Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Hyundai Santa Fe II

Lata produkcji: 2006 - 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości crossover SUV (segment I) produkowany od 2000 roku. Pierwszy model produkcji Hyundaia w tej klasie, nie licząc wcześniejszego modelu Galloper, który de facto był przemianowaną wersją Mitsubishi Pajero. Nieoczekiwanie, Santa Fe, okazał się sukcesem rynkowym, szczególnie w USA, gdzie od debiutu jest jednym z najpopularniejszych SUV-ów. Na bazie Santa Fe powstał Hyundai ix55, a jego bliźniaczym modelem jest Kia Sorento. Od 2006 roku na rynku dostępna była druga generacja modelu, kilkakrotnie modernizowana w kolejnych latach. W roku 2012 zastąpił ją najnowszy, Santa Fe trzeciej generacji.
Powagosław
Santa Fe chce być konkurencją dla SUV-ów premium i choć na razie to raczej alternatywa, pragnienia Hyundaia nie są bezpodstawne. Santa Fe wygląda znakomicie. Model wyrósł na jednego z najładniejszych w klasie. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreański samochód, meksykańska nazwa, europejski styl – to się nazywa globalizacja. Dodajmy, że Santa Fe od początku istnienia najlepiej sprzedaje się w USA. Teraz Europejczycy też chyba zaczną kupować to auto, bo każdy chciałby mieć taką ładną zabawkę. ~Luzacjusz

Hyundai Santa Fe II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Hyundai Santa Fe II

Ogólna ocena
4,36
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(80%) NIE(20%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie
WADY - Układ jezdny - Koszty utrzymania - Karoseria

Autodiagnoza Hyundai Santa Fe II

Liczba wpisów: 8
sporadyczne gaśnie na wolnych obrotach
dodał: ~floyd, 5 lat temu
sporadyczne gaśnie na wolnych obrotach brak możliwości ponownego odpalenia po około 10-15 minutach odpala bez problemów
brak mocy i przyśpieszenia
dodał: ~POTER, 7 lat temu
Od pewnego czasu w samochodzie jest widoczny spadek mocy i przyspieszenia.samochud miał wykryte na badaniu komputerowym dwie przyczyny takie jak.zawór egr i czójnk temperatury paliwa.Obydwie rzeczy zostały wymienione lecz problem w zasadzie nie ustąpił ponieważ po dłuższym postoju ponownie jest zamulony i brak mu siły lecz coraz częściej po przejechaniu paru kilometrów i gazowaniu zaczyna jechać szybko i odzyskał siłę,ponowne uruchamianie i jazda odbywa się bez problemów lecz dłuższe postoje paro godzinne ponownie problem powraca.Pomiar wtryskiwaczy pokazał że wtrysk sterujący ma +2,60 i...
problem z odpalaniem rano
dodał: ~auteczko, ponad rok temu
Rano trzeba długo krecic zanim odpali. Po 2 godzinnym postoju tez trzeba długo krecic. Przy odpalaniu rano widze ze wskazowka od chłodnicy ledwo się podnosi a jest cieply to podnosi się wyżej i szybciej. Był na komputerze i nic nie wyszlo, tylko cos było minimalnie z napięciem slabym na początku rozruchu mechanik stwierdził ze to rozrusznik albo alternator. Dal regenerator do regeneracji a i dalej jest tak samo. Co to może być? On mowil ze może trzeba zwiekszyc dawke paliwa na rozruch
brak mocy i przyspieszenia
dodał: ~poter, 7 lat temu
# # brak mocy i przyśpieszenia Od pewnego czasu w samochodzie jest widoczny spadek mocy i przyspieszenia.samochud miał wykryte na badaniu komputerowym dwie przyczyny takie jak.zawór egr i czójnk temperatury paliwa.Obydwie rzeczy zostały wymienione lecz problem w zasadzie nie ustąpił ponieważ po dłuższym postoju ponownie jest zamulony i brak mu siły lecz coraz częściej po przejechaniu paru kilometrów i gazowaniu zaczyna jechać szybko i odzyskał siłę,ponowne uruchamianie i jazda odbywa się bez problemów lecz dłuższe postoje paro godzinne ponownie problem powraca.Pomiar wtryskiwaczy pokazał...
Przekazania napędu.
dodał: mar_p, 3 lata temu
auto ma napęd 4WD i podczas jazdy po łuku zachowuje się jakby mechanizm różnicowy był zblokowany, tzn koła prubują się blokować cały napęd się pręży. Prosto auto jedzie bez zarzutu. Gdy wymontuje się wał napędowy tzn. pomiędzy środkowym a tylnym mostem auto jeździ normalnie (co oznacza że mechanizm różnicowy na tylnej i przedniej osi działają poprawnie). W związku z tym podejrzewam że sprzędło między osiowe wiskotyczne nie działa prawidłowo. Czy jest możliwe że się "zapiekło" czy coś w tym rodzaju? Dodam jeszcze że oczywiście napęd na tył jest przekazywany.

Dane techniczne Hyundai Santa Fe II

Moc silników 150–242 KM
Pojemność silników 2,0–3,3 l
Prędkość maksymalna 172–240 km/h
Przyspieszenie 0-100 7,6–12,9 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Hyundai Santa Fe II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 142
Koszt ogólny 54,81 PLN
LPG34.59 PLN
ON49.21 PLN
PB10 PLN
Wydatki serwisowe 18,05 PLN Pozostałe wydatki 85,28 PLN

Publikacje o Hyundai Santa Fe

Newsy o Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe II