Szukaj

Informacje o Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW 2014-2015

Lata produkcji: 2014 – 2015
Segment: Auta małe
Podczas jazdy miejskiej warto rozważyć podstawowe jednostki benzynowe – 1.2 75KM lub 1.2 84KM. Trzeba tylko pamiętać, że moc uwalniają dopiero w drugiej połowie obrotomierza, a na trasę znacznie lepszy będzie 100-konny motor 1.4l. To właśnie on jest też najbardziej uniwersalny. Co z dieslami? Podstawowy 1.1 CRDi 75KM nie grzeszy dynamiką, ale 1.4 CRDi 90KM to już ciekawa propozycja. Jest dość elastyczny i oszczędny – w sam raz na długie trasy.
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1248 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 84 KM (62 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 122 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 78,8 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Widoczność

Wybrane oceny

3,5
~xud99
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Hyundai i20 II
Rok produkcji 2017 1.2 85 kM LPG wersja Comfort. Ciekawostka , fabryczna instalacja LPG dotryskuje 25 % paliwa po osiągnięciu 3750 obrotów przez silnik a przy gwałtownym przyspieszaniu podobna sytuacja , więc proszę uważać podczas jazdy po autostradzie tak od 130km/h bo można wypalić paliwo z baku :). Szukałem samochodu najlepiej z gazem bez udziwnień ,bez Turbo ale z 4 cylindrami. Fabia odpadła z powodu paliwożernych litrowych silników, którym brakuje momentu obrotowego przy wyższych prędkościach a na drogach szybkiego ruchu nie radzą sobie nawet same ze sobą o wietrze nie wspominając :) Tak samo Baleno ,jakoś tak mi nie pasowało jego wykończenie na zewnątrz i w środku, a Tipo to Fiat... Jeśli jeździłeś do tej pory samochodami które były starsze jak Golf, Polo czy Focus to jest ciężko się się przyzwyczaić , dla kierowcy o wzroście 180 cm, 80 kg znalezienie wygodnej pozycji dla kierowcy będzie trudne ,brak czegoś miękkiego dla lewej ręki kierowcy po dłuższym czasie powoduje ból łokcia. Koniecznie trzeba posiedzieć w tym aucie i dużo pojeździć zanim się kupi bo dla niektórych może to być porażka a dla innych cudo. Wyprzedzanie przy wyższych prędkościach trzeba zaplanować dzień wcześniej, Jest to nudny samochód nie dający żadnej frajdy z jady o takie pędzidło dla ludzi bez wyobraźni i nie mających pojęcia o tym jak samochód może być wygodny i ergonomiczny, taki samochód dla ludu. Widoczność do tyły i na boki jest fatalna, czujniki cofania obowiązkowe. Ruszanie tym samochodem jest udręką , jedynka jest jakaś dziwnie krótka a pedał gazu ma opóźnioną reakcję na naciśnięcie .Samochód podatny na boczne podmuchy wiatru. System ruszania pod górę ma swoje życie ja tam nie wiem jak on asystuje :) Plusem jest to że wsiadasz do auta i od razu umiesz wszystko obsłużyć nie jest skomplikowane do duży plus. Fabryczny uchwyt na telefon w kokpicie lubi trzeszczeć . Jeżeli ktoś potrzebuje prostego samochodu bez udziwnień polecam, wsiadasz i jeżdzisz . Polecam dla osób które mają zamiar kupić używany niewiadomego pochodzenia a potem płacić mechaniką, ot taki samochód dla świętego spokoju. Natomiast przesiadka z aut klasy Golf, Polo, Focusa to będzie nie do przełknięcia ale lepsze to niż Fiat Panda :) Kiedyś za łebka zjeździłem całą Polskę maluchem bo nie było wyboru i było dobrze , teraz człowiek marudzi o byle co, tak dla podsumowania. 25 tys - oryginalna stacja dokująca smartfon przestaje ładować telefon. 32 tyś - Włącznik świateł szwankuje. Mija miesiąc od uznania usterki uchwytu i włącznika świateł w ramach gwarancji po miesiącu dalej czekam na wymianę. 37 tyś - sprzęgło wpada w wibracje przy ruszaniu
4,8
~ebdrinker
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Hyundai i20 II
Pierwsze nowe auto, po jeździe próbnej odczekałem miesiąc analizując cały segment B. Szukałem auta za około 50 tys., dobrze wyposażonego ale przede wszystkim z przestronnym wnętrzem i bagażnikiem. Wybór niewielki, odrzuciłem auta które mi się podobały lecz nie spełniały moich warunków (RIO,Fiesta,Yaris,208,Jazz).Honda Jazz odpadła od razu ze względu na kosmiczną cenę podstawowej wersji.Z konieczności na placu boju zostały i20,Fabia oraz C3 który załapał się rzutem na taśmę(bagażnik 300l) Fabia przegrała starcie ze względu na wysoką cenę podobnie wyposażonej wersji(w najtańszej wersji z gazem pewnie by wygrała) i lęk przed silnikem TSI.C3 poległ już na jeździe próbnej(beznadziejna skrzynia biegów)choć jako jedyny za cenę poniżej 50 tys. miał Autoklimę i pakiet ubezpieczeń gratis.Naciski żony i syna pomogły w podjęciu decyzji ale zadecydowały względy praktyczne i ekonomiczne. To kompromis ceny i jakości,za te pieniądze nie kupiłbym nawet gołego kompakta.Za to wypasiony limitowany i20 prezentuje się i w środku(hafty,kolorowe obramówki,skóra)i na zewnątrz(alufelgi,zaciemnione szyby,halogeny)znakomicie.Sprawuje się bardzo dobrze,wypróbowany w każdych ekstremalnych warunkach od upałów do mrozów(-22 stopnie) również z maksymalnym obciążeniem(,pasażerowie,bagaże + platforma z dwoma rowerami) jechał bez żadnych problemów.Hyundai to zakup na lata w połowie roku to był najlepszy z możliwych wyborów, plan jest taki by za 8-10 lat przekazać auto synowi. Polecam rodzinom 2+1 lub 2+2 których nie stać na kompakt a chcą mieć auto rozmiarami i komfortem dorównujące wyższej klasie.Auto wyróżnia się też wyglądem.Jak dla mnie nie ma na tą chwilę ciekawszej propozycji na rynku w segmencie B,lada moment pojawi się siostrzana nowa Kia RIO i Fiesta (podobno przestronniejsze)ale cenowo Hyundai będzie bezkonkurencyjny i przede wszystkim sprawdzony na drogach.
3,6
~dawid727272
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Hyundai i20 II
Dostalem ten samochodzik w ramach auta zastepczego.Samochodzik ma miesiac i 20000 1.2 bezynka 85km przebiegu wiec uzytkowany jest dosc efektywnie. Ja przesiadajac sie z auta o 3krotnie wiekszej mocy i ponad 3krotnie wiekszym momecie to powiem krótko MASAKRA. Ale to moje subiektywne odczucie poniewaz lubie bardzo szybko i sprawnie się poruszac. I to jest jedyny minus jaki mam jezeli chodzi wnetrze to naprawde nie ma sie czego wstydxic , nie jest to klasa premium (plastiki twarde) ale w dwóch kolorach fotele w miare wygodne i sporo regulacji. Bagażnik maly ale ns zakupy wystarczy. Miejsca jak na tak male auto jest sporo. Ogólnie sie podoba ale moim zdaniem najdrozsza wersja za62000 wola o pomste do nieba nigdy nie wydal bym na niego takich pieniedzy.
Średnie spalanie dla Hyundai i20 II Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW 2014-2015
6,3
l/100 km
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Liczba komentarzy: 1
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Hyundai i20 II
Tragedia! Jestem załamany samochód kupiony prosto z salonu. Byłem przekonany, że kupuje zwykłego benzyniaka i będzie palił max 6l/100km niestety okazało się, że samochód pali grubo ponad 8l. Całkowity brak mocy, samochód miał być przeznaczony na niewielkie trasy z miasta do domu ale nawet tu się nie sprawdza. Totalna porażka odradzam. Jeśli do samochodu będę zmuszony wstawić instalację gazową samochód straci bagażnik, przepraszam ja stracę bagażnik i po co mi będzie taki samochód. Katastrofa, nie polecam!!!
5,8
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Hyundai i20 II
5,2L/100km przy 90km/h lub przy oszczednej jeździe do 70km/h w terenach podmiejskich (bez korków) 6,6L/100km przy trasie pół na pół miasto(zwykle duże korki) i pozamiastem (wzniesienia górki itp-okolice na południe od krakowa)
6,5
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Hyundai i20 II
Podaje wg komputera: W cyklu mieszanym z przewagą miasta tj około 100km po mieście i okazjonalnie 30km w trasie/tydzień spalanie 7l/100km. Wg mnie do zaakceptowania tym bardziej że jakikolwiek ecodriving mojej żonie jest zupełnie obcy ( w sensie naciskam gaz dopóki nie muszę nacisnąć hamulca, zapominam też że mam skrzynie biegów)
Hyundai i20 II Hatchback 5d