Szukaj

Informacje o Infiniti G G37 Sedan Facelifting 3.7 V6 320KM 235kW 2010-2013

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Klasa średnia
Silnik jest jeden, ale za to jaki! 3.7 V6 generuje 320KM i choć benzyna nie jest tania, to w przypadku tego motoru zapomina się o tym. Auto świetnie przyspiesza przy każdej prędkości i jest dobrze wyciszone. Jednak gdy się wciśnie pedał gazu w podłogę, to do kabiny dociera soczysty i rasowy dźwięk. I to nie wszystko - do osiągów też ciężko się przyczepić.
Powagosław
Bardzo efektowne, mocne i duże coupe wnoszące sporo egzotyki i urozmaicenia na europejski rynek. Większy kuzyn Nissana 350Z nie może się nie podobać. Choćby dlatego, że to szlachetniejsza wersja Nissana. ~Powagosław
Luzacjusz
Powiedz gdzie… Powiedz gdzie, powiedz gdzie jest punkt G. Tak kiedyś grał i śpiewał pewien jakże szowinistyczny zespół. Naprawdę, bez złych skojarzeń, nie wiem o co tym panom chodziło. Jeśli o ten samochód, to G można już znaleźć w Europie. Ja nie żałuję. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa 3696 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 320 KM (235 kW) przy 7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 5200 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Dodatkowe informacje Wałki rozrządu wysokiej precyzji wykonania. Stalowe zawory wlotowe i wylotowe. System zmiennych faz rozrządu i zmiennego stopnia otwarcia zaworów (VVEL - Variable Valve Event and Lift)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Infiniti G G37 Sedan Facelifting