Szukaj

Informacje o Hyundai i40

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2011 model segmentu D (klasa średnia), który zastąpił w ofercie marki model Sonata. Hyundai i40 został zaprojektowany w niemieckim biurze projektowym Hyundaia zgodnie z „Fluidic Sculpture – nową koncepcją stylistyczną marki, a wzorowane było na zaprezentowanym w 2010 roku prototypie i-flow. Hyundai i40 powstał na zmodyfikowanej platformie podłogowej modelu Sonata (na której zbudowana jest także Kia Optima). Pomimo że początkowo model dostępny był wyłącznie w wersji kombi, to po kilku miesiącach poszerzono ofertę także o wariant sedan.
Powagosław
Hyundai w Europie coraz skuteczniej walczy o swoją renomę. Europa zachwyca się z rezerwą. Gdyby i40 miał na masce logo jakiejś europejskiej marki, byłby przedpremierowym hitem. Czy będzie? Tego mu życzę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie po raz pierwszy deklaruję swoją głęboką niechęć do kombi. Do aut kombi i zespołu Kombi dowodzonego przez pewnego łysola. Jeśli auta kombi potrzebowałyby ambasadora, który przekonałby takich jak ja, że samochód z przedłużonym kuprem nie przypomina taczek, polecam i40. ~Luzacjusz

Nowy Hyundai i40

Cena od: 110 400 PLN

Oceny Hyundai i40

Liczba ocen: 85
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Silnik

Wybrane oceny

4,2
~Grzesiek
Sedan Facelifting 1.7 CRDi 141KM 104kW
Hyundai i40
Auto jest naprawdę dobre i kupiłbym je drugi raz ale nie ma niczego idealnego co za tym idzie jest kilka rzeczy które mnie wkurza. 1. Masakryczne ilości zużywanego płynu do spryskiwaczy. Jedna trasa w zimie 500km i cały zbiorniczek pusty. 2. Brak zamykania i otwierania szyb z pilota. 3. Brak zapamiętywania ustawień fotela 4. Po zaryglowaniu zamka brak jakiegokolwiek powiadomienia o niedomkniętych oknach, drzwiach i bagażniku. (nawet prostego pikania). zdarzyło się że przez noc był otwarty bagażnik. Dopóki nie spojrzy się na deskę rozdzielczą nie ma innej informacji. 5. Ustawienie świateł na AUTO jest śmieszna. W trakcie deszczu potrafią się nie zapalić natomiast w słoneczny dzień wjeżdżając pod cień drzewa mogą się załączyć. Poza tym dlaczego geniusze motoryzacji nie wpadli na pomysł aby światła włączały się również w zależności od ustawień wycieraczek? Teraz dzięki nim banda idiotów jeździ z ledami w czasie deszczu i nie ogarnia że tył mają wyłączony. Szczególnie na autostradach. 6. Brak możliwości ustawienia podłokietnika. 7. Odnośnie bagażnika - po wyłączeniu opcji w komputerze - podejdź i się sam otworzy, 2 razy był otwarty chociaż tego nie robiłem. 8. Nawiew na szybę który nie zapamiętuje ostatniego położenia i za każdym razem odpala się na full. 9. Brak automatycznego składania lusterek po zamknięciu. Domyślam się że jest to ustawienie w komputerze ale dlaczego nie jest domyślne właśnie ich składanie. 10. System start/stop, tego dziadostwa nie da się na stałe wyłączyć. Mnie to denerwuje, spodziewam się że w benzynie są inne odczucia ale w dieselu nie polecam. 11. Czujniki parkowania w mojej ocenie są zbyt czułe. Przestają pikać dobre 30cm od przeszkody co jest stresujące nawet gdy się wie że jeszcze jest miejsce.
4,0
~Piotr S.
Sedan Facelifting 1.7 CRDi 115KM 85kW
Hyundai i40
Wygodny, wystarczająco przestronny w kabinie, całkiem niezła jakość jak na budżetowego przedstawiciela segmentu D. Piszę to jako użytkownik nie związany emocjonalnie z autem bo to samochód służbowy :) Hyundaiami i40 jeżdżę od 6 lat, wersja I przez 4 lata zrobiłem 200 tys. km a obecna ponad 100 tys przez 2 lata. Silnik jak na tak małą moc zaskakująco dynamiczny. Co prawda przy dużych prędkościach (ponad 170 km/h) brakuje mocy i długo trwa zanim osiągnie 195 ale naprawdę daje radę. Bardzo dobrze trzyma się drogi, lepiej po założeniu opon 225/40/R18 bo na fabrycznych 205/55/16 bujało nim trochę. Silnik po 50 tys. zaczął się grzać i musieli go wymienić na gwarancji. Poza tym słabe sprzęgło bo pada po ok. 100 tys. km i nie jest to przypadłość mojego stylu jazdy bo w 10 flotowych autach prawie wszystkie padły między 100-130 tys.km. Poza sprzęgłem oraz wymianą silnika na gwarancji nic więcej się nie psuło. Nie było problemów z zawieszeniem, elektryką, skrzynią biegów etc. Gdybym dla siebie kupował na pewno wybrałbym wersję kombi bo sedan choć lepiej wygląda jest mało praktyczny. Spory bagażnik do którego trudno cokolwiek załadować.
3,8
~Gars
Kombi Facelifting 2.0 GDI 165KM 121kW
Hyundai i40
Niektóre wady dyskredytują to auto: bardzo głośny, wyciszenie fatalne, przyspieszenie marne, spalanie bardzo wysokie Mniejsze wady: plastik od sterowania dachem urwał się w pierwszy dzień, duże zużycie płynu do spryskiwaczy, bardzo niskie zawieszenie, słabej jakości zestaw głośnomówiący. Zalety: podgrzewana kierownica, sprytnie otwierany dach, dobrze działający system utrzymania toru jazdy, dobra kamera cofania, płynnie działająca skrzynia biegów, dobre oświetlenie, podgrzewane siedzenia przód tył . Wcześniej miałem Skodę Superb - jest zdecydowanie gorszy

Raporty spalania Hyundai i40

Liczba raportów: 121
Średnie spalanie dla Hyundai i40
7,1 – 9,5
l/100 km
5,4 – 7,0
l/100 km
7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,3
Kombi 2.0 GDI 177KM 130kW
Hyundai i40
Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe (co nie znaczy pedał w podłogę, ale po prostu dynamicznej) to minimum 13 l/100 km. Ale może być równie dobrze 15 (nie do końca wyczułem od czego to zależy - po prostu komputer pokazuje raz tak, raz tak). W trasie około 9l/100. Koszt serwisu standardowy, porównywalny z Oplem, czy Fordem, choć niewątpliwym plusem jest tu 5 letnia gwarancja (wymieniono mi bezpłatnie m.in. reflektor przedni, komputer w kierownicy, czujniki parkowania). Serwis nie robi problemów z naprawami gwarancyjnymi, mam wrażenie, że usiłują wyrobić sobie markę.
7,5
Kombi 1.6 GDI 135KM 99kW
Hyundai i40
na autostradzie minimum to 7,6 przy prędkości 140km. ale trzeba przyznać że silnik męczy sie i o żadnym sprawnym zwiększeniu prędkości nie ma mowy. Motor budzi sie pow 3000 obrotów, ale wtedy robi sie głośny. optymalna prędkość autostradowa to 120-130, autko na dojazdy do pracy nada się, ale niewiele więcej.
8,9
Sedan 2.0 GDI 178KM 131kW
Hyundai i40
Jedynym kosztem jest paliwo i ubezpieczenia. Samochód jest leasingowany w wariancie pełnego serwisu, więc nawet nie wiem czy serwis Hyundaia jest drogi, czy tani? Spalanie w mieście ok 10l, na trasie 7,5-8l, czyli jak na 178KM do zaakceptowania.
Hyundai i40