Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Isuzu D-Max I Double Cab 2.5 D 136KM 100kW 2010-2011

Lata produkcji: 2010 - 2011
Segment: Pickup
Średniej wielkości pick-up produkowany od 2002 roku, w Polsce oferowany od roku 2009. W ofercie Isuzu samochód zastąpił niedostępny w Polsce model TF. D-Max powstał we współpracy z koncernem GM i dzieli płytę podłogową oraz wiele komponentów z Chevroletem Colorado. W 2008 roku model przeszedł face-lifting i w takiej wersji trafił na polski rynek. W 2012 roku zaprezentowano drugą generację auta. Na innych rynkach D-Max jest też oferowany jako Holden Rodeo (Australia), Chevrolet D-Max (Chile) oraz Isuzu Rodeo (Wielka Brytania). Na bazie modelu powstał crossover Isuzu MU-7.
Powagosław
Isuzu, chwali się swoimi bogatymi tradycjami w budowaniu pick-upów, ale tak naprawdę wciąż próbuje dostać się do stołu, przy którym dzielony jest rynkowy tort w tym segmencie samochodów. D-Max to niezła próba, może niespecjalnie oryginalna, ale w stylistyce gwarantującej jako takie zainteresowanie. ~Powagosław
Luzacjusz
D-Max ma korzenie amerykańskie i pokrewieństwo z amerykańskim bliźniakiem (wszak to pick-up) powinno być nobilitujące. Pytanie, dla kogo? Bo to nie Isuzu wygląda jak Chevrolet, tylko Chevrolet wygląda ja Isuzu. Jak dokładnie? Zbyt przeciętnie, by ubierać to w słowa. ~Luzacjusz

Dane techniczne Isuzu D-Max I Double Cab 2.5 D 136KM 100kW 2010-2011

Podstawowe parametry Isuzu D-Max I Double Cab 2.5 D 136KM 100kW
Produkowany od 2010 do 2011 roku
Pojemność skokowa 2499 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 294 Nm przy 1800-3200 obr/min
Doładowanie intercooler
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 95,4 x 87,4 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Kod fabryczny silnika 4JK1-TC
Przeniesienie napędu Isuzu D-Max I Double Cab 2.5 D 136KM 100kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5

Publikacje o Isuzu D-Max

Newsy o Isuzu D-Max