Szukaj

Informacje o Hyundai i40 Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2011 model segmentu D (klasa średnia), który zastąpił w ofercie marki model Sonata. Hyundai i40 został zaprojektowany w niemieckim biurze projektowym Hyundaia zgodnie z „Fluidic Sculpture – nową koncepcją stylistyczną marki, a wzorowane było na zaprezentowanym w 2010 roku prototypie i-flow. Hyundai i40 powstał na zmodyfikowanej platformie podłogowej modelu Sonata (na której zbudowana jest także Kia Optima). Pomimo że początkowo model dostępny był wyłącznie w wersji kombi, to po kilku miesiącach poszerzono ofertę także o wariant sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Hyundai w Europie coraz skuteczniej walczy o swoją renomę. Europa zachwyca się z rezerwą. Gdyby i40 miał na masce logo jakiejś europejskiej marki, byłby przedpremierowym hitem. Czy będzie? Tego mu życzę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie po raz pierwszy deklaruję swoją głęboką niechęć do kombi. Do aut kombi i zespołu Kombi dowodzonego przez pewnego łysola. Jeśli auta kombi potrzebowałyby ambasadora, który przekonałby takich jak ja, że samochód z przedłużonym kuprem nie przypomina taczek, polecam i40. ~Luzacjusz

Hyundai i40 Sedan Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4745 mm
Szerokość 1815 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2770 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 1585 mm
Zwis przedni 925 mm
Zwis tylny 1050 mm
Prześwit 140 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1170 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1025 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 850 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 965 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1455 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1420 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1390 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1380 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 525 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(69%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Układ jezdny - Silnik

Wybrane oceny

3,0
~InRight
Sedan Facelifting 2.0 GDI 165KM 121kW
Hyundai i40
Ogólnie przyzwoity, ładny i dobrze wyposażony w standardzie sedan potrafiący zawstydzić klasę premium ale... niech nikogo nie zmyli moc generowana przez zabójczy silnik 2.0 GDI. Panie to powinno panie latać! No właśnie nie lata. Jeździłem wieloma autami ale gorszego muła nie widziałem. Jeśli już ktoś zastanawia się nad tym modelem polecam rozważyć wersję z jednostkami wysokoprężnymi 1.7 które zjadają mocniejszego brata. Sedan raczej rodzinny dla żony. Palić wcale tak mało nie pali no chyba, że mamy na myśli pierwszą kreskę stanu paliwa, która spada po przejechaniu większego dystansu.
4,2
~Grzesiek
Sedan Facelifting 1.7 CRDi 141KM 104kW
Hyundai i40
Auto jest naprawdę dobre i kupiłbym je drugi raz ale nie ma niczego idealnego co za tym idzie jest kilka rzeczy które mnie wkurza. 1. Masakryczne ilości zużywanego płynu do spryskiwaczy. Jedna trasa w zimie 500km i cały zbiorniczek pusty. 2. Brak zamykania i otwierania szyb z pilota. 3. Brak zapamiętywania ustawień fotela 4. Po zaryglowaniu zamka brak jakiegokolwiek powiadomienia o niedomkniętych oknach, drzwiach i bagażniku. (nawet prostego pikania). zdarzyło się że przez noc był otwarty bagażnik. Dopóki nie spojrzy się na deskę rozdzielczą nie ma innej informacji. 5. Ustawienie świateł na AUTO jest śmieszna. W trakcie deszczu potrafią się nie zapalić natomiast w słoneczny dzień wjeżdżając pod cień drzewa mogą się załączyć. Poza tym dlaczego geniusze motoryzacji nie wpadli na pomysł aby światła włączały się również w zależności od ustawień wycieraczek? Teraz dzięki nim banda idiotów jeździ z ledami w czasie deszczu i nie ogarnia że tył mają wyłączony. Szczególnie na autostradach. 6. Brak możliwości ustawienia podłokietnika. 7. Odnośnie bagażnika - po wyłączeniu opcji w komputerze - podejdź i się sam otworzy, 2 razy był otwarty chociaż tego nie robiłem. 8. Nawiew na szybę który nie zapamiętuje ostatniego położenia i za każdym razem odpala się na full. 9. Brak automatycznego składania lusterek po zamknięciu. Domyślam się że jest to ustawienie w komputerze ale dlaczego nie jest domyślne właśnie ich składanie. 10. System start/stop, tego dziadostwa nie da się na stałe wyłączyć. Mnie to denerwuje, spodziewam się że w benzynie są inne odczucia ale w dieselu nie polecam. 11. Czujniki parkowania w mojej ocenie są zbyt czułe. Przestają pikać dobre 30cm od przeszkody co jest stresujące nawet gdy się wie że jeszcze jest miejsce.
4,0
~Piotr S.
Sedan Facelifting 1.7 CRDi 115KM 85kW
Hyundai i40
Wygodny, wystarczająco przestronny w kabinie, całkiem niezła jakość jak na budżetowego przedstawiciela segmentu D. Piszę to jako użytkownik nie związany emocjonalnie z autem bo to samochód służbowy :) Hyundaiami i40 jeżdżę od 6 lat, wersja I przez 4 lata zrobiłem 200 tys. km a obecna ponad 100 tys przez 2 lata. Silnik jak na tak małą moc zaskakująco dynamiczny. Co prawda przy dużych prędkościach (ponad 170 km/h) brakuje mocy i długo trwa zanim osiągnie 195 ale naprawdę daje radę. Bardzo dobrze trzyma się drogi, lepiej po założeniu opon 225/40/R18 bo na fabrycznych 205/55/16 bujało nim trochę. Silnik po 50 tys. zaczął się grzać i musieli go wymienić na gwarancji. Poza tym słabe sprzęgło bo pada po ok. 100 tys. km i nie jest to przypadłość mojego stylu jazdy bo w 10 flotowych autach prawie wszystkie padły między 100-130 tys.km. Poza sprzęgłem oraz wymianą silnika na gwarancji nic więcej się nie psuło. Nie było problemów z zawieszeniem, elektryką, skrzynią biegów etc. Gdybym dla siebie kupował na pewno wybrałbym wersję kombi bo sedan choć lepiej wygląda jest mało praktyczny. Spory bagażnik do którego trudno cokolwiek załadować.
Hyundai i40 Sedan Facelifting