcyjną.Brak regulacji pionowej pasów bezpieczeństwa - idiotyczna oszczędnośc bo ile to moze kosztować? Zakładam ze w droższych wersjach tez tak może byc co wydaje się w tych czasach absurdem.Lusterko wsteczne sie nie ściemnia,odwykłem od tego więc jazda w nocy z kimś za plecami dość męcząca.Jeszcze jedna sprawa....po tygodniu jazdy autem z czarnym,depresyjnym wnętrzem i do tego z szarym,ciemnym lakierem depresja murowana.Serdecznie nie polecam bo problem wydaje sie błahy ale to po prostu brzydka,smutna mieszanka.Kształt bryły auta nowoczesno-nijaki,na parkingu idealnie sie maskuje :)
Dodane 2 lata temu
Średnie spalanie dla Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW 2014-2015
6,2
l/100 km
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Samochód kupiony z przebiegiem 147tys dla dziewczyny i to był strzał w dziesiątkę mimo że szukaliśmy wersji z silnikiem 1.4 ale po zakupie 1.2 jesteśmy bardzo zadowoleni zwłaszcza niskiego spalania. Auto jeździ mieście jak i w trasie do 130km/h i średnie spalanie benzyny to 4.7-4.9 na komputerze 10 tys km, lecz po zatankowaniu i przeliczeniu wychodzi 4.9-5.3 co i tak jest rewelacyjnym spalaniem. Auto czasami trochę uspale lecz gdy kręci się je do 5tys obrotów staje się naprawdę żwawe. Jeśli chodzi o eksploatację to ceny są śmiesznie niskie. Jeśli ktoś szuka bezawaryjnego i oszczędnego auta to i20 z silnikiem 1.2 to świetny wybór. Początkowo planowaliśmy montaż LPG leć po przeliczeniu instalacja zwracała by się przy tym spalaniu bardzo długo więc zrezygnowaliśmy z tej możliwości. Serdecznie polecamy autko.
Dodane 1 miesiąc temu
7,9
Liczba komentarzy: 1
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Tragedia! Jestem załamany samochód kupiony prosto z salonu. Byłem przekonany, że kupuje zwykłego benzyniaka i będzie palił max 6l/100km niestety okazało się, że samochód pali grubo ponad 8l. Całkowity brak mocy, samochód miał być przeznaczony na niewielkie trasy z miasta do domu ale nawet tu się nie sprawdza. Totalna porażka odradzam. Jeśli do samochodu będę zmuszony wstawić instalację gazową samochód straci bagażnik, przepraszam ja stracę bagażnik i po co mi będzie taki samochód. Katastrofa, nie polecam!!!
Dodane 6 lat temu
5,5
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Auto na kołach 15 cali i oponie Michelin Cross Climate, paliwo Shell V-Power: Miasto (GOP) 5,2-5,8l/100km zależnie od warunków i dynamiki (najmniej wiosną, najwięcej przy korkach z klimą), trasa do 120km/h 5,5-5,8l/100km, autostrada do 140km/h - 6,3l/100km, jazda landówką poniżej 5l/100km. Najlepszy samochód jaki miałem.
Dodane 3 lata temu
Hyundai i20 II Hatchback 5d

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów